Mode & Beauty alle pijlers

Botox herhalen

21-01-2017 00:21 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind oktober voor het eerst botox laten spuiten, wat erg goed bevalt. Nu is het all een tijdje aan het uitwerken, nog niet volledig maar ik kan weer enigszins fronsen. Ik ga binnenkort op vakantie en kijk dan dus de hele dag tegen de zon aan, dus will ik graag over twee weken weer botox laten spuiten. Alleen weet ik niet of dat wel kan als het nog niet 100% is uitgewerkt. Heeft iemand hier al ervaring mee?? Zo ja, maakt het verschil of je wel of niet wacht tot het volledig uitwerkt? Erg benieuwd naar jullie ervaringen.
quote:kippetje29 schreef op 24 januari 2017 @ 00:29:

[...]

Ik heb er echt nog nooit iemand over gehoord en mensen vragen zelfs wel eens of ik het ooit zou gaan gebruiken. Er is een verschik tussen af en toe Botox en eventueel een filler of veel botox EN fillers.

Dit. De meeste jonge meiden gaan dan ook naar een budget dokter die erin spuit wat zij willen. En dan krijg je dus eendenlippen, gekke wangen en enge hoofden.

Kennen jullie Janine van GTST? Zij gebruikt ook botox. Is dat te zien? Nee, je denkt hooguit "tjee wat ziet die er nog goed uit voor haar leeftijd". En dát is wat botox zou moeten uitstralen. Niet "hey die heeft botox gebruikt".
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:kippetje29 schreef op 24 januari 2017 @ 00:23:

Ik heb al een jaar of vijftien Botox op medische gronden en nog geen negatieve bijwerkingen ervaren. Ik ga elke zes maanden en doordat ik het al zolang gebruik is het na zes maanden nog niet volledig uitgewerkt maar nieuwe prik zetten is geen enkel probleem. Voordeel van jong beginnen is dat je geen afdrukken in je huid krijgt van de rimpels. Barbíe is minder mooi geworden van de fillers, dat is wat anders dan Botox.

Met Botox is het verstandig de behandeldag de zon te vermijden. Met fillers de zon een week vermijden omdat zonlicht invloed kan hebben op fillers(ligt aan de plaats waar ze gespoten zijn).Erg fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt. Ook goed om van iemand met ervaring to horen dat je bijspuiten gewoon ook kan als het niet volledig is uitgewerkt. Dat je de zon moet mijden is inderdaad ook de reden waarom ik het voor de vakantie wil doen.
quote:Jazu schreef op 21 januari 2017 @ 12:08:

[...]

Nee want omdat ik niet meer steeds boos wil kijken betekend het natuurlijk dat ik mezelf laat verbouwen... Ik ben gewoon mooi van mezelf hoor, dat heb ik absolut niet nodig en ik heb daar ook nog nooit over na gedacht. Maar ja als iemand nep tieten wil dan is dat normaal maar als iemand rimpels weg laat spuiten met een niet permanente stof nee dat is dan natuurlijk vreselijk. Die reactie ken ik al. Vriendinnen die hun borsten laten doen worden geaccepteerd maar als ze erachter komen dat ik botox heb gebruikt zijn ze ineens in Schock en is het vreselijk.

Nepborsten normaal? Wie zegt dat?

Wellicht in jouw omgeving?
quote:Muurhanger schreef op 24 januari 2017 @ 00:34:

[...]

Dit. De meeste jonge meiden gaan dan ook naar een budget dokter die erin spuit wat zij willen. En dan krijg je dus eendenlippen, gekke wangen en enge hoofden.

Kennen jullie Janine van GTST? Zij gebruikt ook botox. Is dat te zien? Nee, je denkt hooguit "tjee wat ziet die er nog goed uit voor haar leeftijd". En dát is wat botox zou moeten uitstralen. Niet "hey die heeft botox gebruikt".Ik geloof geen minuut dat daar niet de nodige fillers in zijn verwerkt.

Plaatje van 19 jaar geleden

Plaatje uit 2015
Lemoos ja dat ze niet ouder lijkt te worden zie je wel. Maar ik bedoel dat het er niet onnatuurlijk uitziet, net zoals bij barbie. Bij Janine zou je dan denken "die heeft vast íets gebruikt, maar niet opzichtig". En ik zie zoveel meiden van mijn leeftijd (begin 20) die hun lippen laten vullen oid. En als je dan het resultaat ziet denk je.. jezus waar ben jij geweest..
quote:Muurhanger schreef op 24 januari 2017 @ 01:05:

Lemoos ja dat ze niet ouder lijkt te worden zie je wel. Maar ik bedoel dat het er niet onnatuurlijk uitziet, net zoals bij barbie. Bij Janine zou je dan denken "die heeft vast íets gebruikt, maar niet opzichtig". En ik zie zoveel meiden van mijn leeftijd (begin 20) die hun lippen laten vullen oid. En als je dan het resultaat ziet denk je.. jezus waar ben jij geweest..

Heb het even moeten Googlen maar idd, ze lijkt niet meer op zichzelf. Ik schrok nog het meest van haar leeftijd, pas 27.

Ja, dat heel veel twintigers op Instagram, pinterest en andere social media zooi steeds meer op elkaar gaan lijken was mij ook al opgevallen. Je kunt ze bijna uittekenen met het pruilmondje in een nude kleur, de Nike swoosh wenkbrauwen, egaal geplamuurde gezicht-met-contouring-en-strobing-techniek. Optioneel met nephaar. Ik ben zo oud dat ik al het verschil niet meer zie tussen Gigi of Kylie. Dertien in een dozijn.

Maar da's internet. De extremen. Ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien als ze tien jaar verder zijn als ze hun gezichtshuid nu al op- en uitrekken met al die fillers en zooi.
quote:Jazu schreef op 21 januari 2017 @ 01:29:

[...]

En ik frons gewoon van nature waardoor ik altijd boos lijk, erg vervelend.Misschien een goed idee om yoga, ontspanningsoefeningen of mindfulness of zoiets te gaan doen, om je te leren ontspannen en om je bewust te worden wanneer je welke spieren spant.
quote:Wikka schreef op 24 januari 2017 @ 02:54:

[...]

Misschien een goed idee om yoga, ontspanningsoefeningen of mindfulness of zoiets te gaan doen, om je te leren ontspannen en om je bewust te worden wanneer je welke spieren spant.

Nee joh, het is veel hipper om tegen je vrienden te kunnen zeggen dat je even moet botoxen.

Maakt het uit dat je gezicht over 10 jaar uit elkaar valt.
Ja hoor, dat kan. Alleen niet constant te snel herhalen, maar een keeje kan dat prima. En zeker als het al bijna drie maanden terug is. Het is zelfs beter om te herhalen voordat je weer op en top kunt fronsen, want dan trek je je rimpels er tussentijds niet weer gelijk in.
quote:Muurhanger schreef op 24 januari 2017 @ 00:34:

[...]

Kennen jullie Janine van GTST? Zij gebruikt ook botox. Is dat te zien? Nee, je denkt hooguit "tjee wat ziet die er nog goed uit voor haar leeftijd". En dát is wat botox zou moeten uitstralen. Niet "hey die heeft botox gebruikt".Precies. Je kunt dus ook voor de natuurlijke look gaan, waarbij je op jezelf blijft lijken maar oneffenheden wegwerkt in plaats van grote veranderingen aan te brengen.
Barbie is ook wel een slecht voorbeeld, die heeft haar huid compleet verziekt met zon en zonnebank. Ook was ze niet echt mooi om mee te beginnen, Janine is dat wel natuurlijk. Maar het kan heel natuurlijk zijn. Ik heb een klein beetje botox in frons, doe ik heel af en toe. Ik frons van nature niet maar ik span wel mijn wenkbrauwen aan waar door die naar binnen worden getrokken, en ik pijn krijg in mijn kop. Ik heb het ook wel eens bij mijn oog gehad aan de buitenkant, dat doet de wenkbrauw iets om hoog trekken. Valt niet op verder, niemand heeft me ooit iets gevraagd of zo. Lijnen op voorhoofd heb ik niet, ik trek ook nooit echt mijn wenkbrauwen op of zo.
quote:SilverShadow schreef op 24 januari 2017 @ 06:54:

[...]

Nee joh, het is veel hipper om tegen je vrienden te kunnen zeggen dat je even moet botoxen.

Maakt het uit dat je gezicht over 10 jaar uit elkaar valt.Denk jij ooit na voordat je wat zegt? Wat jij eruitgooit is egt belachelijk. En alsof ik aan mensen vertel dat ik botox gebruik... Als je het niet kunt zien. Maar ja jij lijkt me het persoon die overal wat over te zeggen heeft en het is dan ook nooit positief als het niet overeen komt met jou eigen mening. Kijk dit zijn nou vooroordelen.
Ik snap 1 ding niet !! dat je het hier vraagt als je schrijft, dat je moeder zelf arts is. ??
en voor de andere dames

bijna al de tv/film celebs van Nederland hebben fillers en of botox gebruikt.

Met uitzondering van sommigen, Ze hebben bijna allemaal een onnatuurlijk gezicht.

er gaan miljarden om in deze industrie.. Kijk maar naar dat programma van "in de kreukels" van Sofie Hillebrand.

Het is bijna een schande , als je geen botox of fillers hebt laten doen.

en volgens mij is die boze uitdrukking gewoon aangepraat.

Jazu Als jouw moeder Arts is en in de eerste plaats moeder, vind ik het erg vreemd dat zij niet met jou gepraat heeft. Een jonge huid van 20jaar is nog niet uitgegroeid.

Je begint pas na je 25ste levensjaar af te takelen.

Wie nog meer in je familie heeft die "boze" frons??

Er zijn zat mensen die botox nodig hebben i.v.m medische problemen bv een aangezicht tic, of overmatig zweten.

Ik snap de reacties hier heel goed. Als je nu al op 20 jarige leeftijd met botox begint,is het een gebed zonder end. en zal om de 3 maanden herhaald moeten worden.

dure grap. , zeker als het niet medisch is.

Maar goed het is jouw leven.

Ik zie liever uitdrukkingen in iemands gezicht en zelfs een rimpel is charmant.

Maar ja wie ben ik.
Hoe kom je daar toch bij dat het een schande zou zijn als je geen botox of fillers doe, leclair? Misschien in de entertainment industrie, maar dat is toch helemaal niet representatief voor gewone mensen?

Botox hoeft je gezicht niet lam te leggen. Het is prima te doseren. Een paar prikjes kan een spier een beetje lam leggen, waar door de rimpel verzacht. Als je een heel voorhoofd vol prikt, ja dan heb je een onnatuurlijk resultaat. Of als je heel je snoet vol gooit met fillers, zo als Madonna.

Jij vindt rimpels charmant. Een ander weer niet. En ik heb het idee dat je het over wat lach rimpels hebt, niet een hele bovenlip vol rokerslijnen, of grove rimpels diep in de wangen van een 40 jarige vrouw.
quote:leclair schreef op 24 januari 2017 @ 12:14:

en voor de andere dames

bijna al de tv/film celebs van Nederland hebben fillers en of botox gebruikt.

Met uitzondering van sommigen, Ze hebben bijna allemaal een onnatuurlijk gezicht.

er gaan miljarden om in deze industrie.. Kijk maar naar dat programma van "in de kreukels" van Sofie Hillebrand.

Het is bijna een schande , als je geen botox of fillers hebt laten doen.

en volgens mij is die boze uitdrukking gewoon aangepraat.

Jazu Als jouw moeder Arts is en in de eerste plaats moeder, vind ik het erg vreemd dat zij niet met jou gepraat heeft. Een jonge huid van 20jaar is nog niet uitgegroeid.

Je begint pas na je 25ste levensjaar af te takelen.

Wie nog meer in je familie heeft die "boze" frons??

Er zijn zat mensen die botox nodig hebben i.v.m medische problemen bv een aangezicht tic, of overmatig zweten.

Ik snap de reacties hier heel goed. Als je nu al op 20 jarige leeftijd met botox begint,is het een gebed zonder end. en zal om de 3 maanden herhaald moeten worden.

dure grap. , zeker als het niet medisch is.

Maar goed het is jouw leven.

Ik zie liever uitdrukkingen in iemands gezicht en zelfs een rimpel is charmant.

Maar ja wie ben ik.Mijn moeder is arts maar dat betekend niet dat zij alles over botox weet aangezien ze geen kosmetische arts is. En dat ik veel frons is niet de enige reden dat ik het gedaan heb, mijn moeder heeft het me aangeraden omdat het tegen depressie blijkt te kunnen helpen. Ik krijg van iedereen te horen dat ik vrolijker ben en ik heb niet één keer de opmerking gehad dat ik bot ben, wat Ik anders wel te horen kreeg. Ik voel mezelf ook beter dan eerst dus behalve dat ik niet meer boos kan kijken voel ik mij ook een stuk beter. En ik vind het schandalig om zo over andere mensen te oordelen zonder iemand te kennen.
Jemig, wat een zure reacties hier zeg. Ik heb vorig jaar, op mijn 26e, voor het eerst een prikje in mijn frons laten zetten. Who cares? Ik had op mij 23e al een fronsrimpel waar je een euro tussen kon hangen. De een heeft flaporen en laat zich opereren, de ander kijkt chronisch boos en kiest voor een prikje, weer iemand anders laat zijn oogleden liften. Big deal. Ik heb trouwens ook plotseling veel minder hoofdpijn.

Om antwoord te geven op je vraag TO: volgens mij kun je gewoon terug gaan voordat 'ie uitgewerkt is. Hoewel het wel snel is, volgens mij moet het ongeveer 3 maanden mee gaan.
quote:lemoos2 schreef op 24 januari 2017 @ 01:54:

[...]

Heb het even moeten Googlen maar idd, ze lijkt niet meer op zichzelf. Ik schrok nog het meest van haar leeftijd, pas 27.

Ja, dat heel veel twintigers op Instagram, pinterest en andere social media zooi steeds meer op elkaar gaan lijken was mij ook al opgevallen. Je kunt ze bijna uittekenen met het pruilmondje in een nude kleur, de Nike swoosh wenkbrauwen, egaal geplamuurde gezicht-met-contouring-en-strobing-techniek. Optioneel met nephaar. Ik ben zo oud dat ik al het verschil niet meer zie tussen Gigi of Kylie. Dertien in een dozijn.

Maar da's internet. De extremen. Ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien als ze tien jaar verder zijn als ze hun gezichtshuid nu al op- en uitrekken met al die fillers en zooi.
quote:Jazu schreef op 24 januari 2017 @ 11:17:

[...]

Denk jij ooit na voordat je wat zegt? Wat jij eruitgooit is egt belachelijk. En alsof ik aan mensen vertel dat ik botox gebruik... Als je het niet kunt zien. Maar ja jij lijkt me het persoon die overal wat over te zeggen heeft en het is dan ook nooit positief als het niet overeen komt met jou eigen mening. Kijk dit zijn nou vooroordelen.Ach wat fijn dat je me kent
Ik vraag me af hoeveel een prikje kost a 4 x per jaar
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 24 januari 2017 @ 22:22:

Ik vraag me af hoeveel een prikje kost a 4 x per jaar Mijn moeder is op jaarbasis zo'n 3500,- kwijt aan 'touch ups' en herhaling. Dat gaat om Botox en fillers. Zij is er op latere leeftijd mee begonnen (niets eens echt rimpels of lijnen maar wel last van de zwaartekracht zeg maar). Dan moet je echt de zooi bijhouden aangezien je anders binnen twee weken 15 jaar ouder uit ziet. Dat zal bij een jonkie als TO niet aan de orde zijn
quote:lemoos2 schreef op 24 januari 2017 @ 23:36:

[...]

Mijn moeder is op jaarbasis zo'n 3500,- kwijt aan 'touch ups' en herhaling. Dat gaat om Botox en fillers. Zij is er op latere leeftijd mee begonnen (niets eens echt rimpels of lijnen maar wel last van de zwaartekracht zeg maar). Dan moet je echt de zooi bijhouden aangezien je anders binnen twee weken 15 jaar ouder uit ziet. Dat zal bij een jonkie als TO niet aan de orde zijnEn ziet ze er ook echt jonger uit? Waar heeft ze de fillers?
3500

Daar kan ik heel veel leuke dingen mee doen op jaarbasis!

Dat is voor menig mens een jaar spaargeld!
aan het typen......
quote:strikjemetstippels schreef op 24 januari 2017 @ 23:37:

[...]

En ziet ze er ook echt jonger uit? Waar heeft ze de fillers?

Ze zag er van zichzelf al jonger uit. Ze heeft fillers in traankanaal (? Geen donkere kringen onder ogen of 'holte'), neus-lippen lijn en jukbeenderen (wij grappen dat ze daarmee de kaaklijn weer omhoog hijst). Waar die Botox zit geen idee. Ze kan wel nog steeds behoorlijk boos kijken. Oogleden zijn gelift op klassieke wijze (onder het mes). Het is niet helemaal glad getrokken maar 66 zou je haar niet geven.

@frikkandelluh: ze laat het doen bij zo'n a-lister qua liquid facelifts. Het zal vast goedkoper kunnen denk ik.
quote:SilverShadow schreef op 24 januari 2017 @ 22:20:

[...]

Ach wat fijn dat je me kent Ach wat fijn dat je de zin van mijn reactie niet hebt begrepen. Jij was bevooroordeeld over mij dus deed ik hetzelfde tegenover jou, niet fijn hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven