test positief ja of nee???
maandag 12 januari 2009 om 11:21
Niet toevallig je vergist in controlestreepje en "zwanger"streepje? Dat deed ik namelijk; controlestreepje was heel licht en ik dacht dat dat het zwangerschapsstreepje was. Bleek dat ik de (Etos) zwangerschapstest omgekeerd vasthield; het zwangerschapsstreepje was knalblauw en controlestreepje maar heel lichtgekleurd.
Waarschijnlijk de stick wat te lang in urine gehouden waardoor die vervaagd was. Anyway, alleen al het feit dat ik die test op de kop hield was een zwangerschapstest op zichzelf
)
Waarschijnlijk de stick wat te lang in urine gehouden waardoor die vervaagd was. Anyway, alleen al het feit dat ik die test op de kop hield was een zwangerschapstest op zichzelf

Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 12 januari 2009 om 11:23
Met 8 dagen overtijd hoef je niet persé een gevoelige test te kopen. Als je heel duidelijk een antwoord in letters op je vraag wilt zou ik een digitale kopen; dan staat er zwanger of niet zwanger óf een dikke min of een plus. Maaaaarrrrr, dat kost dan weer een paar euro terwijl je eigenlijk al antwoord op je vraag hebt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 12 januari 2009 om 11:32
maandag 12 januari 2009 om 11:46
Gefeliciteerd!
Ik had een tijd geleden ook een test gedaan en er verschenen 2 streepjes en, volgens mij, nog geen uur later was het er nog maar 1!!! Die andere was echt verdwenen! Nu....ongeveer 8 maand later kan ik elk moment bevallen dussss als je 2 streepjes gezien hebt, ben je echt zwanger....
Geniet ervan!!
Ik had een tijd geleden ook een test gedaan en er verschenen 2 streepjes en, volgens mij, nog geen uur later was het er nog maar 1!!! Die andere was echt verdwenen! Nu....ongeveer 8 maand later kan ik elk moment bevallen dussss als je 2 streepjes gezien hebt, ben je echt zwanger....
Geniet ervan!!
maandag 12 januari 2009 om 16:18
anoniempje, heb nou even geduld... test over een dag of 3 nog eens, dan is het HCG in je bloed waarschijnlijk voldoende gestegen om een hele duidelijke uitslag te krijgen. Dit gepaniek schiet niet op. Waarschijnlijk ben je gewoon zwanger, maar geef het even de tijd. Het duurt hoe dan ook 9 maanden voor er een kind komt, wat maken die paar dagen wachten dan nog uit?
*vraagt zich oprecht af waarom mensen 3 testen op één dag doen*
Oh, en als je over een paar dagen weer test, schrijf dan verder in dit topic, ipv weer een nieuwe te openen svp....
*vraagt zich oprecht af waarom mensen 3 testen op één dag doen*
Oh, en als je over een paar dagen weer test, schrijf dan verder in dit topic, ipv weer een nieuwe te openen svp....