RADELOOS
zaterdag 28 januari 2017 om 23:26
Ik ben iemand tegengekomen op internet en sprak daarmee af. Leek op zijn foto wel aardig maar in het echt viel het tegen, bleek een handicap te hebben. Eind van het liedje, ik dronken en we hebben seks gehad. Dom ik weet het... Ik ga dus morgen naar hem toe zou zeggen dat het niks werd maar kom er vandaag achter dat ik zwanger ben.... Hij heeft een verstandelijke beperking en is 5 jaar jonger (hij: 23 ik 28)
Wat moet ik nu doen?
Wat moet ik nu doen?
zaterdag 28 januari 2017 om 23:35
Ik las dat de abortuspil nu ook via de huisarts te krijgen is, om de drempel wat lager te maken. Geen idee alleen of 1 week zwanger nog kan met zo'n pil. Nee, je hoeft hem niks te vertellen, natuurlijk niet. Zou ook maar een soa-test laten doen meteen want je hebt onbeschermde sex gehad.
Of er is iets mis gegaan oid maar zwanger betekent dat je ook een ziekte kan hebben overgenomen. Dus ik zou even naar de huisarts gaan en dan kun je ook een abortus aanvragen. Als je dat wilt tenminste, ik snap de topictitel niet helemaal, waar twijfel je over? Sterkte.
Of er is iets mis gegaan oid maar zwanger betekent dat je ook een ziekte kan hebben overgenomen. Dus ik zou even naar de huisarts gaan en dan kun je ook een abortus aanvragen. Als je dat wilt tenminste, ik snap de topictitel niet helemaal, waar twijfel je over? Sterkte.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:38
quote:MamavanDemy schreef op 28 januari 2017 @ 23:33:
Ik ben bang dat mijn geweten dan gaat opspelen op den duur. Ik laar snel blijken dat er iets is dus ben daar best bang voorMaar je hoeft hem na dat ene gesprek (dat het niks gaat worden tussen jullie) toch nooit meer te zien. En als hij tijdens dat gesprek merkt dat 'er iets is' dan denkt hij waarschijnlijk gewoon dat je het lastig vindt om het 'uit te maken'? Ik zou ook voor een abortus kiezen in jouw geval en niks vertellen tegen hem... en met je geweten zul je zelf moeten dealen. Je bent tenslotte zelf zo dom geweest om onveilige seks te hebben.
Ik ben bang dat mijn geweten dan gaat opspelen op den duur. Ik laar snel blijken dat er iets is dus ben daar best bang voorMaar je hoeft hem na dat ene gesprek (dat het niks gaat worden tussen jullie) toch nooit meer te zien. En als hij tijdens dat gesprek merkt dat 'er iets is' dan denkt hij waarschijnlijk gewoon dat je het lastig vindt om het 'uit te maken'? Ik zou ook voor een abortus kiezen in jouw geval en niks vertellen tegen hem... en met je geweten zul je zelf moeten dealen. Je bent tenslotte zelf zo dom geweest om onveilige seks te hebben.