Voetreflexmassage ervaring eind zwangerschap
zondag 29 januari 2017 om 12:23
Hoi hoi,
Ik ben nu 38 weken zwanger en heb gisteren heerlijk genoten van een voetreflexmassage. De reden dat ik deze massage heb gedaan is om de bevalling op te wekken. Om commentaar te voorkomen ik heb hiervoor gekozen omdat ik anders aankomende week word ingeleid vanwege zware bekkeninstabiliteit en ik dan ook niet meer thuis kan bevallen. Iemand ervaring met voetreflexmassage om een bevalling op te wekken en heeft het gewerkt? Heb wel krampjes maar niet iets wat je weeën kan noemen.
Ik ben nu 38 weken zwanger en heb gisteren heerlijk genoten van een voetreflexmassage. De reden dat ik deze massage heb gedaan is om de bevalling op te wekken. Om commentaar te voorkomen ik heb hiervoor gekozen omdat ik anders aankomende week word ingeleid vanwege zware bekkeninstabiliteit en ik dan ook niet meer thuis kan bevallen. Iemand ervaring met voetreflexmassage om een bevalling op te wekken en heeft het gewerkt? Heb wel krampjes maar niet iets wat je weeën kan noemen.
zondag 29 januari 2017 om 13:07
Ik begrijp dat je liever thuis wil bevallen en echt ik gun het je. Maar dat je lichaam nu aangeeft dat het niet wil en je kind daarbij ook nog niet geboren wil worden lijkt mij toch belangrijker dan de keuze plek van bevalling. Heb je een doula? Weet je zeker dat je niet meer rechten hebt of is het medisch gezien echt niet mogelijk om dit kind langer te dragen? Als je geen doul hebt dan neem contact op met iemand voor raad.