verjaardagscadeautje voor vriend

dinsdag 13 januari 2009 om 12:59
Mijn vriendje is morgen jarig. Ik ken hem pas 2 maanden en officieel ga ik nu 1 maandje met hem. Hij wou graag een bepaalde dvd hebben dus die heb ik dan ook gekocht. Hij viert zijn verjaardag niet maar ik wil toch morgen naar hem toe gaan. Ik weet niet of ik er nog iets bij moet kopen of dat ik ook een kaartje moet kopen. het is eigenlijk geen verrassing meer dat hij die dvd krijgt van mij. Ik kan wel iets van een geurtje erbij kopen maar over een maandje is valentijn en dan weet ik het ook niet
haha
Heeft iemand misschien tips of idee's wat ik nog erbij moet kopen of dat ik het gewoon zo moet laten?

Heeft iemand misschien tips of idee's wat ik nog erbij moet kopen of dat ik het gewoon zo moet laten?

dinsdag 13 januari 2009 om 13:10
mijn vriend is binnekort ook jarig.
Wat ik heb ga geven is voor jou miss nog een beetje teveel omdat je nog maar zo kort met hem gaat, maar ben wel benieuwd wat jij/jullie ervan vinden.
Hij word dan 23, geen bijzondere leeftijd. Maar ik geef hem een grote wasmand (kado 1) met daarin nog 22 kado's en een lief kaartje. De wasmand is voor zijn/onze uitzet. Verder gaan er nog wat kleine kado's in zoals een reep chocola, foto van ons, snoepjes etc. En wat grotere kado's zoals een dvd die hij hebben wilt, iets in de richting van bungeejumpen/paragliden, luchtje. Tot ik op 23 kado's zit:)
Wat ik heb ga geven is voor jou miss nog een beetje teveel omdat je nog maar zo kort met hem gaat, maar ben wel benieuwd wat jij/jullie ervan vinden.
Hij word dan 23, geen bijzondere leeftijd. Maar ik geef hem een grote wasmand (kado 1) met daarin nog 22 kado's en een lief kaartje. De wasmand is voor zijn/onze uitzet. Verder gaan er nog wat kleine kado's in zoals een reep chocola, foto van ons, snoepjes etc. En wat grotere kado's zoals een dvd die hij hebben wilt, iets in de richting van bungeejumpen/paragliden, luchtje. Tot ik op 23 kado's zit:)
dinsdag 13 januari 2009 om 13:11
dinsdag 13 januari 2009 om 13:24
quote:Ikke89 schreef op 13 januari 2009 @ 13:10:
Hij word dan 23, geen bijzondere leeftijd. Maar ik geef hem een grote wasmand (kado 1) met daarin nog 22 kado's en een lief kaartje. De wasmand is voor zijn/onze uitzet. Verder gaan er nog wat kleine kado's in zoals een reep chocola, foto van ons, snoepjes etc. En wat grotere kado's zoals een dvd die hij hebben wilt, iets in de richting van bungeejumpen/paragliden, luchtje. Tot ik op 23 kado's zit:)... is dit niet een beetje veel van het goede? Of zijn jullie echt een cadeau-stel?
Hij word dan 23, geen bijzondere leeftijd. Maar ik geef hem een grote wasmand (kado 1) met daarin nog 22 kado's en een lief kaartje. De wasmand is voor zijn/onze uitzet. Verder gaan er nog wat kleine kado's in zoals een reep chocola, foto van ons, snoepjes etc. En wat grotere kado's zoals een dvd die hij hebben wilt, iets in de richting van bungeejumpen/paragliden, luchtje. Tot ik op 23 kado's zit:)... is dit niet een beetje veel van het goede? Of zijn jullie echt een cadeau-stel?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

dinsdag 13 januari 2009 om 13:38
pff ik vind het echt heel moeilijk. Ik kan vandaag nog naar het centrum gaan maar ik weet niet of het wel zin heeft. Met opstap gaan drinkt hij alleenmaar bier, of vodka. Maar tijdens uiteten of zo savonds drinkt hij ook wel wijn. Ik heb thuis nog verschillende wijnen en champagne staan. Dat kan ik ook pakken. Dan heb ik nog geen verjaardagskaart maar om daar nu helemaal voor naar het centrum te gaan...kan ik net zo goed morgen in de pauze tijdens mijn werk doen.
dus dan wordt het dvd, kaart, wijn/vodka of een boxershort of een geurtje?
dus dan wordt het dvd, kaart, wijn/vodka of een boxershort of een geurtje?

dinsdag 13 januari 2009 om 13:47
Als jullie met zijn 2e zijn op zijn verjaardag, een verwenpakket; wijntje, toast met kaasjes, andere kleine lekkere hapjes. Maar zelf denk ik dat een dvd toch wel goed alleen is? Desnoods als je iets erbij wilt kopen doe je een bioscoopbon voor jullie samen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 13 januari 2009 om 13:50
quote:mylenevalerie schreef op 13 januari 2009 @ 13:47:
Als jullie met zijn 2e zijn op zijn verjaardag, een verwenpakket; wijntje, toast met kaasjes, andere kleine lekkere hapjes. Maar zelf denk ik dat een dvd toch wel goed alleen is? Desnoods als je iets erbij wilt kopen doe je een bioscoopbon voor jullie samen.jah dat vind ik idd ook wel een leuk ideetje, kunnen jullie samen die dvd kijken en dan lekkere hapjes erbij:) Kaarsjes er misschien bij...
Als jullie met zijn 2e zijn op zijn verjaardag, een verwenpakket; wijntje, toast met kaasjes, andere kleine lekkere hapjes. Maar zelf denk ik dat een dvd toch wel goed alleen is? Desnoods als je iets erbij wilt kopen doe je een bioscoopbon voor jullie samen.jah dat vind ik idd ook wel een leuk ideetje, kunnen jullie samen die dvd kijken en dan lekkere hapjes erbij:) Kaarsjes er misschien bij...
dinsdag 13 januari 2009 om 13:50
Laat het bij de DVD en een lief kaartje. Toen ik 3 mnd samen was met mijn vriend heb ik alleen een luchtje gekocht met een lieve kaart erbij.
En een jaar later voor zijn verjaardag heb ik een super mooi horloge gekocht omdat de zijne versleten was (en ik die stiekem niet mooi vond ). En ja met valentijn heb ik hem vorig jaar een foto lijstje gegeven met een foto van ons 2, en weer een lieve kaart. Niets overdreven ofzo.
Ik weet natuurlijk niet of hij van lieve kaartjes houdt, maar ja daar kom je dan vanzelf wel achter
En een jaar later voor zijn verjaardag heb ik een super mooi horloge gekocht omdat de zijne versleten was (en ik die stiekem niet mooi vond ). En ja met valentijn heb ik hem vorig jaar een foto lijstje gegeven met een foto van ons 2, en weer een lieve kaart. Niets overdreven ofzo.
Ik weet natuurlijk niet of hij van lieve kaartjes houdt, maar ja daar kom je dan vanzelf wel achter

dinsdag 13 januari 2009 om 14:08
jah ik denk dat ik morgen een kaartje koop, en dat ik denk ik nog een fles wijn erbij doe. maar ik bedacht me net dat hij al champagne voor ons gaat halen:P achjah, dan drinken we die fles wijn wel erbij of bewaart hij die maar Ik vind het altijd heel moeilijk want ik heb een vriend gehad die nooit blij was met mijn cadeautjes..hoe erg ik ook mijn best deed..
Maar volgensmij gaat het toch om het gebaar of niet
Maar volgensmij gaat het toch om het gebaar of niet

dinsdag 13 januari 2009 om 16:42