zomer2016
donderdag 18 februari 2016 om 08:15
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
woensdag 28 december 2016 om 08:58
Ja, ik vind het nu ook wel echt spannend! Vooral omdat de duur van m'n cyclus nog een beetje schommelt, kan het echt alle kanten op. En daarbij opgeteld is m'n eisprong ook later in de cyclus, dus kan het zomaar zijn dat m'n luteale fase ineens toch weer wat langer is en dat ik dus alsnog ongesteld word komende dagen.
Ene kant heb ik echt hoop en bijna al zo'n gevoel van "ja het zou toch zomaar raak kunnen zijn!", maar aan de andere kant denk ik dan weer "waarom zou het deze ronde wel lukken?". Dus ik ga maar zorgen voor genoeg afleiding vandaag!
Witte testen zijn vreselijk en inderdaad die onzekerheid van het wachten op je menstruatie ook. Pff..
Ene kant heb ik echt hoop en bijna al zo'n gevoel van "ja het zou toch zomaar raak kunnen zijn!", maar aan de andere kant denk ik dan weer "waarom zou het deze ronde wel lukken?". Dus ik ga maar zorgen voor genoeg afleiding vandaag!
Witte testen zijn vreselijk en inderdaad die onzekerheid van het wachten op je menstruatie ook. Pff..
woensdag 28 december 2016 om 16:51
dag dames, fijne kerst gehad? Wat balen dat je je met kerst weer zo naar voelde Sfietje. Hopelijk neemt het nu snel af en hebben jullie volgende week een goede echo! En Swirls, ook spannend, vrijdag! Wel fijn dat je zo snel bij de gynaecoloog zit (althans dat idee heb ik, misschien kan het voor jou niet snel genoeg gaan?). Ik hoop op een goede uitslag voor jullie. En voor Knotje op een positieve test! Toch nog een spannend jaar-einde in dit topic .
happiness = reality - expectations
woensdag 28 december 2016 om 17:22
Hihi, lief dat je ernaar vraagt Chantilly. Het is hier allemaal onder controle, maar de spanning begint wel te stijgen nu we steeds dichter bij een diagnose komen (hopelijk). Vrijdag de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man en mijn bloedonderzoek. Ik zal tijdens datzelfde consult ook inwendig onderzocht worden.
Whoops, we zijn inderdaad vrij snel (na iets langer dan 6 maanden proberen) doorverwezen naar de gynaecoloog. Mede ook omdat mijn cycli dus te lang zijn en ik daarmee verminderd vruchtbaar lijk te zijn. Vermoeden is PCOS, zeker weten doen we het pas na de onderzoeksuitslagen. Hoe gaat het verder met jou?
Whoops, we zijn inderdaad vrij snel (na iets langer dan 6 maanden proberen) doorverwezen naar de gynaecoloog. Mede ook omdat mijn cycli dus te lang zijn en ik daarmee verminderd vruchtbaar lijk te zijn. Vermoeden is PCOS, zeker weten doen we het pas na de onderzoeksuitslagen. Hoe gaat het verder met jou?
donderdag 29 december 2016 om 08:00
Hier alles goed. Baby groeit blijkbaar goed op kerstdiners , buik is nu wel echt aanwezig, haha. Verder nog wel een beetje moe, af en toe wat slapeloos en nu ook verkouden. Maar ik heb deze week vrij dus kan op de bank ploffen wanneer ik wil . Al zijn we wel druk bezig met leeghalen van de logeerkamer, waar de kinderkamer komt. Ook hebben we een kinderwagen gekocht (het is toch de mutsy evo geworden!) en hebben we de babymeubels op het oog. Daarnaast zijn we ook in afwachting van een aanbod van een kdv, en wil ik ook uitzoeken wat we verder nog moeten regelen (moeten we iets met testament doen, of iets regelen voor het geval man en ik tegelijk overlijden?).
Spannend Swirls, hopelijk krijgen jullie een goede (positieve / behandelbare) uitslag! Heb je verder nog wat afleiding deze week?
Spannend Swirls, hopelijk krijgen jullie een goede (positieve / behandelbare) uitslag! Heb je verder nog wat afleiding deze week?
happiness = reality - expectations
vrijdag 30 december 2016 om 06:58
Swirls, succes vandaag! Ben heel benieuwd. Ik denk aan jullie!
Whoops, wat leuk dat je buikje nu echt begint te groeien! En toch de Mutsy, goede keuze denk ik! Succes met alle andere regeldingetjes!
Hier blijft het nog spannend. Ik ben nog steeds niet ongesteld (yay!), maar vriendlief wilde gisteravond heel graag dat ik toch al ging testen. Helaas was die test ook witter dan wit. Dus we blijven in de wachtmodus. Stiekem heb ik m'n buik al toegesproken
Whoops, wat leuk dat je buikje nu echt begint te groeien! En toch de Mutsy, goede keuze denk ik! Succes met alle andere regeldingetjes!
Hier blijft het nog spannend. Ik ben nog steeds niet ongesteld (yay!), maar vriendlief wilde gisteravond heel graag dat ik toch al ging testen. Helaas was die test ook witter dan wit. Dus we blijven in de wachtmodus. Stiekem heb ik m'n buik al toegesproken
vrijdag 30 december 2016 om 15:54
Nou, dames: het oordeel is binnen. Met het zaad van mijn man was helemaal niks mis, dus dat is mooi. Ik daarentegen heb, zoals ik zelf al dacht, PCOS. Teveel eiblaasjes in mijn eierstokken. Woensdag krijg ik uitleg over Clomid en gaan we bepalen of mijn menstruatie opgewekt wordt of dat ik mijn natuurlijke menstruatie af moet wachten voordat ik aan Clomid kan beginnen.
Mijn gevoel is dubbel. Aan de ene kant ben ik blij dat nu bevestigd wordt wat ik zelf al dacht en aan de andere kant baal ik wel dat er iets mis is met mij... Maar blijdschap overheerst toch wel, gek genoeg. Ik heb goede hoop.
Mijn gevoel is dubbel. Aan de ene kant ben ik blij dat nu bevestigd wordt wat ik zelf al dacht en aan de andere kant baal ik wel dat er iets mis is met mij... Maar blijdschap overheerst toch wel, gek genoeg. Ik heb goede hoop.
vrijdag 30 december 2016 om 18:55