Uitgerekend begin September 2017
maandag 26 december 2016 om 10:40
Hallo Lieve Dames,
Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.
Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.
We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.
Wie sluit gezellig aan?
Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.
Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.
Lovelynoukske (meisje)
Eefje
Promesso
Sarina87
Sabrina-
Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.
Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.
We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.
Wie sluit gezellig aan?
| Naam (leeftijd) | U.D. | J/M | Kindje | Afspraken | Bijzonderheden |
| BB87 29/28 | 01-09 | Meisje | 1e | 31/05 vk, 11/07 32 wk echo | geen |
| RiverJoy 26/23 | 04-09 | Meisje | 1e | 4e ronde, 18/03 pretecho | -- |
| Bloes 32/32 | 03-09 | Jongetje | 2e | -- | Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes |
| Ri88 28/32 | 03-09 | Meisje | 2e | -- | vanaf wk 32 extra groeiecho's |
| Knotje 27/27 | 10-09 | verrassing! | 1e | controle vk 07/06 | ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe) |
| dali80 36/40 | 06-09 | Meisje | 4e | 20 wk echo ? | -- |
| Toverspiegel --/-- | 06-09 | Meisje | 2e | -- | Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk |
| Flowerzzz 29/-- | 04-09 | Meisje | 1e | 20/04 20 wk echo | -- |
| Fistik86 30/-- | 10-09 | Jongetje | 2e | -- | endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn |
| NorthCape 31/31 | 15-09 | Meisje | 1e | -- | bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo |
Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.
Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
donderdag 26 januari 2017 om 21:45
Promesso, wat een naar bericht! Heel veel sterkte. het zal tijd nodig hebben om dit verdriet een plaatsje te geven. Neem die... En pas goed op jezelf!
Sorry dat ik verder nauwelijks reageer. Ik heb Hyperemesis, dus het extreem overgeven. Houd nauwelijks iets binnen dus ben al twee weken aan de medicatie. Als het zo blijft, komt er een ziekenhuis opname. Zit ook middenin een verhuizing en ik ben enkel aan het overleven.
Ik hoop dat met jullie allemaal alles goed gaat?
Sorry dat ik verder nauwelijks reageer. Ik heb Hyperemesis, dus het extreem overgeven. Houd nauwelijks iets binnen dus ben al twee weken aan de medicatie. Als het zo blijft, komt er een ziekenhuis opname. Zit ook middenin een verhuizing en ik ben enkel aan het overleven.
Ik hoop dat met jullie allemaal alles goed gaat?
donderdag 26 januari 2017 om 21:50
Oh cey_sam wat naar ook! Een zwangerschap is natuurlijk goed nieuws maar op deze manier kan ik me voorstellen dat je er niet echt van kunt genieten. Heftig hoor! Herken je dit van je vorige zwangerschappen? Pas goed op jezelf!
Ik heb veel spanning voor mijn echo van morgenmiddag. Meer spanning dan gedacht eigenlijk. Ik hoop zó dat alles goed is maar durf er echt nog niet van uit te gaan.
Ik heb veel spanning voor mijn echo van morgenmiddag. Meer spanning dan gedacht eigenlijk. Ik hoop zó dat alles goed is maar durf er echt nog niet van uit te gaan.
vrijdag 27 januari 2017 om 08:17
Jeejtje Cey_sam, wat heftig. Lijkt me erg zwaar en uitputtend. Snap goed dat je (iets) minder mee schrijft! Sterkte! Hoop dat het snel minder wordt, weetje al wat de verwachtingen daarvan zijn?
Ri88, succes vandaag bij de echo, hopelijk wel een mooi kloppend hartje! Heb je een rede voor je onzekerheid?
Ri88, succes vandaag bij de echo, hopelijk wel een mooi kloppend hartje! Heb je een rede voor je onzekerheid?
vrijdag 27 januari 2017 om 11:26
Ri88, succes vandaag met de echo!!
Cey_sam, wat super heftig zeg! Bah! Ooh wat lijkt me dat ellendig om je de hele dag zo te voelen. En ook nog een verhuizing, dat is ook een drukke (stressvolle) tijd.. de medicatie helpt dus ook niet echt? heel veel sterkte!
Ik heb vanmorgen bloed verloren, zit helemaal in de zenuwen nu... ik mag straks gelukkig naar de verloskundige. Ben toch behoorlijk bang dat het mis is... ik durf nergens meer op te hopen..
Cey_sam, wat super heftig zeg! Bah! Ooh wat lijkt me dat ellendig om je de hele dag zo te voelen. En ook nog een verhuizing, dat is ook een drukke (stressvolle) tijd.. de medicatie helpt dus ook niet echt? heel veel sterkte!
Ik heb vanmorgen bloed verloren, zit helemaal in de zenuwen nu... ik mag straks gelukkig naar de verloskundige. Ben toch behoorlijk bang dat het mis is... ik durf nergens meer op te hopen..
vrijdag 27 januari 2017 om 11:38
Oh schuimblokje wat schrikken!!! Is het ondertussen al gestopt? Wel fijn dat je gelijk terecht kunt bij je vk. Ik duim voor je!
@bb87, niet een aanwijsbare reden nee. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam dus dat heb ik ook in mijn achterhoofd. De zwangerschap van mijn zoontje voelde gelijk al veel beter en had ik meer vertrouwen in. Dat vertrouwen heb ik deze keer niet zo sterk. Dus puur op gevoel dat ik onzeker ben. We gaan t zien straks!
@bb87, niet een aanwijsbare reden nee. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam dus dat heb ik ook in mijn achterhoofd. De zwangerschap van mijn zoontje voelde gelijk al veel beter en had ik meer vertrouwen in. Dat vertrouwen heb ik deze keer niet zo sterk. Dus puur op gevoel dat ik onzeker ben. We gaan t zien straks!
vrijdag 27 januari 2017 om 13:30
vrijdag 27 januari 2017 om 17:02
.De echo was goed!! Een mooi kloppend hartje die goed paste bij de termijn! Zelfs iets groter! Nu 8+4 dagen zwanger en de voorlopige datum staat op 4 september! Wat een opluchting, we zijn erg blij!
Gelijk doorgereden naar mijn ouders dus die zijn nu op de hoogte. De komende dagen schoonouders, broers/zussen en een paar vrienden vertellen. Erg leuk dus
Gelijk doorgereden naar mijn ouders dus die zijn nu op de hoogte. De komende dagen schoonouders, broers/zussen en een paar vrienden vertellen. Erg leuk dus