Onzekerheid door clearblue indicator

23-01-2017 21:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gister weet ik dat we zwanger zijn! We zijn helemaal blij dat het na bijna 2 jaar gelukt is via ovulatie inductie. Nu zou ik gister 4 weken en 4 dagen zwanger zijn (pregnyl op 2 januari gehad) maar nu gaf de clearblue indicator 1-2 aan. Had dit niet 2-3 moeten zijn? Heb in het verleden ook al een missed abortion gehad dus de angst zit er wel in.

Wat denken jullie? Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring maar je zit zo op de grens 1-2 en 2-3 een iets latere innsesteling en hij is binnnkort vast gewoon 2-3
We? Heeft je vent ook een kind in zn buik? Vind dat altijd zo vaag.

Maar goed als je wel zwanger bent van harte gefeliciteerd natuurlijk!
En beter te weinig dan te veel hormonen. Dat kan namelijk juist wijze op dingen die mis zijn.
De zee is groen
De ene zwangerschap is de andere niet. De hoeveelheid hcg kan enorm verschillen. De clearblue is gebaseerd op het gemiddelde.

Ik testte de eerste 2 weken regelmatig met een gewone test en zag de streep langzaam donkerder worden. Dat geeft misschien wat meer duidelijkheid dan de digitale clearblue.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Je kan er net een paar dagen later bevrucht zijn geraakt.. ik heb een cb gedaan 2 dagen na NOD..die gaf ook 1-2 weken aan. Toen week later weer gedaan en toen stond er 2-3 weken.

Blijk ook 2 dagen minder ver zwanger te zijn.
Ik had bij 5 weken 2-3 en bij 6 weken pas 3+. Maar je weet bij de termijnecho pas echt zeker hoe ver je bent. Mijn tip? Laat je niet zo onzeker maken en neem gewoon genoegen met een positieve test. Indicatie zegt echt niet alles.
Eens met bloes. Het is maar een indicatie, het is geen atoomklok.

Gefeliciteerd, en maak je niet druk, dat werkt enkel averechts.
quote:Bloes schreef op 23 januari 2017 @ 21:44:

Ik had bij 5 weken 2-3 en bij 6 weken pas 3+. Maar je weet bij de termijnecho pas echt zeker hoe ver je bent. Mijn tip? Laat je niet zo onzeker maken en neem gewoon genoegen met een positieve test. Indicatie zegt echt niet alles.

Hier ook. Weet echt exact hoe 'oud ' mijn embryootje was aangezien hij in een lab was gemaakt, maar met 5+3 kreeg ik nog een 2-3. Met 5+6 een 3+. Met de eerste echo liep hij 4 dagen achter. Nu moet ik een suikertest omdat hij een week voorloopt. Het zijn allemaal maar schattingen.

Gefeliciteerd! En helaas kun je verder niets doen behalve wachten op de echo. Hopelijk zie je dan een mooi kloppend hartje!
JIJ bent zwanger. Niet we.

Maar gefeliciteerd.
Je kan niet samen zwanger zijn met je man.

Je kan wel samen een kind verwachten dus kun je wel zeggen 'wij zijn in verwachting'.
Ach, gun TO haar geluk na 2 jaar (!) proberen. In plaats van azijn te pissen over 'we'.

Gefeliciteerd TO!
quote:suuz393 schreef op 24 januari 2017 @ 07:35:

Ach, gun TO haar geluk na 2 jaar (!) proberen. In plaats van azijn te pissen over 'we'.

+1
Dankjewel voor de felicitaties en de reacties waar ik wat aan heb gehad! Het worden 2 spannende weken, maar dat is natuurlijk voor iedereen in het begin
Ik had ook een test met 1-2 weken terwijl ik toen al ruim 4 weken zwanger was. Maar de spanning is heel begrijpelijk hoor TO. Toch gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

1-2 weken geeft aan dat je 1-2 weken terug bevrucht bent. En daardoor vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie 4-5weken zwanger bent.

(Dit staat ook heel duidelijk beschreven in de bijsluiter van de test)
quote:Piena01 schreef op 25 januari 2017 @ 19:30:

Gefeliciteerd!

1-2 weken geeft aan dat je 1-2 weken terug bevrucht bent. En daardoor vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie 4-5weken zwanger bent.

(Dit staat ook heel duidelijk beschreven in de bijsluiter van de test)Met gemiddeld een ovulatie op dag 14 ben je dan dus 3-4 weken zwanger, niet 4-5.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ja flipje dat bedoel ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven