Gezondheid alle pijlers

Is dit het begin van de cyclus?

07-01-2017 15:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van afwachten maar ik was eens benieuwd of het hier wordt herkend.

Kindje is 9 maanden, ben 2 weken gestopt met bv. Sinds 2 dagen wat meer afscheiding. En gister hevige menstruatiekrampen zoals ik ze me niet kan herinneren van voor de zwangerschap. Wel flauwe krampen maar dit voelde scherper, als een kleine wee. Maar geen bloedverlies. Kan dit erbij horen als de cyclus weer op gang komt? Geen wereldprobleem, ben meer benieuwd.
Ja
quote:-Belle- schreef op 07 januari 2017 @ 15:40:

JaOke, slotje
Ja en als er nu geen menstruatie volgt zou je ook weer zwanger kunnen zijn.
Oh ja sugarmiss? In theorie zou het kunnen ivm onveilige seks. Bij eerste die krampen niet gehad.

Meestal had ik ook krampen vlak voor en tijdens bloedverlies, zat nooit tijd tussen. Maargoed misschien moet mijn lijf weer wennen. Heb nog een test liggen. Zal het er eens op wageb.
Het eerste jaar na de bevalling had ik ook zeer heftige menstruaties. Vergelijkbaar met lichte weeën. Zou dus kunnen dat de boel weer 'op gang komt.

Succes, kan echt superpijnlijk zijn. Op de bank met een kruik en pijnstiller hoopt helpelijk wat.
quote:Fresiaatje schreef op 07 januari 2017 @ 16:15:

Oh ja sugarmiss? In theorie zou het kunnen ivm onveilige seks. Bij eerste die krampen niet gehad.

Meestal had ik ook krampen vlak voor en tijdens bloedverlies, zat nooit tijd tussen. Maargoed misschien moet mijn lijf weer wennen. Heb nog een test liggen. Zal het er eens op wageb.je weet nooit wanneer je cyclus weer begint hè.. dus bij onveilige seks, altijd kans op zwangerschap. houd daar rekening mee of je alweer zo snel een volgend kindje wil!
Je krijgt eerst je eisprong, dan je menstruatie.

Daarom altijd veilig sex hebben na zwangerschap.

Behalve als je over 9 maanden er een baby bij wilt hebben.
Wij willen graag gauw een 2e kindje dus als het nu gelukt is is dat geen punt. Was een van de eerste keren seks na bevalling. Lukte steeds niet ivm pijnklachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven