Vriendschap

30-01-2017 14:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste

Sinds een drietal maanden heb ik een relatie. Mijn vriend weet dat ik al dertien jaar lang een innige vriendschap heb met een jongen die twee jaar geleden openlijk uit de kast gekomen is. Wij spreken wekelijks af om te lunchen. Mijn vriend zegt daar niks van maar vroeg mij wel eens of er niks meer was. Ik was nu verjaard en mijn homovriendelijk had een collage geplaatst op mijn tijdlijn met een tekstje erbij eindigend met 'mijn favoriet hartendiefje', ik had dan geantwoord en een viertal hartjes bijgeplaatst. Mijn vriend heeft daar niks over gezegd maar hij is wat koeler als ik over mijn homovriendelijk vertel. Nu begint hij ook hartjes bij vriendinnen van hem te plaatsen. Ik vind dit enorm kinderachtig. Volgens hem is het amicaal en er zijn er nog vrienden die het doen. Volgens mij is hij jaloers op mijn homovriend.
Ik denk het ook.
En nu?
Ik ook.
Inderdaad, en nu? Hoe ga ik daar mee om?
quote:Lievava schreef op 30 januari 2017 @ 15:03:

Inderdaad, en nu? Hoe ga ik daar mee om?Communiceren. Met je vriend.
Kinderachtig. En als vriendin op facebook zijnde zou ik dat hartje verwijderen.
Denk ook dat hij jaloers is, maar laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Hij plaatst maar een stel hartjes als hij daar vrolijk van wordt
Niks, ik zou beetje afknappen op zulk gedrag.
autocorrect uitzetten?
You can never have too many hats, gloves and shoes
erg homo-onvriendelijk van hem
Je vriend is een binnenvetter. Het soort dat je helemaal dood negeert zodra iets hem niet zint of inderdaad dit soort fratsen gaat uithalen om zijn ongenoegen te laten blijken.

Vrouwen worden hier doorgaans niet gelukkig van, maar daar kom je vanzelf wel achter.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 januari 2017 @ 15:19:

Niks, ik zou beetje afknappen op zulk gedrag.
quote:patsy--stone schreef op 30 januari 2017 @ 15:22:

autocorrect uitzetten?Stap 1.
Ik moet te hard lachen omdat je steeds 'homovriendelijk' hebt getypt ipv 'homovriend' om nog iets zinnigs te zeggen, excuses.
Hij is jaloers.

Kap gewoon met die hartjes, dat hoeft toch niet allemaal zo klef. Misschien ben ik hier te nuchter voor.

Maar nu zijn jullie bezig met wat jij kan kan ik ook, super irritant.
Hartjes voortaan weglaten. Niet te ingewikkeld doen.
Oke, dus iemand anders plaats wat liefs en hartjes bij haar. Een homofiele man. En dan moet zij die hartjes weglaten.

Echt wat een sneu geteut van zo'n gast. Ik voorzie nog meer gezeik als dit al zo is na 3 maanden.
Heeft jouw vriend jouw homovriendelijk wel eens ontmoet? Wellicht dat ie dan inziet dat jullie echt maar dan ook echt niets anders van elkaar willen dan vriendschap.
Ik vind het ook kinderachtig klinken. Laat gewoon allebei de hartjes en het kleefde gedoe weg. En misschien inderdaad de tekst van je bericht even controleren de volgende keer voordat je het post xD.
Pfff... tis wat dat facebook

En inderdaad; praat eens met hem! In het echt, niet via whatsapp of facebook.

Kan je geen hartjes sturen maar hee, zo deden we dat vroeger ook wel eens. Werkt best wel.
Ben ik de enige die de OP niet zo goed begrijpt?
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 januari 2017 @ 15:19:

Niks, ik zou beetje afknappen op zulk gedrag.Yup, ik ook. Heel onaantrekkelijk, zo jaloers op een vriend die totaal geen bedreiging is.
quote:Zinerva schreef op 30 januari 2017 @ 17:02:

Ben ik de enige die de OP niet zo goed begrijpt?

Vriendje is jaloers op vriendschap met jongen die homo is en hartjes plaatst op to's facebook.

Mijn mening: belachelijk.
quote:Geelheer schreef op 30 januari 2017 @ 17:07:

[...]

Vriendje is jaloers op vriendschap met jongen die homo is en hartjes plaatst op to's facebook.

Mijn mening: belachelijk.

Dank je

Ik deel je mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven