test positief ja of nee???

12-01-2009 10:59 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag 8 dagen over tijd

vanochtend 9 uur 1 test met heel licht roze streepje

net weer test met heel licht roze streepje

ben ik nu zwanger of niet?
goh lika wat zijn we aardig, toch fijn dat ik van sommige mensen wel een normale reactie krijg:S

sommige mensen hebben nu eenmaal geen gedult, zoals ik dus
Test gewoon digitaal..waarop in beeld komt te staan zwanger of niet zwanger.. of een plus en een min..heb je in jou geval meer aan!

Gewoon morgen met ochtend urine nog een keer testen ( zit het meeste HCG hormoom in).

Als je wel zwanger bent maakt het na 8 dagen overtijd echt niet uit of je blaas leeg is of veel thee hebt gedronken...zwanger is dan zwanger.

Succes en heb geduld! ( doet de rest hier ook incl ik )
ook ik ben een week over tijd en heb 2 testen gedaan ( kruitvatmerk ) en alle 2 negatief! er staat in de gebruiksaanwijzing dat het niet uitmaakt welk tijdstip je test kan smorgens kan ook smiddags ik heb het beide keren smiddags gedaan en beide negatief ???? maar ben ook nog steeds niet ongesteld.... wel al 3 dgn last van donkere afscheiding bij het afvegen..... zal ik dan toch gewoon ongesteld worden of moet ik gewoon nog s testen???

groetjes
Manny, zijn dat die hele goedkope van Kruidvat? Daar heb ik ook nog nooit 2 strepen op weten te toveren terwijl het met de gewone van 7,50 wel lukte...
Anoniempje hoe is het nu? Nog naar huisarts geweest misschien?
vanochtend test gedaan, weer ligt streepje maar ja wel een streepje dus dokter gebelt hij zegt zwanger moet voor de zekerheid van de week langskomen
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2009 @ 18:21:

Manny, zijn dat die hele goedkope van Kruidvat? Daar heb ik ook nog nooit 2 strepen op weten te toveren terwijl het met de gewone van 7,50 wel lukte...

hoi hoi,

het was een test van kruitvatmerk en kostte 9,99 2 stuks en die van 1 kost d8 ik 7,50.... zitten in een rose doosje!

morge ben ik precies 1 week over tijd maar nog steeds niet ongesteld... nu ik 2x negatief getest heb ga ik er eigelijk vanuit dat ik vandaag of morge ongesteld word maar stieken is er wel nog hoop!

groetjes
Dat is niet de goedkope die ik bedoel. Die e gebruikt hebt doen het bij mij altijd prima.

Succes dan maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven