Entertainment alle pijlers

The Voice (3)

13-01-2017 21:15 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw commentaar.
quote:Nouschi schreef op 13 januari 2017 @ 22:19:

Van mij een 6,5.5.0
Ik ben voor een exit van Romy en Sheela
Ik denk dat mensen z'n lage stem verwacht hadden thuis, had ik zelf ook. Als hij Prince had willen zingen met lage stem had hij beter een ander nummer kunnen kiezen, tenzij hij meer richting Tom Jones wilde gaan.
Groot verschil tussen de score van de jury en de score van het publiek.
quote:Nouschi schreef op 13 januari 2017 @ 22:23:

Dat had hij zó niet verwacht.niemand had dit verwacht
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Onee, nu moeten de mensen ook nog gaan sms-en of bellen. Nou, mooi niet.

En Jamai moet ook ook weer.
Yerry in de danger zone? Had ik niet verwacht!
quote:Meauve01 schreef op 13 januari 2017 @ 22:23:

Ik ben voor een exit van Romy en Sheela
quote:IrishCassidy schreef op 13 januari 2017 @ 22:23:

Ik denk dat mensen z'n lage stem verwacht hadden thuis, had ik zelf ook. Als hij Prince had willen zingen met lage stem had hij beter een ander nummer kunnen kiezen, tenzij hij meer richting Tom Jones wilde gaan.Hij ging 2/3 van het liedje richting Tom Jones. Gok dat mensen dat saai vonden.
quote:Fee-de-Goede schreef op 13 januari 2017 @ 22:20:

Vind dat hogere wel leuk. Van mij had hij de Prince versie mogen doen het hele nummer.Ik dus niet. Hij heeft laten zien dat hij dat hoge ook echt kan, maar die lage stem van hem is juist zo mooi. Zo anders. Ik blijf hopen op een nummer van Barry White enzo. Dat soort nummers.
Romy kan er beter uit, heb elke keer weer medelijden met dat kind. Ouder worden en meer zelfvertrouwen krijgen en dan nogmaals proberen.
Nu moeten we dus gaan stemmen op wie we het minst slecht van de slechtsten vonden ofzo?
Jamai aan Romy:"Ervaar je het nu anders, nu je het niet thuis vanaf de bank bekijkt?" Uhm? Welk antwoord verwacht je?
quote:Tickel schreef op 13 januari 2017 @ 22:19:

[...]

[img]https://funnystuff.today/wp-content/uploads/hello.jpg[/img]

Ik ben bang dat ik dit niet meer vergeet als het weer op de radio voorbij komt!
quote:Fee-de-Goede schreef op 13 januari 2017 @ 22:25:

[...]

Hij ging 2/3 van het liedje richting Tom Jones. Gok dat mensen dat saai vonden.Snap ik, ik vind de versie van Tom Jones ook ruk haha
Katell en Romy.. hup weg ermee.
quote:IrishCassidy schreef op 13 januari 2017 @ 22:22:

Door sowieso! Hij kan dat hele lage én ook heel erg hoog. Maar. Prince blijft Prince. Ik denk wel dat Jerry heel erg veelzijdig is, misschien wel het meest van allemaal. Ik zou hem een 8 geven deze keer. Ik heb vaak mensen Prince na zien doen. Bijna niemand kan het. Hij deed het echt okay, niet super, wel goed.

Jajajaja Barry White hahaha, wat zei ik.The Voice gaat er niet om om een superster of idool na te doen, maar juist om je eigen geluid aan muziek en songs te geven.
quote:IrishCassidy schreef op 13 januari 2017 @ 22:26:

[...]

Snap ik, ik vind de versie van Tom Jones ook ruk hahaYes.
Ik ga dus niet stemmen, laat dat duidelijk zijn. Of er gaan er een paar door die het best aardig doen of ik kan volgende week weer lekker commentaar leveren. Win-win, als je het mij vraagt.
quote:MonteCara schreef op 13 januari 2017 @ 22:27:

[...]

The Voice gaat er niet om om een superster of idool na te doen, maar juist om je eigen geluid aan muziek en songs te geven.

Dat weet ik en daarom gaf ik Jerry ook een 8. Die man kan wat.

Maar in hoeverre hebben ze de keuze om zelf aan te geven welk nummer ze willen zingen. dat is iets wat ik echt graag wil weten.
Ik krijg bij dat Frans vertaalde nummer gelijk een somgfestival gevoel
Romy en sheila bungelen wat mij betreft duidelijk onderaan....
quote:elf12 schreef op 13 januari 2017 @ 22:21:

[...]

Schoonzoon?Mijn dochter mag pas daten als ze 25 is. Ze is nu 10... dus dan moet ie nog 15 jr geduld hebben
Ik ben het eigenlijk best eens met de ranking. De 2 onderaan qua punten mogen van mij ook eruit.
quote:Friezin71 schreef op 13 januari 2017 @ 22:26:

Jamai aan Romy:"Ervaar je het nu anders, nu je het niet thuis vanaf de bank bekijkt?" Uhm? Welk antwoord verwacht je?

"Ach, nu bekijk ik de anderen vanaf een zwarte bank in plaats van dat ikea-ding bij ons thuis, dus dat valt best mee." Zoiets???

(Zou iemand serieus die vraag met Jamai voorbereid hebben?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven