Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend unicorn!!

Geniet lekker van je welverdiende vakantie

Hier geen vakantie

Het is weer kerst tijd

En super druk

Komende week zal ik weinig mijn bed zien en voelen

Korte nachten extra lange dagen

Pff

Vorige week last gehad van een vaginale schimmel infectie

Gelukkig weer over nu

Vervelende jeuk...

Donderdag weer bloed geprikt

Maandag de uitslag

Maar voel me wel een stuk beter

Nog niet de oude helaas..

Maar meer energie

Niet meer zo futloos

Minder tot geen haar uitslag.

Nog wel moe en pijn in benen

Gelukkig minder pijn in de rug

Misschien had de arts gelijk en was het een tijdelijke irritatie van de schildklier

Word vervolgt

Ben alleen de komende dagen hier niet te vinden

Iedereen fijne feestdagen toe gewenst

Liefs
Ohja Praatje, ik weet weer wat voor werk je doet. Sterkte de komende dagen en hopelijk vind je na de feestdagen wat rust en kun je een beetje bijkomen.

Spannend unicorn! Waar in het traject zit je nu? Lukt het een beetje met alle medicatie? Fijn joh even rust wat betreft werk. Daar zal je inderdaad wel aan toe zijn. Wees lief voor jezelf en ik duim voor je!

Hier gaat het goed. Kleine meid is alweer bijna 4 maanden. Het gaat zo hard.. ze brabbelt en lacht en is druk aan het oefenen met omrollen. We genieten volop!
@gadget, ik heb je even geloept omdat ik benieuwd naar je was, maar ik zie dat je intussen al een goede 10-weken echo hebt gehad! Gefeliciteerd meid!!!

Hier nog steeds geen nieuws, hopelijk krijgen we de genetische uitslag komende week maar het zou ik nog wel langer kunnen duren....

Bericht over crematie/uitstrooiing (door ziekenhuis) komt wsch pas over 2-3 maanden.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hoi dames

Hier de drukte met kerst weer goed doorgekomen

Wat eten alle klantjes weer veel en lekker

Hebben vele uurtjes maar zeker ook gezellig net elkaar gewerkt nu lekker uitrusten

Hier is er weinig bijgekletst zag ik

Uitslag van mijn bloed ook weer gehad

Nog een keer prikken eind januari en dan verwacht ik medicijnen te krijgen

Dat wilde ze nu al doen

Maar mijn omgeving is nu zo anders Vanwege mijn werk

Druk stress weinig slaap etc

Eerst weer in rustig vaarwater komen

Nou meiden

Fijne feestdagen gewenst
Ha lieve meiden, het spijt me dat ik me had teruggetrokken. Hoezeer ik iedereen hier een zwangerschap gunde viel het me wel zwaar. Het vertrouwen in mijn lichaam was ook helemaal weg en het verdriet werd steeds groter.

Maar ik heb nu eindelijk ook een keer goed nieuws! Ik en mijn man hadden na een best zwaar IVF-traject eergisteren plots een dikke positieve test in handen. 6 mislukte 'fantastische' IUI's lang met lege handen en na 1 terugplaatsing IVF toch zwanger. Helaas geen ingevroren embryo's en de spanning blijft natuurlijk, maar we zitten nu tenminste aan de positieve kant van de statistiek. Kans is nu groter dat het goed gaat dan dat het mislukt :-).

Het is nu slechts ruim 4,5 week, dus het besef is er nog amper. Nu is het toeleven naar de echo's wat veel te spannend is.

Nog een dikke knuffel voor Flipje (maar dat weet ze ) en een felicitatie voor Gadget! Hoop heel erg voor de overige meiden dat zij mij snel mogen volgen.

Voor nu een hele fijne kerst en een supermooi 2017! X
Joehooooeeeeeeee Ylva!

Fijne kerst!
Ah wat een goed nieuws Ylva! Gefeliciteerd!

Ook voor alle andere dames, fijne feestdagen
Everything happens for a reason
Goed nieuws Ylva! geniet er van!

hier zijn we al weer 8 maand verder... time flies! dochter doet het schitterend en kruipt zich al overal naartoe... maar sluipen gaat nog sneller... geen kleine baby meer, helaas :(

ik hoop voor jullie allen binnenkort ook zo'n patatje in jullie handen te hebben
Super Ylva! Wat een fantastisch nieuws!

Hoe gaat het met je?

Heb je binnenkort een echo aangezien je met IVF zwanger bent geworden?

Hier zeker meegelezen maar helaas weinig tijd gehad om te reageren.

Fijne dagen gehad allemaal?

Hier gaat het goed. Met de baby zelf gaat het allemaal goed. Zelf ben ik nog steeds veel moe en misselijk en hongerig. Maar alles voor het goede doel. Vandaag precies 12 weken. Hier vandaag de nekplooimeting gehad en de bloedresultaten waren ook al terug.

Alles was tip top in orde. VK was helemaal tevreden. Fijn weer zo'n mijlpaal. Ook hebben we het hartje vast gehoord. Dat gaat snel!!

kleintje lag wel heel diep te slapen dus moest even bruut wakker gemaakt worden om beter te kunnen meten.

Over 4 weken hebben we de geslachtsbepaling gepland. Woei.

Praatje, hoe gaat het met je schildklier? Gek dat je nog geen medicijnen krijgt!!

Unicorn, hoe is het met jou? Waar in je eerste IVF zit je nu? Punctie al gehad? Dikke knuffel voor jou ook!

Suze, jeetje zeg, 4 maanden alweer. Wat gaat dat snel! Terwijl ik mn eigen zwangerschap helemaal niet zo snel vind gaan. Gek fenomeen he, "tijd". Lekker genieten van je kleintje. Ben je alweer helemaal aant werk?
Wow Ylva wat een geweldig nieuws! Spannende tijden, ook nu weer, maar het is gelukt! Joeheo! Geweldige update. ik ben ook benieuwd naar je eerste echo?!

JeeH Gadget 12 weken!! Super Joh.. en wat fijn dat de kleine het zo goed doet. Heeeeeeel herkenbaar dat de tijd voorbij kruipt, je leeft echt van echo naar echo, van mijlpaal naar mijlpaal.

Misstiek alle clichés zijn waar hè. Tijd vliegt.

Ik start 9 januari weer met werken. Gelukkig maar 24 uur. Dat vind ik wel enorm fijn!
Dankjulliewel! 10 januari is de 7-wekenecho. Merk dat de blijheid er nog niet onvoorwaardelijk is, heb daarvoor veel te veel meegemaakt. Eerst een hartje, dan durven we pas echt verder te kijken.
Ylva gefeliciteerd wat een goed nieuws !!

Op na de eerste echo

Spannend!

Hier lig ik ziek op bed en het lijkt wel of het met een niet goed werkende schildklier twee keer zo erg is

De dokter houd mij (in overleg met mij) een beetje aan het lijntje

Om goed de cijfers op een rijtje te krijgen

De waardes variëren te veel

En welke dosis aan medicijnen mag ik dan krijgen

Te veel geeft ook klachten

En te weinig is ook niet goed

Het word sowieso eerst een proeftraject van.ik geloof 3 maanden

Met steeds weer bloed prikken tussen Door

Maar ik blijf wel hopen dat ik dan nog kans op een kindje krijg ...

Fijne jaarwisseling allemaal

En hopelijk voor iedereen een goed , gezond , gelukkig en spetterend nieuwjaar

Dat al onze wensen vervuld mogen worden
Ylva, gefeliciteerd!!! Fijn aan die positieve kant van de statistieken blijven zitten, het is je gegund!
Let love rule...
Allereerst de beste wensen aan iedereen hier! Op naar een jaar vol mooie momenten!

Ylva; ik had je al gefeliciteerd via een pb, maar ook nog even via deze weg: gefeliciteerd!!

@Suze27 en @Gadgetfreak; dank voor jullie lieve reacties!!

De afgelopen weken waren erg pittig. Naast de dubbele dagelijkse injecties, geregeld naar het ziekenhuis geweest en de nodige echo's gehad, waaronder op 2e kerstdag en ook de ochtend daarna. De punctie was afgelopen donderdag en afgelopen zondag was de terugplaatsing. Uiteindelijk zijn er uit 10 blaasjes, 6 bruikbare eitjes gekomen en daaruit 3 embryo's. Over 2 weken horen we of de 2 overgebleven embryo's geschikt zijn om in te vriezen.

Voor nu zijn zowel mijn verloofde als ik aan het bijkomen van de afgelopen weken die echt een achtbaan waren en zijn we allebei blij dat we deze week nog samen vrij zijn. Volgende week vrijdag is de bloedtest om de HCG-waarde in mijn bloed te meten.

We zitten nu dus in 2 spannende wachtweken....

Hoe gaat het met iedereen hier voor de rest?

Ik heb al die tijd wel meegelezen, maar werd behoorlijk geleefd dus had geen energie/fut om te schrijven, sorry meiden.

Vandaar bij deze eindelijk weer even een update
Oh unicorn wat superspannend! Ik duim....
Iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar

Jee unicorn Wat een zware weken

En nu die twee spannende weken wachten

Hier aan deze kant word hard voor jullie geduimd

Flipje Hoe is het nu met je?

Hier aan deze kant nig steeds ziek op bed

Ben geveld Door een keelontsteking

Slik veel pijnstillers in het te sussen

Daarbij slaap ik hele dagen pff

En ben ik benauwd

Volgens de arts kon het een week aanhouden

Nou ben nu op dag 5

Mag het nu wel de goede kant opgaan

Dacht ik zo

Iedereen een fijne dag vandaag
Ylva, gefeliciteerd! Wat goed! Ben blij voor jullie!

Unicorn, dikke knuffels aan jou!

Ik ben bevallen van een gezond meisje. Ze is superlief. Heb zelf een sub totaal raptuur opgelopen. Dat maakt alles helaas erg zwaar, voel me erg hulpeloos, ik.kan niets. Maar ik probeer te denken, dat zij blijft en de verwondingen ooit wel weggaan.

Als ik haar in haar ogen kijk verdwijnt die pijn gelukkig voor dat moment!

Ik wens jullie allemaal een goed 2017 met veel positieve zwangerschapstesten!
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter @Meivo! En heel veel sterkte met herstellen. Klinkt erg pijnlijk
auch, meivo, klinkt niet leuk! hopelijk herstel je snel

geniet van je kleine meid, want elk moment telt! hier gaan we al richting 9 maand , en mevrouw kruipt, staat recht, en gaat al rond in haar box... jee, wat mis ik toch ook dat zwanger zijn en die beginmaandjes

Ylva, vandaag echo! hopelijk kun je iets moois ontdekken ;)
Gefeliciteerd Meivo met de geboorte van jullie dochter! En heel veel sterkte met het herstel, vreselijk!
Everything happens for a reason
Meivo gefeliciteerd en veel sterkte met je herstel. Pff het klinkt enorm pijnlijk. Dan maar heel veel kroelen met de kleine om het een beetje goed te maken.

Unicorn kom je de laatste wachtweek een beetje door. Denk aan je

Gadget hoe gaat het met jou en gadgetbaby?

Ylva ik duim dat jullie een goede echo hebben gehad!
Ha meiden, ik zit eigenlijk nog amper op het forum dus zie jullie lieve berichten nu pas: er was een hartje te zien! Dat was al een grote stap dus. Het was alsof ik naar een andere baarmoeder aan het kijken was. Normaal ben ik namelijk niet degene met een kindje in d'r buik . Volgende week donderdag willen ze me weer zien voor de 8-wekenecho en hopelijk is het dan weer goed gegroeid. De tijd kruipt voorbij, echt ongelooflijk.

Helaas heb ik wel sinds vorige week donderdag dagelijks bruinverlies, soms wat meer, soms amper. Blijkbaar betekent het niets en komt het van buiten de baarmoeder, maar het maakt de hele situatie wel nóg onzekerder. Voel me gelukkig wel steeds iets zwangerder. Sinds een paar dagen merk ik duidelijker dat ik in de ochtend zeer licht misselijk ben, wat aanhoudt tot het einde van de ochtend / begin van de middag. Mijn darmen zijn compleet van slag en mijn buik lijkt in de avond wel écht zwanger. Verder ben ik duidelijk vermoeider dan normaal. Klinkt allemaal irritant, maar ik ben zo onwijs blij met elke kwaal: eindelijk mag ik ook!

Gefeliciteerd @Meivo!!! Ik weet nog dat je een positieve test had. Geniet van je mooie meisje!

En omg, dat klinkt afschuwelijk... Sterkte daarmee! Hou die gedachte van je vast .

Sowieso dikke knuffel en veel liefs voor @unicorn.
Hoi meiden,

Vorige week donderdag had ik licht bloedverlies en ben ik naar het ziekenhuis gegaan om een bloedtest te laten doen. Die stond eigenlijk gepland voor vrijdag, maar ik had er geen goed gevoel bij. Ik werd in de middag gebeld met het nieuws dat de test negatief was en dat er helemaal geen hcg in mijn bloed was gevonden. Het was een enorme klap voor zowel mijn vriend als mij. We hebben gehuild, gevloekt, gepraat samen en ik ben blij dat we allebei direct weg konden van het werk en elkaar hadden.

Ik ben nog steeds intens verdrietig en voel me verslagen. Heb veel vragen en heb die allemaal opgeschreven zodat ik ze aanstaande donderdag kan stellen wanneer we de evaluatie hebben.

Hoe blij ik ook ben voor jullie hier allemaal met jullie wondertjes, ik merk dat het voor mij steeds zwaarder wordt. Het gevoel dat ik bij de groep hoor bij wie het nooit zal lukken bekruipt me steeds meer. Helemaal wanneer ik weer een zwangerschapsaankondiging hoor of succesverhaal lees. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij voor iedereen hier en ik weet hoe zwaar de weg naar jullie wondertjes is geweest, maar ik voel me nu heel alleen en verloren. Komt denk ik ook omdat het allemaal nog zo vers is.

Thanks voor jullie lieve berichtjes in de tussentijd. Waardeer het heel erg Hoop alleen wel dat jullie het begrijpen als jullie mij wat minder horen op het forum.

@Ylva85
ah Unicorn wat een slecht nieuws! jullie tijd komt zeker hoor! dat moet gewoon lukken!

dikke knuffel hoor! goed dat jullie elkaar kunnen steunen!
unicorn....

Wat een kutnieuws. Na een tp ben je voor je gevoel al zó dichtbij, en dan toch niet..

Hebben jullie al nieuws gehad over eventuele cryo's? Ik hoop en duim dat beide embryo's goed zijn door gedeeld en ingevroren.

knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven