Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,

Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Promesso ook ik denk aan je morgen! Ik stuur wat geluk je kant op!
Ik duim toch echt voor je hoor...Pfff die onzekerheid....
Spannend, Promesso! Ik duim voor je dat alles goed is!
Sterkte vandaag promesso!!

Hopelijk valt het allemaal mee en kun je wat gerust gesteld worden!

Hier gisteren MvM geweest, nu mag ik ook plassen in de flessen :)!
Dankjulliewel! Net op het toilet na het fietsen was het weer wat erger, het is af en aan. Zit nu op m'n werk, over een paar uurtjes hebben we meer duidelijkheid. Ik houd jullie op de hoogte!
Sterkte Promesso! Hopelijk is alles goed!
Sterkte Promesso, ik hoop dat het mee valt!

Gister avond voor het eerst overgegeven en vannacht weer. Nu lig ik als een hoopje ellende in mijn bed.

Ik riep altijd dat ik niet kon overgeven tenzij ik een dikke voedselvergiftiging heb (ben nog nooit van te veel alcohol over mijn nek gegaan) tot gisteravond dus. Hopelijk blijft het bij deze keer :-)
Sterkte Promesso!! Hopelijk is alles goed, ik duim voor je!

Nothcape, wat rot zeg, je voelt je dan zo ellendig... vervelend ook in de nacht. Hopelijk blijft het hierbij. Ik heb een keer overgegeven en het is gelukkig tot nu toe daarbij gebleven..

maar manman wat voel ik me toch niet lekker de hele dag. Vaak ook enorme honger maar moet er dan stom genoeg niet aan denken iets te eten, waardoor ik me denk ik nog slechter voel. Ik hoop zo dat dit een keer beter gaat!

Highfligh, hoe gaat het met jou? Werken de pilletjes?
Promesso: ik duim ook!
Hoi! We weten eigenlijk niet zoveel.. het echo-beeld kwam overeen met een zwangerschap van 5-6 weken ipv 7 weken wat ik dacht. Kan dus zijn dat ik minder ver ben dan gedacht óf dat het vruchtje niet goed groeit en het dus een miskraam wordt. Kortom: onzekerheid. De vk gaf me nog steeds 50:50 kans. Nu volgende week weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is.
Wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat er aan de hand is promesso, wel fijn dat je volgende week al terug mag komen en geen 3 weken hoeft te wachten. Hoe gaat het nu met het bloeden?

Sterkte en succes
Hè wat een onzekerheid nog steeds Promesso! Sterkte
Sterkte en hopelijk krijg je volgende week goed nieuws.
wat een spannende dag promesso! Jammer dat je eigenlijk nog niet veel weet nu.

Hoe ga je er mee om? Kun je jezelf een beetje afleiden?

Soms voelt deze fase nog steeds een beetje als het 'wachtbankje'. Alsof je wel toegangskaartjes hebt voor zwanger-land maar je nog niet zeker weet of ze geldig zijn.

Aantal van ons is nog best misselijk zo te lezen! pittig hoor. Sterkte allemaal! over een paar weken zijn we hopelijk allemaal wat zorgelozer.
Pff, je blijft dus nog even in onzekerheid, Promesso! Lastig zeg! Hopelijk heb je een beetje afleiding komende dagen. Al begrijp ik ook wel dat eigenlijk niks aan afleiding echt helpt. Ik blijf nog wel positief voor je!

Toverspiegel, dat is wel mooi gezegd. Afwachten of onze toegangskaarten tot zwangerland geldig zijn. Ik ga er vanuit dat we allemaal een geldig kaartje hebben!
Vervelend Promesso, die onzekerheid! Hopelijk heb je genoeg afleiding en we geven de hoop niet op, op naar een goede echo volgende week!
Jullie zijn lief!

Afleiding genoeg met werk, de twee kids en een drukke sociale agenda deze week. Het zal een lange week worden, maar ik maak er het beste van. Weet niet of ik hier veel ben de komende week, vind ik misschien iets te confronterend. Maar ik meld me sowieso volgende week woensdag weer.
Fijn dat je afleiding hebt, vreselijk die onzekerheid.
Hi meiden! Helaas lijkt het bij mij mis te zijn, bloedverlies is heftiger en heb ook krampjes nu.

Wil jullie allemaal een hele goede zwangerschap wensen!
Promesso, wat vreselijk rot... is er wel iemand in de buurt die voor je kan zorgen of ben je nog op je werk?
Nee ben thuis en vriend is ook naar huis gekomen gelukkig. Had gisteravond al besloten niet naar m'n werk te gaan, achteraf een goede beslissing geweest.
Oh nee Promesso wat erg heb even geen woorden! Heel veel sterkte en dikke ...
Fijn dat je vriend bij je is...kan me voorstellen dat je helemaal ontmoedigd bent. Dikke
Promesso, wat naar! Gelukkig ben je thuis met je vriend! Dikke knuffel!
Promesso, heel veel sterkte, ontzettend naar dit. Wel lief dat je vriend ook naar huis is gekomen. Sterke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven