Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 januari 2017 om 21:48
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 januari 2017 @ 21:45:
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 januari 2017 om 21:51
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2017 @ 21:48:
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt.Djeez, het wordt steeds erger .
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt.Djeez, het wordt steeds erger .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 25 januari 2017 om 21:52
woensdag 25 januari 2017 om 21:59
woensdag 25 januari 2017 om 22:33
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2017 @ 21:48:
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.Ik heb dat topic er eens bijgepakt en zie Tulisa's posts eigenlijk heel anders. Juist de andere forummers halen er van alles bij, doen aannames en reageren agressief. Opvallend. Overenthousiaste vingertjes of lichte paniek?
[...]
Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.Ik heb dat topic er eens bijgepakt en zie Tulisa's posts eigenlijk heel anders. Juist de andere forummers halen er van alles bij, doen aannames en reageren agressief. Opvallend. Overenthousiaste vingertjes of lichte paniek?
donderdag 26 januari 2017 om 11:29
quote:SallySpectra schreef op 26 januari 2017 @ 11:10:
[...]
Je schrijft ook wel rare dingen hoor.
Jij ook erbij?
Misschien als jullie met zijn allen mij staffen wordt ik binnenkort geband. Net zoals de kids doen op school, met zijn alleen bij juffie klagen over piet. Of zeg ik nu weer iets raars?
Tis maar een idee.
[...]
Je schrijft ook wel rare dingen hoor.
Jij ook erbij?
Misschien als jullie met zijn allen mij staffen wordt ik binnenkort geband. Net zoals de kids doen op school, met zijn alleen bij juffie klagen over piet. Of zeg ik nu weer iets raars?
Tis maar een idee.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
donderdag 26 januari 2017 om 11:42
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.
Waarbij?
Als ik net als een paar andere forummers vaststel dat ik vind dat jij rare dingen post, dan zit ik meteen in een groepje?
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.
Waarbij?
Als ik net als een paar andere forummers vaststel dat ik vind dat jij rare dingen post, dan zit ik meteen in een groepje?
donderdag 26 januari 2017 om 11:45
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.Ja.
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.Ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 26 januari 2017 om 11:58
quote:SallySpectra schreef op 26 januari 2017 @ 11:42:
[...]
Waarbij?
Wist je dat niet? Je hoort nu bij EEN groepje.
Volgende stap is dat je bij HET groepje gaat horen.
[...]
Waarbij?
Wist je dat niet? Je hoort nu bij EEN groepje.
Volgende stap is dat je bij HET groepje gaat horen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 26 januari 2017 om 12:17
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.Dus als ik vind dat jij dingen post die niet kunnen, mag ik niet staffen omdat ik dan 'bij een groepje' hoor? Ik heb een eigen mening hoor, daar heb ik geen anderen voor nodig. Ik heb niet gestaft trouwens, vooraleer ik dat verwijt weer krijg.
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.Dus als ik vind dat jij dingen post die niet kunnen, mag ik niet staffen omdat ik dan 'bij een groepje' hoor? Ik heb een eigen mening hoor, daar heb ik geen anderen voor nodig. Ik heb niet gestaft trouwens, vooraleer ik dat verwijt weer krijg.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 januari 2017 om 12:29
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.nee hoor ik heb het ook ondervonden
[...]
Jij ook erbij?
Tis maar een idee.nee hoor ik heb het ook ondervonden