Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:40:

I love it wanneer napraat gebruikt wordt om na te praten.Tis Vrijdag hè.
Dquote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:40:

I love it wanneer napraat gebruikt wordt om na te praten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 21:52:

[...]

Dit hele forum is schadelijk soms. Maar alleen als je adviezen opvolgt. En wie doet dat nou?Ik zou ze de kost niet willen geven....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 21:55:

[...]

Ik zou ze de kost niet willen geven....Dat weet je toch helemaal niet.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 21:53:

[...]

Tis Vrijdag hè.Die grap met de muzieklinkjes is nu toch ook wel een keer uitgewerkt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:57:

[...]

Die grap met de muzieklinkjes is nu toch ook wel een keer uitgewerkt?Je hoeft er niet op te klikken toch? Net zoals ik dat geroddel niet hoef te lezen.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:57:

[...]

Die grap met de muzieklinkjes is nu toch ook wel een keer uitgewerkt?Nooit
Oh dear, how sad, never mind.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:04:

[...]

Je hoeft er niet op te klikken toch? Net zoals ik dat geroddel niet hoef te lezen.Dat geroddel gaat tenminste nog over het forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2017 22:41
Reden: permabanneling
% gewijzigd
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:11:

[...]

Dat geroddel gaat tenminste nog over het forum.Nou en? Alsof dat geroddel okay maakt.
Koekkoek
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:12:

[...]

Nou en? Alsof dat geroddel okay maakt.Omdat het napraat is en muzieklinkjes op een ander topic horen.
quote:achterdedaken schreef op 27 januari 2017 @ 22:11:

Hallo blijfgewoonbianca ik heb twee vragen aan je zit "haar" bij het verborgen oog? Zit "haar" ook achter de vervolging waar ik mee te maken heb? Met "haar" bedoel ik de vrouw waarvan ik heb gezegd dat ik van haar hou.

Ik heb het je vorige week al gezegd, Bianca is haar aluhoedjes aan het strijken en dan op volgorde aan het leggen.

Je moet je vraag even op het Illuminatieforum voorleggen, die weten het vast.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:16:

[...]

Omdat het napraat is en muzieklinkjes op een ander topic horen.Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:16:

[...]

Omdat het napraat is en muzieklinkjes op een ander topic horen.Ik quote alleen zodat het er nog een keer staat
quote:achterdedaken schreef op 27 januari 2017 @ 22:18:

[...]

Bedoel je dat je zelf ook gevaar loopt als je mijn vragen beantwoordt?Ja, natuurlijk. Wat ben jij naief, zeg.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:19:

[...]

Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Nou maakt het mij niet zoveel uit maar ik krijg de indruk dat je je linkjes plakt om te irriteren eigenlijk.
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:19:

[...]

Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Muzieklinkjes mogen ook elders op het forum. Matt mag ook hier, is toch zo weer weg.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:22:

[...]

Muzieklinkjes mogen ook elders op het forum. Matt mag ook hier, is toch zo weer weg.Vlgs mij hebben de mods net zo'n toeter als zure visgleuf, maar dan voor Matt.
Zou ze komen?
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:22:

[...]

Muzieklinkjes mogen ook elders op het forum. Matt mag ook hier, is toch zo weer weg.Matt wordt platgeswaffeld altijd als een malle gestafd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2017 @ 22:25:

[...]

Matt wordt platgeswaffeld altijd als een malle gestafd.Precies
quote:Kootsies schreef op 27 januari 2017 @ 22:24:

Zou ze komen? Tuurlijk!
Ach, en hij is nog wel altijd zo gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven