Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morguh,

Ik was jullie (namens Lianne ) helemaal vergeten te bedanken voor de verjaardagskaarten. Ze vond het super! Reageerde op ieder kaartje:"Drie taartjes mama" "Een prinses" "Een 3 in de lucht" "Een jongetje"etc.

Amalia, hier zitten ook heel veel eendjes in een open stuk. Helaas ben ik daar of onderweg mijn huissleutels verloren, balen. Ik ben nog terug gegaan maar heb ze niet gevonden. Zo meteen de politie bellen.

Ik heb geen helm voor Lianne, ze fietst met zijwieltjes, dan kan ze nog niet omvallen.

Mamax, gatsie, een kat aan de diarree. Lekker om te lezen zo vroeg in de morgen. Bedankt

Lachen van je vent en zijn lootje.

Mal, wat zielig voor je neefje.

Cin, hai! Nog een aantal dagen en dan ben je geen Nederlandse meer . Je klinkt relaxed. Hoe gaat het met je kanjers?

Hel, jij had een pittig dagje achter de rug. Wel goed geslapen vannacht?

Hier alles goed, Tim is wat huilerig de afgelopen dagen, maar we hebben zijn voeding weer beetje bij beetje verhoogd en nu lijkt hij meer tevreden.

cute!!
Lekker aan het clusterposten Bam? Zie dat je op je praatstoel zit

Ze mocht twee Sinterklaasdingen kiezen bij de bakker.
chocola dan ofzo?

Ikke wel, doe ik ook eens wat hier ;)
Jee Bam, lekker nachtje! Kon je niet slapen? Vervelend. Het reizen naar werk, tja, ik wist het van te voren maar het is toch wel pittig merk ik. Vind het op zich niet zo erg, maar het is zo zonde van de tijd (in de trein kan je nog wat lezen ofzo, maar in de bus of metro schiet dat niet op). Littekens nog wel gevoelig. Laatste pleister is eraf en dat is toch wel een echt litteken, ongeveer 3 cm, midden op m'n buik, dat trekt bij elke beweging. Weet je een beetje wat je te wachten staat. Zie je er tegenop, donderdag?

Haai Naat, ik duim mee dat het kotsvirus je deur voorbij gaat! Wat zijn het voor scholen waar je heen gaat, openbaar of bijzonder? En neem je Tobias mee?

Ik ga eens kijken of ik kan uitgoogelen waar dat overdekte speelparadijs in A ZO zit. Ik moet nog naar de Ikea dus dat kunnen we dan mooi combineren. Arme kind heeft al twee maanden niet op een schommel of wipkip gezeten (zoiets zullen ze daar toch wel hebben?)...
Ik weet niet wat je met A Zo bedoeld, dus ik heb geen idee, haha

donderdag ga ik nergens heen hoor, dat was vorige week.

Oe dat klinkt wel serieus, trekt dat nog bij denk je?
Ik heb het al gevonden

Dat litteken bedoel je? Ja dat trekt vast wel bij.

O lekker dan, ik loop een week achter, Maar de uitslag heb ik wel onthouden, dat is dan nog iets, ha ha.

Ik ben er vandoor, fijne dag allemaal!
A ZO zit bij A Boulevard
Naast A Bijl .

De mac daar heeft ook een prima speelvoorziening Hellus!
Ik snap er niks van
Stressed is just desserts spelled backwards
Shit man (inderdaad, shit...), toilet is verstopt beneden en de meneer die ik heb gehuurd om dat te verhelpen heeft veel moeite de boel weer te ontstoppen. En de ketel moet ook worden vervangen. Geld stroomt er weer gezellig uit hier...
Is niet goed Suus, niet goed.

A Bijl inderdaad, vlakbij de MM en de Pathe A
Kokos, uit ervaring weet ik dat ze WEL kunnen vallen met zijwieltjes! En hard ook. Ik heb Laurens al een keer een smakkerd zien maken.

Bam, ik heb je even gemaild met een taartenvraag!

Suus, wilde je net mailen voor een afspraak maar als je geen wc hebt en ik moet een boom in dat bos van je zoeken...

Sterkte met de plee. Ik ken alles van stromend geld helaas.... altijd voor stomme dingen helaas.

Ik wil op een maandag of donderdag bij je langskomen, wat zijn jouw werkdagen? Wel leuk namelijk als je thuisbent
Amaal, Ceetje heeft ook een helmpje hoor!
hier was ik ook op zoek naar een helmpie. Twijfel tussen de ernie loopfiets en een gewone ijzere van puky ofzo.

Oef Suze, das nie fraai. Heeft de wcpotontstopperman het algefikst?
Ik ben zo geel als een kanarie
Nu even zonder gekheid..

Het is dus niet goed hier.

Ik had al paar dagen flinke jeuk, maar dacht dat kwam door bijwerking van medicijnen ( volgens bijsluiter kon dat, wel zeldzaam maar goed, dat groeit bij mij het beste dat zeldzame)

Vannacht werd ik dus compleet gek van de jeuk en dus wilde vanochtend de huisarts bellen. Zie ik ineens dat ik binnen het uur onder de uitslag sta, hij is fijn.. Stond ook in de bijsuiter dus dacht nou dat zal dan ook wel weer bij het zeldzame horen.

Ik gebeld en mijn verhaal gedaan en toen zei ze, nou jij moet met spoed bloed laten prikken want dit zou wel eens kunnen betekekenen dat je galblaas ontsoken is..

nou bloed geprikt, moest lang wachten dus zit zelfstudie op mijn lijf te doen, en ik denk dat ziet er wel geel uit, maar dacht ook meteen, nou niet zo maf gaan denken, dus weer uit mijn gedachten gebannen.

Komt Manlief net thuis, zegt ie: je ziet wel geel zeg.. nou zat ik er dus niet naast....

weer huisarts gebeld ( vervanger) en die zijn nu achter bloeduitslag aan want dat was niet goed, betekende dat er echt iets mis was.. Dus wij wachten maar weer af..
ontsoken... ja hoor.. nou dat beroerde getype van mij zijn jullie wel gewend he
Nou Bam, wat een gek verhaal! En waarom moet je zo lang wachten? Of weet je ondertussen al wat? Gek zeg...

laurens krijgt een helm voor zijn verjaardag hoor. Geweldig kado, not... maargoed, de fiets heeft ie al een tijd dus die kan ik niet meer geven ha ha.

Weet nog steeds niet wat ik wel ga geven hoor. Ik heb alleen nog maar een fotopuzzel. Daar is ie al blij meer hoor
Ha, daar komt Bam langs!

Hé Bam, dat heeft naatieman ook gehad. Dat komt omdat je leverfuncties helemaal in de war zijn. Dus dan ga je geel zien. Tenminste dat was hier wel zo. Of je lever werkt minder goed.

Succes ermee.

Nou laten ze maar snel wat eraan doen Bam.
Stressed is just desserts spelled backwards
Geel komt inderdaad van je lever, bah. Hopelijk trekken ze dat ding (niet je lever dus ) er met spoed uit.
We hebben een dode cavia (vorige week) en nu wil kind naar de hemel om te kijken bij dead guinea pigs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven