Uitgerekend begin augustus 2017
vrijdag 25 november 2016 om 15:43
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
maandag 16 januari 2017 om 07:43
baaaaah geen zin om te gaan werken...
Teveel last van misselijkheid (zaterdag en gisteren ook opflakkering)
Ik denk dat dit komt door wat ik nu moet inbrengen, die extra progestroncapsules.
Succes allemaal vandaag aan al diegene die ook nog last hebben van kwaaltjes!
Vandaag 10 weken en 3 dagen, dus ik hoop dat het stilaan zal gaan beteren
Teveel last van misselijkheid (zaterdag en gisteren ook opflakkering)
Ik denk dat dit komt door wat ik nu moet inbrengen, die extra progestroncapsules.
Succes allemaal vandaag aan al diegene die ook nog last hebben van kwaaltjes!
Vandaag 10 weken en 3 dagen, dus ik hoop dat het stilaan zal gaan beteren
maandag 16 januari 2017 om 08:51
Echt bizar, maar voel me inmiddels echt herboren met 11 + 2. Heel fijn natuurlijk, maar ook eng. Ik vind 27 jan voor de echo ook veel te lang duren! Deze werk geen gymles geven maar toetsweek en een EHBO cursus verdeeld over 4 dagen.. iets andere belasting, maar in mijn geval perfect!
Ik blijf maar gewoon van het positieve uitgaan!
Voor diegene die nog in de laatste fase van de lastige kwaaltjes zitten; sterkte! Je gaat je echt beter voelen!
Ik blijf maar gewoon van het positieve uitgaan!
Voor diegene die nog in de laatste fase van de lastige kwaaltjes zitten; sterkte! Je gaat je echt beter voelen!
maandag 16 januari 2017 om 10:42
reflectione: dat is inderdaad wel een geruststelling... hoe zit dat percentage als je 9+4 bent? hihihi
4 weken duurt inderdaad wel lang ja... jammer dat we niet vaker echo's krijgen dan he.... althans voor jullie...
Is dat een bijwerking Rieta van de progestroncapsules? hoe lang moet je dat blijven inbrengen?
Kwaaltjes: ik hoop dat et snel voorbij is... ik eet nu te slecht waardoor bloedsuiker ook te hoog is... ik start vanmiddag met insuline... en dietiste kon nu geen schema maken omdat ik nog te misselijk ben en ze blij is dat ik iets naar binnen krijg
week 13 moet ik bij haar terug komen en dan maken we een echte eetschema... mag daar niet vanaf wijken helaas...
4 weken duurt inderdaad wel lang ja... jammer dat we niet vaker echo's krijgen dan he.... althans voor jullie...
Is dat een bijwerking Rieta van de progestroncapsules? hoe lang moet je dat blijven inbrengen?
Kwaaltjes: ik hoop dat et snel voorbij is... ik eet nu te slecht waardoor bloedsuiker ook te hoog is... ik start vanmiddag met insuline... en dietiste kon nu geen schema maken omdat ik nog te misselijk ben en ze blij is dat ik iets naar binnen krijg
week 13 moet ik bij haar terug komen en dan maken we een echte eetschema... mag daar niet vanaf wijken helaas...
maandag 16 januari 2017 om 11:23
Mijn afspraken zijn volgende week ipv deze week. Nog even wachten op de echo dus. Jammer, had er zin in.
M'n buik begint echt al boller te worden, ronder. Zo leuk om te merken. De medicatie tegen de misselijkheid werkt goed. Ik zit nu (11+3) op 2 keer spugen per dag, Het helpt als ik me rustig houd, maar ben wel weer naar kantoor gegaan, risico op uitdrogen is wel weg en ik werd een beetje gek van het bank hangen.
Ik heb wat tweedehands positiebroeken, maar ik draag mn gewone kleding nog. Ben nog niet veel aangekomen (door al het spugen denk ik). Vorig jaar ben ik veel afgevallen en ik heb de te grote kleding bewaard, daar kom ik de zomer wel mee door en voor de zomer kan een zomerstruitje met een vestje ook best.
M'n buik begint echt al boller te worden, ronder. Zo leuk om te merken. De medicatie tegen de misselijkheid werkt goed. Ik zit nu (11+3) op 2 keer spugen per dag, Het helpt als ik me rustig houd, maar ben wel weer naar kantoor gegaan, risico op uitdrogen is wel weg en ik werd een beetje gek van het bank hangen.
Ik heb wat tweedehands positiebroeken, maar ik draag mn gewone kleding nog. Ben nog niet veel aangekomen (door al het spugen denk ik). Vorig jaar ben ik veel afgevallen en ik heb de te grote kleding bewaard, daar kom ik de zomer wel mee door en voor de zomer kan een zomerstruitje met een vestje ook best.
maandag 16 januari 2017 om 11:27
maandag 16 januari 2017 om 12:21
Oeh lola, vervelend! Hulpmiddeltje vragen?
Is de extra misselijkheid een egevolg van de capsules, dat kan mss.
Ik had ervoor ook wel wat last, maar dat was precies aan het overgaan, was al minder gedurende de dag.
Ik kan ookniet veel eten, maar moet dan proberen af en toe iets te eten of je wordt terug slecht van de honger.
Heel raar en vervelend allemaal....
Tegen de middag weer misselijk echt gevoel van overgeven (maar net net overgeven wel)
Ik blijf nu veel zitten op de stoel, wat niet evident is als je les moet geven.
Maar hé, even deze week doorbijten dan is de interim normaal gedaan.
Volgende week dus mss terug thuis (tenzij ik opnieuw opgebeld word)
Rosings, wat naar, nu moet je week extra wachten
Kitt, kan perfect hoor, men, zegt toch vaak dat vanaf week 11 het beter begint te worden.
Je hoort wel vaker dat de kwaaltjes dan plots volledig weg zijn.
Ik snak echt naar meer energie en gewoon knn eten.
Nu kan ik amper iets doen, mijn vriend moet koken-afwassen-poetsen maar blijft dus veel liggen hierdoor
Is de extra misselijkheid een egevolg van de capsules, dat kan mss.
Ik had ervoor ook wel wat last, maar dat was precies aan het overgaan, was al minder gedurende de dag.
Ik kan ookniet veel eten, maar moet dan proberen af en toe iets te eten of je wordt terug slecht van de honger.
Heel raar en vervelend allemaal....
Tegen de middag weer misselijk echt gevoel van overgeven (maar net net overgeven wel)
Ik blijf nu veel zitten op de stoel, wat niet evident is als je les moet geven.
Maar hé, even deze week doorbijten dan is de interim normaal gedaan.
Volgende week dus mss terug thuis (tenzij ik opnieuw opgebeld word)
Rosings, wat naar, nu moet je week extra wachten
Kitt, kan perfect hoor, men, zegt toch vaak dat vanaf week 11 het beter begint te worden.
Je hoort wel vaker dat de kwaaltjes dan plots volledig weg zijn.
Ik snak echt naar meer energie en gewoon knn eten.
Nu kan ik amper iets doen, mijn vriend moet koken-afwassen-poetsen maar blijft dus veel liggen hierdoor
maandag 16 januari 2017 om 13:00
Waar ik het ook moeilijk mee heb is eten...
Je leest zo vaak dat je gezond moet eten en voldoende.
Maar ik moet mezelf echt forceren soms om te eten.
Als vriend ij vraagt waar heb je zin in, kan ik dat niet aangeven.
Niets zegt mij wat.
Opvallend is dat frietjes of kroketjes er wel vlotter ingaan dan puree of aardappelen.
Ik zit echt met lange tanden aan tafel.
Momenteel smaakt niets mij... en eet ik gewoon omdat het moet
Heeft iemand van jullie dat ook?
Ik hoop wel dat mijn kleintje dan wel voldoende voeding binnenkrijgt...
Eigenlijk logisch dan dat ik zo moe ben ook zeker?
Maar hé, volhouden en hopen dat het snel betert...
(sorry eventjes gezeur terug, maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben met de zwangerschap hoor, ik kan niet wachten tot we augustus zijn!)
Je leest zo vaak dat je gezond moet eten en voldoende.
Maar ik moet mezelf echt forceren soms om te eten.
Als vriend ij vraagt waar heb je zin in, kan ik dat niet aangeven.
Niets zegt mij wat.
Opvallend is dat frietjes of kroketjes er wel vlotter ingaan dan puree of aardappelen.
Ik zit echt met lange tanden aan tafel.
Momenteel smaakt niets mij... en eet ik gewoon omdat het moet
Heeft iemand van jullie dat ook?
Ik hoop wel dat mijn kleintje dan wel voldoende voeding binnenkrijgt...
Eigenlijk logisch dan dat ik zo moe ben ook zeker?
Maar hé, volhouden en hopen dat het snel betert...
(sorry eventjes gezeur terug, maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben met de zwangerschap hoor, ik kan niet wachten tot we augustus zijn!)
maandag 16 januari 2017 om 15:39
maandag 16 januari 2017 om 16:25
lola, ik moet goed opletten met pillen slikken, een beetje teveel tegen de keel en ik moet overgeven
Kon dat zo al niet goed, pillen inslikken, bleef zo al vaak hangen achter in de keel, nu is dat dus nog erger...
Blij dat ik niet de enige ben die moeite heeft met eten.
ook hier gaan alle ongezonde dingen vlot binnen.
Kon dat zo al niet goed, pillen inslikken, bleef zo al vaak hangen achter in de keel, nu is dat dus nog erger...
Blij dat ik niet de enige ben die moeite heeft met eten.
ook hier gaan alle ongezonde dingen vlot binnen.
maandag 16 januari 2017 om 18:02
Ik ben niet meer misselijk.. in de ochtend nog wel, maar niet vergelijkbaar met vorige keer of hoe het eerst was. Ik gebruik ook geen medicatie meer.
Aan de ene kant heel fijn aan de andere kant maak ik me nu heel veel zorgen dat het misschien niet goed zit. Ik heb nog niet met de vk gebeld, bewust niet. Ik heb heen bloedverlies of krampen en ik ben nog wel een beetje misselijk dus misschien heb ik gewoon geluk dat het deze keer gewoon niet zo erg is en daarnaast is mijn vriend is vandaag pas na 21:30 thuis en als het mis is wilde ik niet zo lang alleen zitten. Woensdag heb ik een echo en dan heeft hij gelukkig vrij dus kunnen wel samen gaan, heel fijn zowel als het een slechte of een goede echo is.
Aan de ene kant heel fijn aan de andere kant maak ik me nu heel veel zorgen dat het misschien niet goed zit. Ik heb nog niet met de vk gebeld, bewust niet. Ik heb heen bloedverlies of krampen en ik ben nog wel een beetje misselijk dus misschien heb ik gewoon geluk dat het deze keer gewoon niet zo erg is en daarnaast is mijn vriend is vandaag pas na 21:30 thuis en als het mis is wilde ik niet zo lang alleen zitten. Woensdag heb ik een echo en dan heeft hij gelukkig vrij dus kunnen wel samen gaan, heel fijn zowel als het een slechte of een goede echo is.
maandag 16 januari 2017 om 19:04
Ik probeer me ook niet te veel zorgen te maken, het hoeft niks te betekenen natuurlijk. Ik vind net nog 9 en nu net 10 weken alleen zo vroeg om de klachten af te laten nemen en vorige keer hadden ik geen dag zo goed als ik er nu al 3 heb. Het voelt onheilspellend... Ook al zegt mijn verstand nog zo hard dat dit echet niks hoef te betekenen zeker niet omdat ik geen bloedverlies of krampen heb.
Nooit gedacht dat ik het niet fijn zou vinden dat mijn misselijkheid weg zou gaan
Nooit gedacht dat ik het niet fijn zou vinden dat mijn misselijkheid weg zou gaan
dinsdag 17 januari 2017 om 10:15
Hallo dames! Leuk om alle mooie verhalen te lezen en dat het bij de meesten goed gaat. Ik heb niet meegeschreven de afgelopen weken, maar wel elke dag bijgelezen. Ik ben inmiddels 11 weken zwanger en heb de termijnecho vorige week gehad. Alles is gelukkig goed Ik heb bijna geen symptomen meer. Alleen mijn borsten zijn nog gevoelig en ik heb veel dorst. Herkennen jullie dat ook, dat de symptomen afnemen?
dinsdag 17 januari 2017 om 16:33
dinsdag 17 januari 2017 om 19:07
dinsdag 17 januari 2017 om 19:34
Maatje hoe ver ben jij nu dan? Ik mag pas volgende week afspraak maken voor de combinatietest.
Op de misselijkheid en vermoeidheid na heb ik dus geen last meer van krampjes in mijn onderbuik.. zeg maar dat je baarmoeder groeit... dat voel ik niet meer sinds een week ofzo... hebben jullie dat ook?
Voor de rest nu afwachten op de echo voor donderdag... echt zo spannend!
Op de misselijkheid en vermoeidheid na heb ik dus geen last meer van krampjes in mijn onderbuik.. zeg maar dat je baarmoeder groeit... dat voel ik niet meer sinds een week ofzo... hebben jullie dat ook?
Voor de rest nu afwachten op de echo voor donderdag... echt zo spannend!
dinsdag 17 januari 2017 om 21:51