Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,

Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Promesso, heel veel sterkte! Fijn dat je vriend nu bij je is.
Nee Promesso, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte :rose::hug:
Oh nee Promesso... heel veel sterkte!
Oh nee Promesso! wat een verdrietig nieuws!

Ik weet wat je doormaakt, héél veel sterkte en een dikke knuffel !!!
Oh wat een vreselijk nieuws Promesso... Heel veel sterkte samen! Neem de tijd om dit een plekje te geven. En ik hoop dat wanneer jullie er weer aan toe zijn, je heel snel weer een gezonde zwangerschap hebt. Dikke knuffel
Wat erg. Sterkte de komende tijd. Ik weet helaas ook hoe het is. En het belangrijk is dat je rust neemt en de tijd om alles een plekje te geven
jeetje promesso, wat jammer

hoe voel je je nu? heeft t snel doorgezet?
Het gaat nu wel redelijk. Sinds vanmiddag geen buikpijn meer en ook geen stolsels, bloedverlies wordt minder. Weet nou niet of ik het vruchtje ben verloren, maar dat zullen we woensdag wel op de echo zien.
Wat kan dit heftig zijn hè Promesso? Ik vond het emotioneel best heel zwaar. Je gaat je in die eerste weken van je zwangerschap toch, meer dan gedacht, al hechten aan je kindje en je toekomstbeeld..

Hopelijk is de pijn nu voorbij. Ik denk aan je
Promesso, wat een naar bericht! Heel veel sterkte. het zal tijd nodig hebben om dit verdriet een plaatsje te geven. Neem die... En pas goed op jezelf!

Sorry dat ik verder nauwelijks reageer. Ik heb Hyperemesis, dus het extreem overgeven. Houd nauwelijks iets binnen dus ben al twee weken aan de medicatie. Als het zo blijft, komt er een ziekenhuis opname. Zit ook middenin een verhuizing en ik ben enkel aan het overleven.

Ik hoop dat met jullie allemaal alles goed gaat?
Oh cey_sam wat naar ook! Een zwangerschap is natuurlijk goed nieuws maar op deze manier kan ik me voorstellen dat je er niet echt van kunt genieten. Heftig hoor! Herken je dit van je vorige zwangerschappen? Pas goed op jezelf!

Ik heb veel spanning voor mijn echo van morgenmiddag. Meer spanning dan gedacht eigenlijk. Ik hoop zó dat alles goed is maar durf er echt nog niet van uit te gaan.
Ik denk aan je promesso
@ Cey_sam : Pff lijkt me ook heftig! zo kan je al helemaal niet genieten! Hopelijk komt het niet tot een ziekenhuisopname...

@ Ri : Véél succes vandaag met de echo!! Ik hoop op positief nieuws!
Jeejtje Cey_sam, wat heftig. Lijkt me erg zwaar en uitputtend. Snap goed dat je (iets) minder mee schrijft! Sterkte! Hoop dat het snel minder wordt, weetje al wat de verwachtingen daarvan zijn?

Ri88, succes vandaag bij de echo, hopelijk wel een mooi kloppend hartje! Heb je een rede voor je onzekerheid?
Ri88, succes vandaag met de echo!!

Cey_sam, wat super heftig zeg! Bah! Ooh wat lijkt me dat ellendig om je de hele dag zo te voelen. En ook nog een verhuizing, dat is ook een drukke (stressvolle) tijd.. de medicatie helpt dus ook niet echt? heel veel sterkte!

Ik heb vanmorgen bloed verloren, zit helemaal in de zenuwen nu... ik mag straks gelukkig naar de verloskundige. Ben toch behoorlijk bang dat het mis is... ik durf nergens meer op te hopen..
Oh schuimblokje wat schrikken!!! Is het ondertussen al gestopt? Wel fijn dat je gelijk terecht kunt bij je vk. Ik duim voor je!

@bb87, niet een aanwijsbare reden nee. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam dus dat heb ik ook in mijn achterhoofd. De zwangerschap van mijn zoontje voelde gelijk al veel beter en had ik meer vertrouwen in. Dat vertrouwen heb ik deze keer niet zo sterk. Dus puur op gevoel dat ik onzeker ben. We gaan t zien straks!
@ Schuimblokje : Dat is schrikken inderdaad! Was het rood bloed of bruin? Hopelijk is het ondertussen over en heb je straks gewoon een goede echo.. Veel succes ik duim voor je!
Gelukkig, de echo was goed! Zo opgelucht! Zelfs goed gegroeid afgelopen week en ben weer een paar dagen vooruit gezet. Zo fijn dat ik gelijk langs kon komen!

Ik had trouwens echt rood bloed, nu wat minder. Misschien een adertje gesprongen ofzo..
Ohh wat een opluchting schuimblokje!! Fijn dat je nu gerustgesteld kon worden en zo snel kon komen.
.De echo was goed!! Een mooi kloppend hartje die goed paste bij de termijn! Zelfs iets groter! Nu 8+4 dagen zwanger en de voorlopige datum staat op 4 september! Wat een opluchting, we zijn erg blij!

Gelijk doorgereden naar mijn ouders dus die zijn nu op de hoogte. De komende dagen schoonouders, broers/zussen en een paar vrienden vertellen. Erg leuk dus
leuk nieuws dus ri88 en schuimblokje! Wat fijn!
Wat fijn ri88 en schuimblokje!
Wat een goed nieuws Ri en Schuimblokje!!
Oh wat fijn ri en schuimblokje!
Wat fijn Ri88!! Goed nieuws! Leuk om het nu te gaan vertellen. Vertellen jullie het 'gewoon' of geven jullie iets als verrassing? Veel plezier iig met vertellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven