Geweekte hazelnoten

10-01-2017 07:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een lading avocado's over en me al volgegeten in guacamole, en op zoek naar iets ander kwam ik dit tegen: http://www.telegraph.co.u ... aspberry-cake-recipe.html

De hazelnoten moeten worden geweekt en dan in de food processor. Ik heb alleen een simpele blender, zou dat lukken?

Andere avo-tips voor iets dat ik even kan bewaren zijn welkom :-)
Hello, can you hear me?
Zou ze in elk geval langer weken dan een half uur .

Avocado uit de oven met een geklopt eitje erin en kaas erover hmmm.

Jaloers op je ben dol op avocado's
De hazelnoten zou je eventueel voor kunnen hakken en dan nog even mixen voor het hele fijne. Maar ik heb zelf ooit een (goede) staafmixer aan puin gedraaid toen ik probeerde dadels fijn te maken met wat banaan, dus daar zou ik niet aan beginnen.
Hm...

Bedacht me dat ik nog wat gemengde noten had liggen en er zat nog een hazelnoot in, dus ben nu een test aan t doen: https://s28.postimg.org/swcr3bahp/IMG_1055.jpg
Hello, can you hear me?
een enorme calorieenbom dat recept
ze gebruikt rauwe hazels.
Ja de dadels zullen aardig wat calorieen zijn idd. De avo's ook maar wat moet ik ermee :-D
Hello, can you hear me?
lekker toetje: avocado, rijpe banaan, wat honing en cacao samen pureren: chocolademousse!

Echt heel lekker, vooral met wat kokos en rood fruit erop.
Oh da's een goede, thanks! Wel makkelijker dan de taart haha! Weet je toevallig of je dat kunt bewaren?
Hello, can you hear me?
quote:HelloFromTheOtherSide schreef op 10 januari 2017 @ 08:43:

Ja de dadels zullen aardig wat calorieen zijn idd. De avo's ook maar wat moet ik ermee :-DOpeten als je slank bent en wegdoen als je dik bent?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
in elk geval wel een dag of twee in de koelkast, ik maak het vaak voor twee dagen achter elkaar. Voordeel; door de cacao zie je niet dat de avocado en banaan bruin worden en op de smaak heeft het geen invloed
Avocadoprut met wat citroensap, kan je invriezen.
Heb ooit avocado ijs gehad, werd gemaakt met kokosmelk en nog wat dingen. Was erg lekker. Daar zou je ook een recept van kunnen googelen.
Ha ja altijd zo jammer als ze bruin worden!

T ijs ga ik opzoeken!

Heb er geloof ik nog zes dus nog genoeg te maken. De meeste waren hard toen ik ze kreeg maar t zacht worden ging heel snel!
Hello, can you hear me?
Oh ja de hazelnoot werd niet echt zacht, denk niet dat mijn blendertje dat aankan!
Hello, can you hear me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven