Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Weekend alweer voorbij.

Vrijdagochtend zat Tim al rond te kijken in de versierde woonkamer, reageerde er ook op. Na zijn fv met zijn drietjes naar Lianne's slaapkamer gegaan en daar voor haar gezongen. Ze was helemaal blij en zei:"Nu ben ik jarig".

M. had haar nieuwe fiets op de eettafel gezet, we hadden er 2 ballonnen aan gehangen.

Toen ze dat zag was haar eerste reactie:"Een fiets! Op de tafel!" We hebben hem van tafel getild en toen moest ze het aan alle kanten bekijken. Ze reageerde niet zo op de slingers en ballonnen, vorig jaar was ze echt verrast. Ze wilde er even op haar fiets zitten, maar vond het nog eng. Later wilde ze het wel aan de visite laten zien, maar wilde ze er niet meer op., Ze was er duidelijk wel blij mee. Visite gehad: (schoon) ouders, vriendin met dochtertje 's ochtends en later in de middag andere vriendin en 's avonds mijn broer met schoonzus.

Cadeautjes:

elektrospel van mijn ouders

van schoonouders een boekje met puzzel er in en geld (daarvan gaan we een zitzak voor op haar kamer kopen)

van mijn broer en schoonzus klompjes (lieveheersbeestjes)

van vriendin een knutselpakket met bolletjes, vilt, pijpenragers, oogjes, veertjes

van andere vriendin een mandje voor op haar nieuwe fiets.

Lianne wilde worteltjes eten op haar verjaardag, die kreeg ze met frietjes en ijs toe. Na het eten kwamen mijn broer en schoonzus nog en uiteindelijk lag ze tegen 20.15u in bed. Zeer geslaagde verjaardag dus.

Zaterdag is M. met haar op de fiets naar de buurtsuper geweest, ze wilde er wel op maar wilde niet trappen. Wel moest haar aap mee in het fietsmandje

Gisterochtend ben ik met haar naar buiten gegaan. In eerste instantie wilde ze niet trappen, maar toen ben ik achter haar gaan staan. Heb haar enkels gepakt en haar beentjes in beweging gezet. Toen had ze het door. Knuffel eend in haar fietsmandje mee, naar vriendin gefietst (woont 2 straten verderop). Toen naar de eendjes gefietst, brood gevoerd. Toen terug naar huis en toen mocht ik haar al niet meer duwen, heeft ze zelf gefietst op een enkel stukje na, al ze wat omhoog ging hielp ik haar mee.

Ik doe alleen wat ik moet doen Compu ( rest van het werk blijft liggen, maar dat zie ik later wel weer). Ja hoor het is wel uit te houden.

Kokos: Klinkt als een hele geslaagde dag, leuk! en ook weer een boel kadootjes, ze worden maar verwend. ze heeft het wel snel door dan dat fietsen, Juul heb ik al 100 x geholpen, maare wil het gewoon niet. Knappe meid dus Lianne
Lekker zeg een kaastosti, ik ben jaloers, haha
Groot gelijk Bam. Dan doe je al genoeg.

Oh, je eet ook geen brood nu? Balen zeg..

Het schijnt daarna ook nog aftasten zijn wat wel goed valt en wat niet he (vet e.d.).

Leuke dag Kokos! Mooi kado, de fiets. Foto?

Heeft ze een aapje als knuffel? Heb je het boek Monkie al gelezen met haar?
Brood lijkt me nu niet meer zo,n ramp meer de kaas en de ham al eet ik meestal wel 10 plus kaas maar met tosti wil ik vette kaas, hahaha

Ik weet het niet eerlijk gezegd ben zo ie zo een moeilijk geval met teveel vet.

Maar Mamax weet daar vast wel antwoord op?

Wat is dat voor boek, Compu? Juul is gek op apies.
Ik ben al weer wat wijzer Mamax van die link. Niks voor Bammeis dus. Wel leuk als je van monumentale panden houd (t).
Nog geen foto's Compu. M. is bezig een interne harde schijf te plaatsen, op dit moment kan ik geen foto's installeren.

Ze heeft heel veel knuffels. Het boek ken ik niet, zal eens kijken, voorlezen doen we elke dag/avond.

Bam,
Klinkt leuk Kokos! Goed dat het fietsen al goed gaat. Nu mag het dan wat warmer worden hè? Al houdt het achter-de-fiets-aan-rennen je ook wel warm Heb je er een helm bij? Ik denk dat ik die voor Laurens' verjaardag geef, want hij gaat soms zo loeihard, dat ik mijn hart vast hou als hij zou vallen.

Zo, net de eenden gevoerd. Veel!!! De sloot zit nog helemaal dicht dus ze zitten met z'n allen op 1 stukje (ganzen, eenden, meerkoeten). Een gans at 2x een stukje uit m'n hand, leuk!

Laurens vroeg trouwens laatst hoe zo'n vogel heette. Dus ik zei: dat zijn meerkoeten.

Komen we later met lief langs een sloot met meerkoeten. Zegt Laurens: kijk papa, een koet. Toen kwamen er nog een paar,zegt laurens: kijk, meerkoeten.

Wij snapten het niet helemaal, maar na een paar dagen kwam ik erachter dat één meerkoet een koet is, en meerder MEERkoeten, ha ha. Geweldig!

Berend is wakker, doei!
quote:bambino schreef op 12 januari 2009 @ 12:10:

Ik zag dat dat jouw link wel mee viel idd. scheelde best een boel met de spr camping

Ik begrijp je niet helemaal, maar bammeis is niet in staat om al op zich zelf te gaan. ze gaat naar een ktraining waar ze haar klaarstomen om zelfstandig te gaan wonen. Dat bedoelde ik inderdaad. Dat heet toch begeleid wonen, of zit ik er naast? Ze woont dan wel zelfstandig, maar met ondersteuning.

Ik begrijp die link ook niet helemaal eerlijk gezegd. Aangezien ik niet wist of het begeleid was en jij het over uit huis gaan had, heb ik deze link neergezet. Schoonzusje heeft via hun nu een kleine woning die goed te betalen is en in een hofje ligt, zodat er ook veel mensen omheen wonen. Ik dacht dat dat dan misschien een prettiger idee was voor jou . Maar nu niet van toepassing omdat ze begeleid gaat wonen.

Amalia: Fijn zeg, dat het goed voelt ( logisch dat je hem soms mist, je hebt hem toch een aantal jaar in huis gehad)
Mijn moeder eet inmiddels alles weer, vrij snel ook. Ze drinkt alleen nog steeds geen alcohol en weinig koffie.

Bam, zag dat mijn uitleg een beetje als mosterd kwam. Zat me te verbazen over het kraambezoek en hygiene topic.

Zo, heb nu echt geen excuses meer om de gang niet te gaan schrobben. Kat heeft vannacht de hele gang onder gepoept (diarree) en vent heeft het vanochtend wel met wc-papier opgeruimd, maar het moet nog wel geschrobt worden :puke:
Haai,

Ik leef nog hoor en het gaat best goed! Zal ik eens wat ergs zeggen? Ik ben gewoon alles op het internet helemaal vergeten vanwege mijn nieuwe verslaving: the 'nuke' storyline van As The World Turns. Erg he?

Ik zal wel bijlezen vandaag. Als ik me van mijn nieuwe addiction weg kan sleuren.

Wat is de nuke storyline? Ik ben blij dat het goed met je gaat! Leuke adreswijziging ook, ik blijf het zo'n lief huis vinden! Binnen alles al klaar?
Cin! Fijn dat je positief klinkt. Er is licht aan het einde van de tunnel?

Ehhhh.. wil je mij de adreswijziging nog een sturen. Ik gooi soms wat mails weg en dan ben ik te snel en dan selecteer ik teveel. Nu is dat met jouw mail ook gebeurd.. sorry..
Deze eend zwemt bij ons in de vijver, tussen alle gewone. Weet iemand hier wat voor een eend dat is?

Het stikt hier natuurlijk van de vogelaars .............
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 12-01-2009 18:45
Reden: oeps, megagroot plaatje met nog heel veel andere eenden erop...
% gewijzigd
Lol, vent had vorige week de kerstboom ingeleverd bij een aantal kerels die ze hier stonden te shredderen. Kreeg hij als beloning een rolletje drop en een lootje. Check ik net de site van het plaatselijk radiostation, hebben we gewoon een irischeque van 50 euro gewonnen!
gevonden, het is een mannetjes krooneend die normaal niet hier zijn in de zomer. Zieluuuuug
Noujaaaa, jij ook al een prijs! Jin die buggaboo, ik die schoonheidsbehandeling en nu jij 50 euries! Gaat goed hier!
*wacht op winnende lotto nummers*
Ik kom morgen wel weer even terug, maar mijn neefje is onverwacht opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft (denken wij) een eetstoornis, hij was al nooit een geweldige eter, maar sinds dat hij zijn vader vond met dat hartinfarct heeft hij zoveel angsten ontwikkeld dat hij geen hap meer door de keel krijgt en hij weegt nu nog maar 27 kilo (hij is 12). Hij is al helemaal door de mangel gehaald maar er is niks medisch gevonden. En nu heeft hij griep gekregen en hij heeft niks bij te zetten dus hij moet nu aan het infuus en als hij de komende dagen in het zkhs niks wil eten, dan krijgt hij een sonde. Heel moeilijk allemaal, hij heeft wel echt zwaar veel begeleiding nodig denk ik en het is zo'n lief manneke. Misschien is het nu wel goed da dit gebeurt zodat de professionals kunnen ingrijpen maar ik vind het wel erg zorgelijk. Ben er vanavond geweest met schoonvader want Jonathan heeft ook al weer koorts. Dus nu kon ik even weg. Hier thuis verder alles goed!
Stressed is just desserts spelled backwards
He jekkie Mal, wat akelig. Zo jong al zoveel zorgen op z'n nek dat hij er niet van kan/wil eten... Hopelijk door de andere omgeving en de naadacht gaat hij de komende dagen eten.

Amalia, was het geen verdwaalde Peking eend van de Chinees?

Cin, heeeeej, gaat best goed? Dat klinkt positief. Goed zo! Maar ATWT leuker dan wij?? Tssss....

Balen zeg, was pas om uur thuis (k#*metro, bus gemist..) en zit nu nog te zwoegen op een taai stuk dat morgen ingeleverd moet. Vind er niks aan.
Nog nooit van gehoord, Amalia. Ik ben nu wel benieuwd hoe die kroontjes eend er dan wel niet uit ziet. Morgen maar eens aan de google.

Dat klinkt niet fijn Hel, valt het reizen tegen?

Hoe is het met je wond?

Wat goed zeg Mamax, daar kan je wel een boel leuke dingen van kopen!

Nu je het zegt Amalia, wat een geluk hier qua winnen.

Wat had ceetje eigenlijk gewonnen bij de bakker Star?

Fijn Cin dat het goed met je gaat, je klinkt wel lekker vaag met je storyline, hahaha

Mal: Shit zeg van je neefje, dat is niet niks om zo iets mee te maken. Erg sneu voor je neefje, hopelijk kunnen ze hem hier in begeleiden met hulp. Sterkte met en voor je neefje
Dat zijn leukerds zeg die krooneenden, echt cute!!
nou jullie zijn wel erg saai
quote:bambino schreef op 13 januari 2009 @ 07:38:

nou jullie zijn wel erg saai ja hallo, op die tijdstippen slaap ik gewoon hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Zo Bam jij was er laat.. ehhh.. vroeg bij. Had je niks beters te doen?

Bam hier heeft vent ook geen galblaas meer. Hij kan gewoon alles eten, alleen als hij vet gegeten heeft of aardig wat alcohol naar binnen heeft gewerkt, is hij een halve dag aan de diarree.

Cin, fijn dat het beter met je gaat. En is je nieuwe verslaving nog steeds leuk? Lig je dan op bed? Gaat zitten al wat beter?

Mal wat zielig voor je neefje! Ik hoop dat het snel wat beter met hem gaat en dat hij goede hulp/begeleiding kan krijgen.

Hoe is het met J? Weet je al wanneer de huidbiopt is?

Helen, is het gelukt met je werk? Maare hoe laat was je nou thuis?

Mamax, haha leuk die 50 euro. Was dat eigenlijk niet voor kinderen, die dan leuk alle kerstbomen kunnen verzamelen?

Amalia, ik heb ook even de krooneend bewonderd met google. En de eerste zin die ik las was, het is een juweel onder de duikeend. Hihi..

Kokos, dat klinkt als een leuke verjaardag!

Hier alles goed. Vent ligt 'ziek' op bed. Hij is misselijk

Ik hoop niet dat hij dat kots virus krijgt, die iedereen hier in de omgeving( behalve wij) al gehad heeft. Jakkes, ik sla deze keer wel over.

Verder heb ik deze week en volgende week een afspraak met 2 basisscholen. Ben benieuwd!

Ik ga even de uitlaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven