Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:10:

[...]

Nu ben ik dan ook wel nieuwsgierigIk ook...(altijd achteraf ) maar het komt nou nooit in mij op om mensen te gaan uitpluizen op internet.
quote:Maccaron schreef op 08 januari 2017 @ 22:10:

[...]

Wat is dat toch met die sherlocks die gelijk op onderzoek uitgaan. nou dat idd. Je gooit dus een vraag over kiptandoori in een slowcooker in de googlemachine en dan zie je dat er nog zo'n vraag ergens gesteld wordt. En dat ga je dan uitzoeken, en hier weer melden. Get a life zeg
quote:Maccaron schreef op 08 januari 2017 @ 22:12:

[...]

Ik ook...(altijd achteraf ) maar het komt nou nooit in mij op om mensen te gaan uitpluizen op internet.Mij meestal ook niet. Tenzij to haar echte naam gebruikt dan kan ik het niet laten om even te googelen voor een foto
Nou en lekker boeien Hoe de vrouw die niet met haar slowcooker overweg kan echt heet.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 januari 2017 @ 22:14:

Nou en lekker boeien Hoe de vrouw die niet met haar slowcooker overweg kan echt heet.
quote:friezinnetje2014 schreef op 08 januari 2017 @ 22:13:

[...]

nou dat idd. Je gooit dus een vraag over kiptandoori in een slowcooker in de googlemachine en dan zie je dat er nog zo'n vraag ergens gesteld wordt. En dat ga je dan uitzoeken, en hier weer melden. Get a life zeg

Het kan natuurlijk zo zijn dat mensen op meer dan 1 forum lezen. En dan op Viva en Fok ofzo toevallig dezelfde vraag zien staan. Of op FB en Viva ofzo.

Misschien is niet iedereen zo debiel en eng bezig.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 januari 2017 @ 22:14:

Nou en lekker boeien Hoe de vrouw die niet met haar slowcooker overweg kan echt heet.En dat.
Het neemt soms vreemde vormen aan, de paranoia op het vivaforum. Oh, I Love Slowcoocking!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Topic over narcistische vriend die gaat skiën is toch gewoon een troll? Of is mijn troll alarm te scherp afgesteld
Don't worry, be happy!
quote:HappyButterfly schreef op 08 januari 2017 @ 22:43:

Topic over narcistische vriend die gaat skiën is toch gewoon een troll? Of is mijn troll alarm te scherp afgesteldNee hoor, trol.
Er heeft iemand hier op het forum in een ander topic bevestigd dat diegene altijd gaat onderzoeken en uitpluizen.
quote:MinionX schreef op 08 januari 2017 @ 22:44:

Er heeft iemand hier op het forum in een ander topic bevestigd dat diegene altijd gaat onderzoeken en uitpluizen.Je moet er maar zin in hebben.

Er heeft iemand hier op het forum in een ander topic bevestigd dat diegene altijd gaat onderzoeken en uitpluizen.que?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Yup. Diegene was er nog erg trots op ook.

Ik niet , voor de duidelijkheid.

Er heeft iemand hier op het forum in een ander topic bevestigd dat diegene altijd gaat onderzoeken en uitpluizen.

Wie dan??

Zou daar dus echt geen zin en tijd voor hebben.
quote:MinionX schreef op 08 januari 2017 @ 22:53:

Yup. Diegene was er nog erg trots op ook.

Ik niet , voor de duidelijkheid.Anders linkje naar dat bericht? Ik wil wel weten voor wie ik op m'n hoede moet zijn hier
Ja mag dat?
quote:MinionX schreef op 08 januari 2017 @ 22:57:

Ja mag dat?

Zeg anders gewoon de titel van het topic. Dat mag wel

Dan zoek ik 'm zelf wel op.
quote:Philae2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:54:

[...]

Anders linkje naar dat bericht? Ik wil wel weten voor wie ik op m'n hoede moet zijn hierWat kinderachtig ook. Je zal maar niks om handen hebben en je zo bezig houden met forummers...
quote:Meliora- schreef op 08 januari 2017 @ 22:58:

[...]

Wat kinderachtig ook. Je zal maar niks om handen hebben en je zo bezig houden met forummers...
poef

Dit haal ik straks weg

Nb: dat topic werd niet verwijderd , ondanks herhaaldelijk vragen
Thanks!
Niet zo handig Philae
Dat was makkelijk te vinden MinionX

Wel stom trouwens dat dat topic niet verwijderd werd. Er worden soms topics verwijderen die niets met privacy te maken hebben, maar deze snap ik dan weer wel.
quote:Philae2 schreef op 08 januari 2017 @ 22:59:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven