Mode & Beauty alle pijlers

Lesara webwinkel

12-01-2017 17:12 4 berichten
Heeft iemand ervaring met de webwinkel Lesara?

Moet je lang wachten op bezorging, hoe vallen de kledingstukken etc?

Ik heb de t.v reclame al een paar keer voorbij zien komen en wil er misschien iets bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ooit een jasje besteld. Had het binnen een week binnen en de maat viel normaal.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Eén bestelling gedaan tot nu toe.

Vier jurkjes bestelt, drie vielen perfect qua pasvorm en klopte precies met het plaatje.

De vierde viel helaas veel te groot en wijd, bij het model zat het jurkje strak, maar bij mij was het echt veel te groot (zelfs de mouwen waren zeker 5 cm te lang) terwijl ik die in dezelfde maat had bestelt als de andere drie. Dat was jammer, maar die andere drie zijn zo leuk dat ik dat "foutje" niet zo erg vond.

Levertijd weet ik zo niet meer, week volgens mij, het was in iedergeval minder lang dan dat ik verwacht had op basis van de indicatie die bij de artikelen staat.
Toevallig heb ik er vorige week ook voor het eerst iets besteld (een badjas). Levertijd was prima (enkele dagen volgens mij) en de pasvorm klopte ook met mijn normale maatvoering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven