Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Zanahoria schreef op 06 januari 2017 @ 13:10:

[...]

Ergens vind ik het geruststellend dat de Vlamingen minstens even erg zijn. Het is dus niet zo dat alleen Nederlanders achterlijk naamgeefgedrag vertonen.Hahaha ja. Wát een namen
quote:nlies schreef op 05 januari 2017 @ 23:01:

[...]

Als die ouders geen HSP nieuwe tijdskind hadden verwacht dan weet ik het niet meer,

Hoop voor kind dat hij die droom niet waar hoeft te maken

Ik vind het nog best een leuke naam maar het wordt ws echt heel stom uitgesproken in Nederland én je valt wel erg op met zo'n naam.
Wij hebben een vers kaartje in de bus: Indiana. Het is een roomblank roodharig knulletje.

Eigenlijk hebben onze vrienden allemaal wel gekke namen voor hun koters. Hoog hipstergehalte.
Banona voor de meisjes bij de Belgen en Byron Apollo voor de jongens.
Frankdiamant vind ik ook een heel sterkte Belgische vondst voor een jongensnaam.
Of Uche Kingsley voor een jongen.

Is het dan Ugge als bij kuchen of meer als Oege
Frankdiamant! Bijna net zo mooi als mijn all-time favoriet Fluwelio <3

In mijn omgeving komen veel van die Ot en Sien namen voor: Jet, Doortje, Cateau, etc. Krijg er echt de kriebels van, en vind het vooral saaaai. Dan vind ik Byron of Djuna (las ik een paar pagina's terug) echt veel spannender. (En allebei beroemde dichters!)
Kwam laatst op social media een O.cean B.reeze tegen, moest gelijk denken aan wc verfrisser (puntjes tegen vindbaarheid)
live and let live
quote:marjaa75 schreef op 06 januari 2017 @ 16:45:

Kwam laatst op social media een O.cean B.reeze tegen, moest gelijk denken aan wc verfrisser (puntjes tegen vindbaarheid)Ik denk dat in dit geval de puntjes niet nodig zijn, zoveel hits zal het opleveren
quote:Aurora_Australis schreef op 06 januari 2017 @ 13:55:

Wij hebben een vers kaartje in de bus: Indiana. Het is een roomblank roodharig knulletje.

Eigenlijk hebben onze vrienden allemaal wel gekke namen voor hun koters. Hoog hipstergehalte.Achternaam Jones? sorry heel flauw.
quote:syvon schreef op 06 januari 2017 @ 15:36:

In mijn omgeving komen veel van die Ot en Sien namen voor: Jet, Doortje, Cateau, etc. Krijg er echt de kriebels van, en vind het vooral saaaai. Dan vind ik Byron of Djuna (las ik een paar pagina's terug) echt veel spannender. (En allebei beroemde dichters!)

Doortje vind ik echt een truttennaam.

En Fluwelio??
quote:Paulien75 schreef op 05 januari 2017 @ 22:47:

Vandaag werd er in de Ikea een kind omgeroepen met de naam Roderick.

Ik wilde bijna Veilig thuis inschakelen.Mwah ... hoor je op zich wel vaker. Is een kaknaam. Zou hem zelf niet kiezen. Ik ken ook een Roderick en da's een aardige knul.
Frankdiamant mag van mij ook wel de yop3 in. Wat een fantastische naam
quote:minnimouse schreef op 06 januari 2017 @ 19:07:

[...]

Mwah ... hoor je op zich wel vaker. Is een kaknaam. Zou hem zelf niet kiezen. Ik ken ook een Roderick en da's een aardige knul.Moet dan aan Gooische Vrouwen denken
D.apper en S.terk zijn ook toppertjes
quote:syvon schreef op 06 januari 2017 @ 15:36:

Frankdiamant en Fluwelio zouden wat mij betreft broertjes kunnen zijn.

In mijn omgeving heten de jonkies ook regelmatig Cato, Suus, Lieke, Gijs, Guus, Simon. Er is echt een soort ik hou van Holland revival aan de gang.
Ik kan zo 4 Rodericken opnoemen in mijn omgeving. Niet echt mijn smaak maar zeker niet raar...
quote:Xervy schreef op 06 januari 2017 @ 16:50:

[...]

Achternaam Jones? sorry heel flauw.Nou dus wel de Nederlandse versie van Jones
Byron en Apollo

Mijn man wil alleen niet aan zulke namen.
quote:xRSNx schreef op 04 januari 2017 @ 21:41:

Zie net voorbij komen:

Ne.laina

Ta.rja

Mc.kayla

Fi.nley

Zo.ranDit is een redelijk gebruikelijke Slavische naam, persoonlijk vind ik hem erg mooi maar vriend niet. Ken ook een hele goede dokter met die voornaam. Misschien dat ik het daardoor ook wel een krachtige naam vind, maar niet zo passend met een oer Hollandse achternaam.
Frankdiamant bakt droog en krokant

Ik vind Roderick stiekem wel leuk.
verdwaald op het nieuwe forum
quote:PattyJupiter schreef op 06 januari 2017 @ 14:21:

Of Uche Kingsley voor een jongen.

Is het dan Ugge als bij kuchen of meer als OegeOe-tsje. Is een Nigeriaanse naam. Kingsley is ook vrij gangbaar in Engelstalig West-Afrika.
Hier zitten ook weer pareltjes tussen!
quote:Bloemenzee schreef op 07 januari 2017 @ 14:21:

Hier zitten ook weer pareltjes tussen!
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
quote:Bloemenzee schreef op 07 januari 2017 @ 14:21:

Hier zitten ook weer pareltjes tussen!Okee, iemand enig idee hoe je C’jiör uitspreekt? En nee die apostrof is niet tegen vindbaarheid op googe, die hoort er

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven