vriendinnen
maandag 9 januari 2017 om 15:17
Vroeger had ik altijd wel 1 of 2 beste vriendinnen waar je alles mee deed, elke dag sprak. Ik vond dat altijd erg fijn. Nu de laatste jaren heb ik wel een paar vriendinnen, maar dat kan ik zeker niet vergelijken als met hun, dat bedoel voor elkaar klaar staan altijd en dat je elkaar belt regelmatig. Helaas zijn die contact verwaterd door studie, relaties, erg jammer. Helaas ontmoet k nu nooit echt mensen die op dit moment hetzelfde in het leven staan. Sta er zeker voor open, maar als ik dan iemand ontmoet tijdens een borrel ofzo, vind ik het raar om een telefoonnummer te vragen. Heb ook het idee dat iedereen wel voldoende vrienden heeft. Waar kan je nu mensen ontmoeten , tips zin welkom.
maandag 9 januari 2017 om 15:35
Toch echt dat telefoonnummer vragen
Het is een gegeven feit dat nieuwe vrienden niet in rijen van 3 opgesteld komen staan bij je vorodeur
Daar zal je wat voor moeten doen
En als je een hele avond leuk met iemand hebt zitten kletsen dan is een telefoonnummer vragen toch niet gek?
Het is een gegeven feit dat nieuwe vrienden niet in rijen van 3 opgesteld komen staan bij je vorodeur
Daar zal je wat voor moeten doen
En als je een hele avond leuk met iemand hebt zitten kletsen dan is een telefoonnummer vragen toch niet gek?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 9 januari 2017 om 16:02
maandag 9 januari 2017 om 16:06
Ik was in de zomer bezig met pokemon go en kwam in gesprek met een vrouw van mijn leeftijd. Ook afgekeurd, deed ook aan pokemon go en bleek ook te kleuren!
Achteraf bedacht ik mij dat ik gewoon brutaal had moeten zijn en had moeten vragen of ze het leuk vond nog eens af te spreken om bv samen te kleuren. Niet gedaan en soms kijk ik wel of ik haar nog zie maar helaas.
Maar goed het zou ook wel raar zijn geweest toch om dat te vragen?
Nou ja een beetje brutaler zijn TO zou kunnen helpen.
Achteraf bedacht ik mij dat ik gewoon brutaal had moeten zijn en had moeten vragen of ze het leuk vond nog eens af te spreken om bv samen te kleuren. Niet gedaan en soms kijk ik wel of ik haar nog zie maar helaas.
Maar goed het zou ook wel raar zijn geweest toch om dat te vragen?
Nou ja een beetje brutaler zijn TO zou kunnen helpen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben