Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 21:03:

[...]

Een man.

Of hij homoseksueel is weet ik niet ; hij is wel getrouwd met een man maar ik lig er niet tussen, he. Maar ik neig naar ' ja, homoseksueel "Maar hoe, wat, waar, wie... ? Hoe is dit naar buiten gekomen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 21:05:

[...]

Het lijkt me echt vele malen vervelender om in een huis te wonen dat ieder moment in de grond kan verdwijnen ten gevolge van de economisch oh zo belangrijke gaswinning, waar het rijk goeie sier mee maakt maar waar jij nooit een cent van zult zien, zelfs niet als je plaggenhut huis daadwerkelijk de geest geeft want het daartoe bestemde geld was al op toen de commissies waren gevormd.Nou, zeker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MinionX schreef op 29 januari 2017 @ 21:00:

[...]

Nils mis met Appelscha... Sorry
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 21:04:

Tass:

http://www.npo.nl/onder-elkaar/27-04-20 ... 1225078Die zet ik op mijn lijst thanks.
Heb jij tegenwoordig al stromend water, Yas? En glasvezel? Of moet jij je laptop nog aanslingeren via de telefoonlijn?
Am Yisrael Chai!
Organiseer jij eens een leuke slemptour in die lekkere flessen fabriek waar jij woont, Yas.
quote:aliva schreef op 29 januari 2017 @ 21:05:

[...]

Maar hoe, wat, waar, wie... ? Hoe is dit naar buiten gekomen?Heel simpel. Ik heb het hem gevraagd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 21:05:

[...]

Das toch de gloeiende kift. Ik zou me daar echt niks van aantrekken hoor.

Het lijkt me echt vele malen vervelender om in een huis te wonen dat ieder moment in de grond kan verdwijnen ten gevolge van de economisch oh zo belangrijke gaswinning, waar het rijk goeie sier mee maakt maar waar jij nooit een cent van zult zien, zelfs niet als je plaggenhut huis daadwerkelijk de geest geeft want het daartoe bestemde geld was al op toen de commissies waren gevormd.

Hear hear hear.

En ik word er verdomde verdrietig van dat het me niet eens meer verbaast dat hier - ook in dit topic weer - gewoon weer overheen gegiecheld wordt.

En dat geldt voor meer. Dat geldt óók voor de Limburgers die ze lieten stikken (letterlijk) met hun stoflongen na de mijnsluitingen. En oh ja, het oosten van het land kwam net voorbij, was dat niet waar de asbest werd gedumpt op fietspaden en zo?

Ach ja, die domme boeren van buiten de Randstad toch. Hihi haha.

We hebben nog een lange weg te gaan, naar wederzijds begrip van alle kanten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 21:10:

[...]

Hear hear hear.

En ik word er verdomde verdrietig van dat het me niet eens meer verbaast dat hier - ook in dit topic weer - gewoon weer overheen gegiecheld wordt.

En dat geldt voor meer. Dat geldt óók voor de Limburgers die ze lieten stikken (letterlijk) met hun stoflongen na de mijnsluitingen. En oh ja, het oosten van het land kwam net voorbij, was dat niet waar de asbest werd gedumpt op fietspaden en zo?

Ach ja, die domme boeren van buiten de Randstad toch. Hihi haha.

We hebben nog een lange weg te gaan, naar wederzijds begrip van alle kanten.

Verdomd verdrietig dat je over mijn reactie heen leest.

Hebben ze nog geen Hans Anders bij jullie ?
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 21:10:

[...]

Hear hear hear.

Maar wie doet dat dan? Ik zie toch echt BGB gewoon beamen dat LV groot gelijk heeft. Ik ben het er overigens ook mee eens, maar had überhaupt nog niet gereageerd op haar post.
Am Yisrael Chai!
Is dat ergens terug te vinden, bgb?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 21:11:

[...]

Verdomd verdrietig dat je over mijn reactie heen leest.

Hebben ze nog geen Hans Anders bij jullie ?

Die stond er nog niet toen ik begon te typen. En voor een eerdere reactie van jou heb ik je nota bene bedankt.

Je hebt trouwens geen idee waar ik woon of waar ik vandaan kom, daar heb ik hier nooit over geschreven. Misschien woon ik wel bij jou om de hoek, wie zal het zeggen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:aliva schreef op 29 januari 2017 @ 21:13:

Is dat ergens terug te vinden, bgb?Vast wel. Geloof je me niet ?
Wacht mijn wifi wordt traag, ik gooi er even wat kolen op
Am Yisrael Chai!
Ja dat mijnengedoe ja. Wat een drama. Dan zou je toch zeggen dat ze daar wat van geleerd hebben, maar nee hoor ze doen het nu net zo vrolijk weer. De sukkels.

Ik laat mijn levensvreugd er niet door vergallen hoor, maar als er dan iemand komt huilen dat Amsterdammers ook zielig zijn want ze worden uitgelachen om hun hoge huizenprijzen moet ik toch een beetje grinniken, al is het dan als een boer met kiespijn.
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 21:13:

[...]

Die stond er nog niet toen ik begon te typen. En voor een eerdere reactie van jou heb ik je nota bene bedankt.

Je bent allemaal zo leuk als je laatste posting .

Je hebt trouwens geen idee waar ik woon of waar ik vandaan kom, daar heb ik hier nooit over geschreven. Misschien woon ik wel bij jou om de hoek, wie zal het zeggen.
Is er al een tesla auto gespot buiten de randstad?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 21:15:

al is het dan als een boer met kiespijn.Hier moet ik dan weer zo om lachen.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 21:08:

Heb jij tegenwoordig al stromend water, Yas? En glasvezel? Of moet jij je laptop nog aanslingeren via de telefoonlijn?Al trappend op de pedalen kom ik op internet.
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 21:13:

[...]

Je hebt trouwens geen idee waar ik woon of waar ik vandaan kom, daar heb ik hier nooit over geschreven. Misschien woon ik wel bij jou om de hoek, wie zal het zeggen.Da's waar. Mijn vooringenomenheid. Sorry.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 21:09:

Organiseer jij eens een leuke slemptour in die lekkere flessen fabriek waar jij woont, Yas.Piece of cake.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 21:16:

Is er al een tesla auto gespot buiten de randstad?
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 21:16:

Is er al een tesla auto gespot buiten de randstad?Geen idee. Mijn trekpaard is een beetje balsturig de laatste tijd, ik heb al mijn aandacht nodig om dat beest een beetje op het karrespoor te houden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 21:21:

[...]

Geen idee. Mijn trekpaard is een beetje balsturig de laatste tijd, ik heb al mijn aandacht nodig om dat beest een beetje op het karrespoor te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven