Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

vrijdag 6 januari 2017 om 13:52
quote:nlies schreef op 05 januari 2017 @ 23:01:
[...]
Als die ouders geen HSP nieuwe tijdskind hadden verwacht dan weet ik het niet meer,
Hoop voor kind dat hij die droom niet waar hoeft te maken
Ik vind het nog best een leuke naam maar het wordt ws echt heel stom uitgesproken in Nederland én je valt wel erg op met zo'n naam.
[...]
Als die ouders geen HSP nieuwe tijdskind hadden verwacht dan weet ik het niet meer,
Hoop voor kind dat hij die droom niet waar hoeft te maken
Ik vind het nog best een leuke naam maar het wordt ws echt heel stom uitgesproken in Nederland én je valt wel erg op met zo'n naam.

vrijdag 6 januari 2017 om 15:36
Frankdiamant! Bijna net zo mooi als mijn all-time favoriet Fluwelio <3
In mijn omgeving komen veel van die Ot en Sien namen voor: Jet, Doortje, Cateau, etc. Krijg er echt de kriebels van, en vind het vooral saaaai. Dan vind ik Byron of Djuna (las ik een paar pagina's terug) echt veel spannender. (En allebei beroemde dichters!)
In mijn omgeving komen veel van die Ot en Sien namen voor: Jet, Doortje, Cateau, etc. Krijg er echt de kriebels van, en vind het vooral saaaai. Dan vind ik Byron of Djuna (las ik een paar pagina's terug) echt veel spannender. (En allebei beroemde dichters!)
vrijdag 6 januari 2017 om 16:48

vrijdag 6 januari 2017 om 16:50
vrijdag 6 januari 2017 om 19:05
quote:syvon schreef op 06 januari 2017 @ 15:36:
Doortje vind ik echt een truttennaam.
En Fluwelio??
Doortje vind ik echt een truttennaam.
En Fluwelio??
vrijdag 6 januari 2017 om 19:07

vrijdag 6 januari 2017 om 19:23
quote:syvon schreef op 06 januari 2017 @ 15:36:
Frankdiamant en Fluwelio zouden wat mij betreft broertjes kunnen zijn.
In mijn omgeving heten de jonkies ook regelmatig Cato, Suus, Lieke, Gijs, Guus, Simon. Er is echt een soort ik hou van Holland revival aan de gang.
Frankdiamant en Fluwelio zouden wat mij betreft broertjes kunnen zijn.
In mijn omgeving heten de jonkies ook regelmatig Cato, Suus, Lieke, Gijs, Guus, Simon. Er is echt een soort ik hou van Holland revival aan de gang.

vrijdag 6 januari 2017 om 19:39
quote:xRSNx schreef op 04 januari 2017 @ 21:41:
Zie net voorbij komen:
Ne.laina
Ta.rja
Mc.kayla
Fi.nley
Zo.ranDit is een redelijk gebruikelijke Slavische naam, persoonlijk vind ik hem erg mooi maar vriend niet. Ken ook een hele goede dokter met die voornaam. Misschien dat ik het daardoor ook wel een krachtige naam vind, maar niet zo passend met een oer Hollandse achternaam.
Zie net voorbij komen:
Ne.laina
Ta.rja
Mc.kayla
Fi.nley
Zo.ranDit is een redelijk gebruikelijke Slavische naam, persoonlijk vind ik hem erg mooi maar vriend niet. Ken ook een hele goede dokter met die voornaam. Misschien dat ik het daardoor ook wel een krachtige naam vind, maar niet zo passend met een oer Hollandse achternaam.