Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Dat is schrikken Rieta. Bij mijn verloskundige mag je ook het spoednummer bellen hiervoor. Heb je gisteren intensief bewogen, gesport of sex gehad? Dan kan je wel wat bloed verliezen namelijk. Ik heb het een maand terug ook gehad nadat ik te zwaar gefietst had, met mijn wiel op de rem. Eerst helder bloed en dat ging over in donker rood. Het was na een dag gestopt.

Als jet donkerder wordt en het stopt. Dan is het goed. En geen kramp en pijn erbij ook.

Ik zou bij ongerustheid de verloskundigen bellen.

Succes!!!
Toch gebeld naar school, dat ik liefst eerst de gyn wou bellen (wat pas open gaat om 8u30) dus of ik later mocht komen.

Was geen probleem.

Normaal is de volgende echo pas binnen 3 weken, maar ik zal dus zo hard zeuren dat ik deze week (liefst vandaag) nog kan gaan...

Ik heb niets speciaals gedaan gisteren, want was doodmoe.

Dus gerust eigenlijk vooral (namiddag thuis, geen school dan)

Ik zal pas gerust zijn (en mijn vriend ook, die schrok echt en is nu op van de zenuwen merkte ik) als ik een echo heb gehad!
Alle reacties Link kopieren
En Rieta? Kan je daar langs?
Rieta wat naar! Gewoon blijven aandringen hoor volgens mij hebben ze dat zo ertussendoor gepiept. Laat je weten hoe het was?
Shit Rieta, wat een schrik! Ik hoop dat je nu bij de vk bent en ze je gerust kunnen stellen. Hoop echt voor jullie dat het niets is.
Supervervelend! Het is el snel gestopt, maar het feit dat er bloed was doet me zorgen maken.

Loop de ganse dag gestresst al, mijn vriend zelfs meer dan ik.

Ik belde deze morgen, secretariaat zou het voorleggen aan gyn en trgbellen.

Om 10u belde ik zelf terug, ze had het doorgegeven maar gyn had nog niet geantwoord.

"ik bel je zodra ik antwoord heb"

Ondertussen mag je wel wachten

Daar ben ik tch wel boos voor! OP denduur krijg je gewoon krampen van de stress.

Heb flubberbenen en kan niet veel verdragen van de kinderen in de klas nu.

ik hoop dat ik snel telefoon krijg.

We willen gewoon zo snel mogelijk echo en hartje horen!

Ik ga geen 3 weken wachten hoor tot de volgende afspraak!
Wat vervelend! Ik zou ze gewoon nog een keer bellen hoor, net zo lang tot je langs kan komen.
Ja las ik om 3uur nog niets hoorde, bel ik dan nog eens opnieuw
Wat duurt dat lang!!
Jeetje wat stom! In zo'n geval moet je snel terug gebeld worden pff
Hebben ze je al gebeld Rieta?
Net terug, alls was in orde. Mooie hartslag ook.

Ze wist niet direct een reden waarom er bloedverlies was, moet van uitwendig zijn.

Kreeg nu iets mee om te voorkomen dat het nog voorkomt.
jeetje rieta wat erg en zenuwslopend... hoop dat je inmiddels al meer weet en voor echo mag?
Fijn Rieta!
Nice! Hele geruststelling
Dat was schrikken Rieta. Gelukkig was de echo goed. Wel erg naar dat het zolang duurde voordat je de gynaecoloog aan de lijn had. Hoop dat je nu weer wat tot rust komt
Jeetje Rieta, wat een stressvolle dag heb jij achter de rug.gelukkig is alles goed! Maar het blijft wel eng zulke dingen.

Morgenavond termijnecho , zin in!!
Superfijn Rieta!
ze had een spoedkeizersnede en daarom kon ze niet terugbellen.

Ik moet nu wel iets inbrengen om bloedverlies tegen te gaan, daar staat op^de bijsluiter wel "om dreigende miskraam te voorkomen" maar zelf zei de gyn niets daarvan. Enkel alles oke, geen reden voor bloedverlies, wss gewoon ergens adertje ofzo.

Nuja, uit voorzorg gebruiken tot de volgende controle de 2e februari dan maar en proberen niet ongerust te zijn
Jeetje Rieta123, wat een schrik. Gelukkig vandaag toch nog een check met geruststellend resultaat. Nu weer vertrouwen opbouwen, wat natuurlijk hartstikke lastig is.

Ik heb al 4 dagen vanaf de middag een moe en trekkende onderbuik, uitstralend naar mn rug.. 's morgens is het elke x weer weg. Ik ga morgen toch maar vk bellen of het kwaad kan of dat ik toch rustiger aan moet doen op werk!
Kitt, wat doe je nu weer van werk?

Ik mag gewoon werken, maar moet het wel rustig aan doen,

niets tillen dat zwaar is enzo.

En tot de volgende afspraak dus utrogestan steken 2x per dag
Ik ben fulltime gymdocent op een middelbare school! Sta dus de hele dag op mn benen! Let er al wel op dat ik zelf niet onnodig met materiaal aan het sjouwen ben... maar ben toch actiever dan een kantoorbaan!
Het is een ongelofelijke klote-dag.

Helaas vanochtend geen goed nieuws gehad bij de verloskundige. Vruchtje is niet verder gegroeid en geen kloppend hartje meer. Ik ben eigenlijk helemaal lamgeslagen en het lijkt alsof dit niet over ons gaat. Nu net terug v zkh. De gyn heeft tabletten gegeven die ik heb gebruik't.... lijkt goed te werken want voel gelijk ongesteld krampen. Ze heeft ook zelf gekeken met echo en kwam tot zelfde conclusie als vanochtend: vruchtje is in 2 wkn tijd niet verder gegroeid en hartje is gestopt. Ik zou 8 wkn zwanger zijn. Nu deze tegenslag v vandaag verwerken en miskraam aangaan. Pffft wat is dit n moeizaam traject zeg.....

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes komende maanden en gezonde baby's in augustus!

Kan iemand mij uit de tabel halen? Bedankt!
Oh nee! heel veel sterkte! Wat een nachtmerrie

Ik haal je uit de tabel
Wat erg zonnetje!! Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven