Helemaal het einde (rtl4)
maandag 16 januari 2017 om 21:29
quote:Tea_bee schreef op 16 januari 2017 @ 21:25:
Oooowwww ik voorzie problemen met gezamelijk huren.Inderdaad, hoe gaan ze al die kinderen naar school brengen als die in verschillende plaatsen naar school gaan. En tussen de middag weer ophalen en terugbrengen.
Oooowwww ik voorzie problemen met gezamelijk huren.Inderdaad, hoe gaan ze al die kinderen naar school brengen als die in verschillende plaatsen naar school gaan. En tussen de middag weer ophalen en terugbrengen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
maandag 16 januari 2017 om 21:32
maandag 16 januari 2017 om 22:51
quote:S0LEIL schreef op 16 januari 2017 @ 21:13:
Ik was vergeten dat het weer was, dus ik heb het eerste deel gemist Ik denk er nu pas aan gewoon! Pfff. Gelukkig morgen middag herhaling. HD recorder staat er klaar voor. Zo te lezen is het weer een parel van een aflevering.
Ik was vergeten dat het weer was, dus ik heb het eerste deel gemist Ik denk er nu pas aan gewoon! Pfff. Gelukkig morgen middag herhaling. HD recorder staat er klaar voor. Zo te lezen is het weer een parel van een aflevering.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
dinsdag 17 januari 2017 om 00:53
quote:Snoesje666 schreef op 16 januari 2017 @ 22:46:
[...]
Helaas het eerste stuk gemist. Even zoeken naar de herhaling, weet iemand die uit het hoofd ?
RTL XL gemist Snoes.Kun je zo terugkijken.
En morgenmiddag 14.58 RTL 4 de herhaling .
Moi
[...]
Helaas het eerste stuk gemist. Even zoeken naar de herhaling, weet iemand die uit het hoofd ?
RTL XL gemist Snoes.Kun je zo terugkijken.
En morgenmiddag 14.58 RTL 4 de herhaling .
Moi
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé