Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Of het waar is weet ik niet, maar het blijft toch altijd een mooi verhaal van de broers Loser en Winner Lane.

-----------

NEW YORK — One son was named Loser, the other Winner.

[...]

Loser, a star student and athlete, went on scholarship to an elite prep school--Pomfret in Connecticut--and to Lafayette College in Pennsylvania. Then he joined the police force because "my mom really wanted me to do this."

Winner Lane's life has gone the other way. Now 44, Winner got out of jail in June after spending two years in Southport prison outside Elmira, N.Y., for breaking into a car. He sometimes lives in Camp LaGuardia, a homeless shelter in upstate New York, shuttling back and forth between the camp and the city, trying to get his life on track.

http://articles.chicagotr ... e-criminal-justice-system
Fluwelio wat errug.

Hier laatst een E.liyah, uitspraak Aaliyah, maar zo schreven teveel mensen het al .
quote:El0ise schreef op 07 januari 2017 @ 19:48:

Fluwelio wat errug.

Hier laatst een E.liyah, uitspraak Aaliyah, maar zo schreven teveel mensen het al .Zo dom dat. Onze zoon heet Kees, maar we spellen het als Kaas vanwege het originele
Frens..... hoe Frans, Friends? Nee Frens dus...

http://www.omroepbrabant. ... ieuwe+Max+Verstappen.aspx
Surprise...

Zeker ongepland
Ab imo pectore
Tweeling (?) Op facebook:

Djessy en Tycko
Ik kende vroeger een meisje dat Lutske heette. Dat vond ik altijd erg lelijk.
Op Facebook lees ik net Luther en zijn zusje Tirze
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 08 januari 2017 @ 18:26:

Op Facebook lees ik net Luther en zijn zusje Tirze Vast heeeeele intelligente ouders.
quote:renske1975 schreef op 08 januari 2017 @ 16:36:

Tweeling (?) Op facebook:

Djessy en TyckoAlle namen die met dj beginnen vind ik bij voorbaat al verschrikkelijk.
Ik hoorde vandaag weer de naam B.oet voorbij komen. Die naam begrijp ik niet zo goed. Evenals B.ikkel.
Boet is al een "oude" naam. De Boet die ik ken is 40+ en vernoemd naar een nog ouder familielid.
quote:Paulien75 schreef op 05 januari 2017 @ 22:47:

Vandaag werd er in de Ikea een kind omgeroepen met de naam Roderick.

Ik wilde bijna Veilig thuis inschakelen.

mijn ex vond de naam Roderick dus echt geweldig
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Onne78 schreef op 08 januari 2017 @ 19:37:

Boet is al een "oude" naam. De Boet die ik ken is 40+ en vernoemd naar een nog ouder familielid.

N.a.v. jouw reactie heb ik de naam even gegoogled. Het is een koosnaam van verschillende namen en uiteindelijk een zelfstandige naam geworden.

Desondanks kan ik er niet zoveel mee :-)
Boet is een ander woord voor een schuurtje of een kot.
quote:Bloemenzee schreef op 07 januari 2017 @ 14:21:

Hier zitten ook weer pareltjes tussen!

Cheurnallinho, zeurnouniezo

Ik ken een Flemming en een Zjef (klinkt trouwens gewoon als Sjef, niemand die nadrukkelijk die Z uitspreekt). Grappig hoe je aan bijzondere namen gewend raakt, waardoor ze niet meer zo vreemd zijn. Al vind ik Sjef/Zjef/Zjev/*insert variatie op Sjef* wel een oudemannennaam, niks voor een kind van nu.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Bij de geboorteberichten in de krant:

Hayleigh, zusje van Kayleigh. Lekker Jut en Jul.
quote:mendy schreef op 07 januari 2017 @ 23:06:

Frens..... hoe Frans, Friends? Nee Frens dus...

http://www.omroepbrabant. ... ieuwe+Max+Verstappen.aspxAha ik was dus niet de enige die dit pareltje geschikt vond voor dit topic
Boet ken ik wel als hondennaam.

En de naam Frens vind ik ook niet raar,daar ken ik er zelfs 2 van.
Luther vind ik prachtig. Is overigens ook een heel oude (achter)naam. Ik ken ook een Luther. En Lutske is een (lelijke)Friese naam. Ook Boet is een oud Hollandse naam, net als Kick en Mees.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:calvijn1 schreef op 08 januari 2017 @ 18:26:

Op Facebook lees ik net Luther en zijn zusje Tirze Dat jij daar als Calvijn zijnde over valt, snap ik dan weer niet
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
In mijn omgeving is een Chaz geboren. Ik weet (nog) niet hoe ik het uit moet spreken. Vind het in elk geval geen echte naam, echt een verzonnen iets bedoel ik.
het is wat het is
quote:ruiva schreef op 09 januari 2017 @ 14:12:

In mijn omgeving is een Chaz geboren. Ik weet (nog) niet hoe ik het uit moet spreken. Vind het in elk geval geen echte naam, echt een verzonnen iets bedoel ik.Het is een Amerikaanse naam. Je spreekt het uit als Tjès.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chaz
Ah, dank! kan ik met een gerust hart op kraambezoek gaan zonder vrees de naam verkeerd uit te spreken
het is wat het is
quote:ruiva schreef op 09 januari 2017 @ 15:01:

Ah, dank! kan ik met een gerust hart op kraambezoek gaan zonder vrees de naam verkeerd uit te spreken Dat kan je nooit , wie weet spreken zij het uit als Tjas, Tjees of lekker op zijn Hollands als Gas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven