Welke plaats canarisch eiland

12-01-2017 19:32 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil graag met me vriend naar een Canarisch eiland. Ik ben al een paar dagen aan het kijken maar ik vind het maar lastig... Dan heb ik eeeeeindelijk een leuk hotel gevonden en dan is het weer in de middle of nowhere!

We zoeken een plaats waar er veel levendigheid is vergelijkbaar met Playa de las americas in Tenerife! Daar zijn we vorig jaar geweest en dat vonden we geweldig maar willen nu wel graag iets anders... heeft iemand een tip voor ons???

Gr. Suus
Puerto del Carmen op Lanzarote of Corralejo op Fuerte Ventura
Griekenland is trouwens ook een optie!
Rhodos stad op Rhodos, chersonnisos op Kreta
Playa del ingles op Gran Canaria is ons goed bevallen.
Als je playa de las Americas geweldig vond is Chersonissos en Salou etc dan niks?
quote:woeffie schreef op 12 januari 2017 @ 20:09:

Playa del ingles op Gran Canada is ons goed bevallen.Dit.
Puerto del Carmen op Lanzarote

en

Playa del Ingles op Gran Canaria
Als je Playa de las americas leuk vond dan vind je Playa del Ingles op Gran canaria ook leuk.
quote:woeffie schreef op 12 januari 2017 @ 20:09:

Playa del ingles op Gran Canaria is ons goed bevallen.Ik vond het daar afschuwelijk
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 12 januari 2017 @ 20:31:

[...]

Ik vond het daar afschuwelijk Ik ook. Veel te toeristisch en lokken van klanten naar winkels vond ik erg opdringerig.
quote:snoopylynn schreef op 12 januari 2017 @ 20:31:

[...]

Ik vond het daar afschuwelijk ik ook! wat is het daar lelijk!
you go girl
Playa des Ingles is vergane glorie
Op vrijwel iedere boekingssite kun je toch een kaartje aanklikken, en dan zie je waar de accomodatie zich bevindt?

Dat 'na laaaaang zoeken blijkt het in the middle of nowhere te liggen' snap ik dan niet zo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:funnylady schreef op 12 januari 2017 @ 22:09:

Playa des Ingles is vergane glorieJaren geleden daar eens geweest maar is het zo erg nu?
Playa del Ingles vind ik wel meevallen wat betreft vergane glorie.

Genoeg te doen en te beleven, 's nachts tot laat nog veel open.

Ik vind het erg gezellig daar.
Ik vond Puerto Rico op Gran Canaria erg leuk. Is een stadje rondom een leuke haven, en er loopt een wandelpromenade langs het strand.

Leuke winkeltjes, horeca, en verhuurbedrijven.

Als je een all inclusive hotel zoekt kan ik Gloria Palace aanraden. Zit direct aan de promenade op een heuvel, met prachtig uitzicht. Er is een lift waarmee je naar de promenade kan. Dus geen trappen lopen. Eten is heerlijk, en hele ruime kamers.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:himalaya schreef op 12 januari 2017 @ 22:48:

Op vrijwel iedere boekingssite kun je toch een kaartje aanklikken, en dan zie je waar de accomodatie zich bevindt?

Dat 'na laaaaang zoeken blijkt het in the middle of nowhere te liggen' snap ik dan niet zo?Eens. Het is meestal een van de eerste dingen die ik van een accommodatie bekijk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 januari 2017 @ 20:25:

Puerto del Carmen op Lanzarote

Dat vond ik een leuk plaatsje, we waren er weliswaar in feb/maart dus geen idee hoe het in de zomer is.

In playa de las Americas heb ik me prima vermaakt maar wij hadden een fijn appartement maar de badplaats zelf vond ik met al die grote betonnen blokken van hotels behoorlijk lelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven