Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:39:

[...]

Nee

Hij moet mij nog een soort van vragen (of ik hem). Dat we gaan trouwens staat vast, maar de rest nog niet Wat moet er nog precies gevraagd worden dan? Of zijn jullie het aanzoek nog aan het plannen? Dan maak je kans om dé napraatbridezilla te worden.......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:40:

[...]

Wat moet er nog precies gevraagd worden dan? Of zijn jullie het aanzoek nog aan het plannen? Dan maak je kans om dé napraatbridezilla te worden.......Ik word geen bridezilla. Daar ben ik te aardig voor
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:41:

[...]

Ik word geen bridezilla. Daar ben ik te aardig voor Al die bridezilla's vinden zichzelf hartstikke aardig. Alleen een paar mensen (lees: ieder ander mens op deze planeet) maakt het allemaal zooooo moeilijk voor ze!
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:41:

[...]

Ik word geen bridezilla. Daar ben ik te aardig voor Extreem onredelijk zijn is genoeg.
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 20:42:

[...]

Extreem onredelijk zijn is genoeg.Gaat niet lukken
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:42:

[...]

Al die bridezilla's vinden zichzelf hartstikke aardig. Alleen een paar mensen (lees: ieder ander mens op deze planeet) maakt het allemaal zooooo moeilijk voor ze!

Maakt

Maken......
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:43:

[...]

Gaat niet lukkenDie edit is kinderachtig.
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:44:

[...]

Die edit is kinderachtig. Welke edit?
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:43:

[...]

Maakt

Maken......Correct, ik ging de fout in door het enkelvoud tussen de haakjes. Enkelfout more like it........of enkelvoudt
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 20:44:

[...]

Welke edit?Als ik geen korsakov aan het krijgen ben, stond er eerst nog een regeltje extra.
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:45:

[...]

Als ik geen korsakov aan het krijgen ben, stond er eerst nog een regeltje extra. Begin maar vast met het opzoeken van het telefoonnummer want je krijgt korsakov
Bij die droomhuwelijken is het nooit Vlieland, heel gek. Altijd maar iets op de Malediven ofzo.

Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 20:47:

Bij die droomhuwelijken is het nooit Vlieland, heel gek. Altijd maar iets op de Malediven ofzo.

Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.Geen droomhuwelijk, Japan.

Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.Hier wordt het gewoon het hoge noorden. Waarschijnlijk nog met sneeuw ook

Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.Is dat net zoiets als kraaltjes en spiegeltjes?
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 20:21:

Ik heb wel zin in ouderwets zeiken over gender en bso's. Of iets over een op hol geslagen bridezilla. Gaat er nog iemand trouwen?nou ik zit de laatste tijd wel eens na te denken na hoelang je zoiets serieus kunt vragen
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:51:

[...]

Is dat net zoiets als kraaltjes en spiegeltjes?
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 20:49:

[...]

Geen droomhuwelijk, Japan.wij willen ook naar japan
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 20:52:

[...]

nou ik zit de laatste tijd wel eens na te denken na hoelang je zoiets serieus kunt vragenNa hoe lang je aan iemand kunt vragen of er nog een keer getrouwd gaat worden? Week of drie........

[...]

Geen droomhuwelijk, Japan.Japan lijkt me meesterlijk!
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 20:51:

[...]

Is dat net zoiets als kraaltjes en spiegeltjes?Nee. Ik dacht dat Petticoat zo'n kaskraker was dat nu iedereen wel een basisidioom Gronings zou beheersen. Er is nog veel werk te verzetten, vrees ik.

[...]

Geen droomhuwelijk, Japan.Ik heb er absoluut geen behoefte aan om ooit naar Azië te gaan, met een uitzondering: Japan.
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 20:54:

[...]

Nee. Ik dacht dat Petticoat zo'n kaskraker was dat nu iedereen wel een basisidioom Gronings zou beheersen. Er is nog veel werk te verzetten, vrees ik.Oh ja, vrouw was dat op tv aan het kijken, laatst. Ik geloof dat het ondertiteld was........
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 20:54:

[...]

Nee. Ik dacht dat Petticoat zo'n kaskraker was dat nu iedereen wel een basisidioom Gronings zou beheersen. Er is nog veel werk te verzetten, vrees ik.

bij mij kwam ie binnen hoor!

ik vind t jammer dat t alweer afgelopen is, petticoat
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 20:56:

[...]

bij mij kwam ie binnen hoor!

ik vind t jammer dat t alweer afgelopen is, petticoatIk vond het echt heel mooi. Mijn schoonvader moest zelfs een beetje huilen aan het einde, vertelde mijn schoonmoeder lachend. Ik vond dat sneu voor hem, ik snapte hem wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven