Vakantie siberie
maandag 9 januari 2017 om 17:59
Hallo allemaal,
Ik wil graag terug naar siberie Krasnoyarsk, daar woont mijn vriend en ik wil hem graag verrassen door naar hem toe te gaan zonder dat hij het weet, als vakantie.
hij komt uit novosibirsk en woont pas in krasnoyarsk. heeft iemand leuke ideeën wat daar te beleven valt? iemand die daar al eerder geweest is?
Groetjes
Ik wil graag terug naar siberie Krasnoyarsk, daar woont mijn vriend en ik wil hem graag verrassen door naar hem toe te gaan zonder dat hij het weet, als vakantie.
hij komt uit novosibirsk en woont pas in krasnoyarsk. heeft iemand leuke ideeën wat daar te beleven valt? iemand die daar al eerder geweest is?
Groetjes
maandag 9 januari 2017 om 19:44
Krasnoyarsk is een beetje het mindere broertje van Novosibirsk. Er is een goed regionaal museum en je kunt naar het natuurpark Stolby. Maar over het algemeen is Krasnoyarsk als elke andere Russische stad. Grijs, grauw, vol met auto's en flatgebouwen. De rivier Enisey is indrukwekkend om te zien.
Novosibirsk is dan eigenlijk "leuker" alhoewel geen enkele stad daar echt leuk is. Niet in de zomer en ook niet in de winter. Interessant zijn ze wel.
Novosibirsk is dan eigenlijk "leuker" alhoewel geen enkele stad daar echt leuk is. Niet in de zomer en ook niet in de winter. Interessant zijn ze wel.
maandag 9 januari 2017 om 19:53
Ja dat had ik inderdaad al wel gedacht dat het op elkaar zou lijken, ik vind novosibirsk niet echt geweldig. dankje voor je tip!
kon het inderdaad aan hem vragen maar hij woont er zelf pas net dus vandaar dat ik het me hier afvroeg wie er wel eens is geweest en leuke of interessante dingen heeft gezien daar.
kon het inderdaad aan hem vragen maar hij woont er zelf pas net dus vandaar dat ik het me hier afvroeg wie er wel eens is geweest en leuke of interessante dingen heeft gezien daar.
maandag 9 januari 2017 om 19:54
Misschien wel interessant om te kijken of het toch mogelijk is om dit te bezoeken: soort fabrieksuitje: Niet ver van Krasnojarsk ligt het grootste ondergrondse industriecomplex van de wereld, Krasnojarsk-26. Dit is een zeer geheim en hermetisch van de buitenwereld afgesloten project waar sinds de jaren 1950 in drie plutoniumreactoren materiaal voor het Russische kernwapenprogramma gemaakt werd.
Ze hebben meerdere musea dus vervelen doe je je vast niet.
Floortje is er ook geweest: http://3opreis.bnn.nl/bestemming/krasnoyarsk
Ze hebben meerdere musea dus vervelen doe je je vast niet.
Floortje is er ook geweest: http://3opreis.bnn.nl/bestemming/krasnoyarsk