test positief ja of nee???

12-01-2009 10:59 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag 8 dagen over tijd

vanochtend 9 uur 1 test met heel licht roze streepje

net weer test met heel licht roze streepje

ben ik nu zwanger of niet?
Ja
ja hoor
Even mijn glazen bol erbij gepakt en overlegd met mijn moeder. En we zijn het erover eens. Het wordt een jongen.
Hehe eindelijk. Ja je bent zwanger. Nu geen topics meer openen he.

Ennehhh Gefeliciteerd.
Streep = streep. Gefeliciteerd!
echt waar? dank je wel meiden kan het niet geloven denk

dat ik zo nog maar een test ga halen? tips welke gevoelig zijn??

bedankt :D:D:D:D:D:D:D:D
Ja hoor, zwanger. Gefeliciteerd!

Zeg Aruba, las ik nu ergens dat jij ook (weer) zwanger bent? Haske leuk meid, gefeliciteerd! Ik duim mee dat het deze keer helemaal goed mag gaan!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Niet toevallig je vergist in controlestreepje en "zwanger"streepje? Dat deed ik namelijk; controlestreepje was heel licht en ik dacht dat dat het zwangerschapsstreepje was. Bleek dat ik de (Etos) zwangerschapstest omgekeerd vasthield; het zwangerschapsstreepje was knalblauw en controlestreepje maar heel lichtgekleurd.

Waarschijnlijk de stick wat te lang in urine gehouden waardoor die vervaagd was. Anyway, alleen al het feit dat ik die test op de kop hield was een zwangerschapstest op zichzelf :-))
Poep, wie heeft jou gescheten?
Met 8 dagen overtijd hoef je niet persé een gevoelige test te kopen. Als je heel duidelijk een antwoord in letters op je vraag wilt zou ik een digitale kopen; dan staat er zwanger of niet zwanger óf een dikke min of een plus. Maaaaarrrrr, dat kost dan weer een paar euro terwijl je eigenlijk al antwoord op je vraag hebt.
nee ik heb de test van eigenmerk kruit vat en het de controle streep is duidelijk en de test streep licht roze en het lijkt me sterk dat ik ze 2 x verkeerd vast houd hahaha
Hebben man en ik wel twee keer gedaan *schaam*
quote:Poezewoes schreef op 12 januari 2009 @ 11:19:

Zeg Aruba, las ik nu ergens dat jij ook (weer) zwanger bent? Haske leuk meid, gefeliciteerd! Ik duim mee dat het deze keer helemaal goed mag gaan![/fgcolor]Het is hier ook net een dorp he Dankjewel!
mijn hemeltje,.. hoeveel topics heb je nodig voor testresultaten... had je dat niet in je eerste topic gewoon allemaal kunnen schrijven? Maar gefeliciteerd, licht roze is ook roze!
dank je wel :S
Gefeliciteerd!

Ik had een tijd geleden ook een test gedaan en er verschenen 2 streepjes en, volgens mij, nog geen uur later was het er nog maar 1!!! Die andere was echt verdwenen! Nu....ongeveer 8 maand later kan ik elk moment bevallen dussss als je 2 streepjes gezien hebt, ben je echt zwanger....

Geniet ervan!!
Jep... ZWANGER!!!!

Ik heb nu twee dochters en heb met de goedkopere zwangerschapstesten nog nooit een dikke vette streep gehad. Altijd van die lichte streepjes.

Maar zoals iedereen zegt: een streep is een streep!!!
Ook ik had een roze streepje, heel licht, maar de test een week later was negatief!!!
Volgens onze doktersassistente kon de digi-test van Clear Blue eigenlijk niet fout gaan. Positief was positief en negatief was negatief.
hmm moet nog even aan het idee wennen denk ik !!!!
Volgens mij staat er in de bijsluiter dat je zwanger bent wanneer er 2 strepen te zien zijn. Dus waarom een topic openen??

Maar gefeliciteerd!
Ai, niet zo aardig van mij: succes hè. 't Zit vast wel goed, dus alvast gefeliciteerd.
nou meiden net na 2 kopjes thee nog een test tegen aan gegooit en negatief :S:S:S

komt dit misschien door de ochtendurine die ik vanochtend heb gebruikt, en dat mijn urine net erg verdunt wat met de thee??? ooooh erg dit he
anoniempje, heb nou even geduld... test over een dag of 3 nog eens, dan is het HCG in je bloed waarschijnlijk voldoende gestegen om een hele duidelijke uitslag te krijgen. Dit gepaniek schiet niet op. Waarschijnlijk ben je gewoon zwanger, maar geef het even de tijd. Het duurt hoe dan ook 9 maanden voor er een kind komt, wat maken die paar dagen wachten dan nog uit?

*vraagt zich oprecht af waarom mensen 3 testen op één dag doen*

Oh, en als je over een paar dagen weer test, schrijf dan verder in dit topic, ipv weer een nieuwe te openen svp....
Leg anders je twijfels eens voor aan je huisarts, je bent immers al 8 dagen overtijd en van die testen wordt je blijkbaar niet veel wijzer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven