Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen in 2017

05-01-2017 13:38 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder waar we gebleven zijn.... samen gaan we de strijd aan tegen de kilo's.

Gezond eten, sporten en elkaar steunen tijdens zwakke momenten en elkaar motiveren.

Maandag is de weegdag! Vlammetje houdt de tabel bij, wil je graag in de tabel stuur dan je gegevens (naam, leeftijd, lengte, startgewicht, streefgewicht en aantal kilo's verloren) in een PB aan Vlammetje!

Sta je al in de tabel, stuur dan iedere maandag een PB aan Vlammetje met je huidige gewicht en aantal verloren kilo's.

Bedankt!

Succes allemaal!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtAantal kilo’s verlorenHuidig gewichtOpmerkingenfloorfaberfan271.77 79,5744,575…...Vlammetje-1311.73 74,2680,773,5…...Kraaienpootje311.777670373…...BriannaF571.6385,4598,976,5…...Syfean451.7098,37816,981,4…...Oestertje?1.8070,1623,766,4......gruffalo?1.7680,8713,177,7......Juffert 22261.758065080......Hoetepetoet421.7599,4801,398,1......
Goedemorgen everybody,

Vervelend, Kraaienpootje. Zit niks anders op dan rustig aan doen, sterkte.

Lijstje gisteren:

Müesli, Crüesli, kefir

Brood, sandwichspread

Chili sin carne, rijst (olie)

Beschuiten, Paturain, ei, amandelen.

Vandaag een visje met rijst en groente.

Geen chocola, dames!!
Over het weekend gaan we het gewoon niet hebben, volkomen verknald. Gelukkig weeg ik me altijd op zaterdagmorgen en kan ik nog 1 kilo minder aftikken. Vol goede moed weer verder deze week. Ik kreeg dus ook bonbons en heb de helft al opgegeten. De rest heb ik geprobeerd te voeren aan familieleden, maar die zeggen gewoon na 1 bonbon: nee dank je. Die instelling ken ik helaas niet.

Ik ga deze week op vakantie, lijntechnisch niet praktisch, maar door veel te lopen hoop ik de schade te beperken. Spreek jullie over 2 1/2 week weer, enne: zet 'm op meiden.
"Boring conversation anyway"
Oh BriannaF, ik doe met je mee wat betreft dit weekend.... Etentje, 1,5 reep chocola, niet sporten (vanwege hersenschudding). Zucht. Vandaag ga ik het weer beter doen!
Ik heb vandaag niet gewogen..had zo'n haast. Heb nog steeds tentamens en ben heeeel ongezond bezig. Ben zeker weten aangekomen maar hoop volgende week weer normaal te gaan eten en slapen
Hoi allemaal. Hier ook erg ongezond weekend gevierd. Zaterdagochtend 4 ons afgevallen , maar vanochtend maar 1 ons. Dus deze wek weer even heel goed oppassen.

Sterkte allemaal deze week.
Eergisteren müesli, kefir, brood sandwichspread, amandelen, gebakken rijst, gehakt, kouseband (heerlijk) en een saucijzenbroodje.

Gisteren müesli, cruesli, kefir, broodje, boter, salami, kaascroissant en k&k salade met kip uit de AH-to-go (matig) en weer wat amandelen.

Pfff, Cornetto's deze week in de persoonlijke bonus. Maar niet doen.

Ik voel dat ik wat ben afgevallen.
Dames heb nog maar 2 updates binnen! Dus ga nu nog niet de tabel aanpassen! Weekje overslaan?
Is prima Vlammetje! Ik weeg mezelf ook nog even niet, wil eerst even weer wat meer sporten en balansen. Merk dat iedere week op de weegschaal staan niet te doen is voor mij. Wordt het bijna een obsessie!
Lijkt het iemand leuk om vua de nike training app samen een 4 weeks programma met workouts te volgen? Je kan dan een programma kiezen voor bv cardio, spiergroei of afvallen en ook de intensiteit en hoeveelheid bepalen. Ik dacht dat het wellicht motiverend is om elkaar dan als 'vrienden' toe te voegen en dan samen dat programmaatje te volgen
Niks voor mij, Oestertje. Maar goed initiatief, natuurlijk.

Ik doe 's ochtends wel wat strekoefeningen en that is it.

Lijstje gisteren: muesli, cruesli, kefir, brood, boter, salami, kipfilet, gegrillde groenten, pasta, olie en ei.

Ik haal verder geen lekkere dingen in huis.
Ga er even over nadenken Oestertje... weet ook niet of ik dat iets voor mezelf vind. Maar wie weet!

Heb vanmorgen gewinkeld, heerlijk nieuw spul uit de nieuwe collectie. Vond in 't pashokje trouwens wel dat ik een winterbuikje had... stamppot boerenkool buikje.....Moet er toch weer meer aan trekken merk ik. Het komt me niet aanwaaien dat afvallen. Pff ben gewoon zo'n jojo!
Mijn lijkt het wel wat oestertje! De app heb ik al, ik doe er alleen te weinig mee.

Ik merk aan mezelf dat ik wel wat vadsiger wordt van het stilzitten. Ik eet aak wel een stuk minder, maar heel lastig omdat ik me en g groot deel van de dag aan het vervelen ben. Maar vanavond voor het eerst sinds mijn hoofd geschud is weer voorzichtig proberen te sporten!

Ik moet er ook meer aan gaan trekken floor. Die laatste kilo's zijn zo lastig!
Goed idee. Het is alleen niets voor mij. Ik hou het bij zwemmen.

Hier gaat het lekker. Vanmorgen 80,9 hopelijk hou ik dit vol er komt een druk weekend aan.
Knap, syfean. Je bent al heel wat kilo's kwijt!

Hier gaat het langzamer, maar soit.

Gisteren hetzelfde lijstje als dag ervoor. Had een leftover van de gegrillde groenten/kip/pasta en nu met twee naanbroodjes erbij.
Ik heb de app ook al geïnstalleerd maar nog niet echt gebruikt. Wil dat dinsdag gaan doen zodra al mijn tentamens en deadlines voorbij zijn. Dit weekend eerst maar even bijtanken en mijn laatste paper afmaken.
he,

ben een beetje erg druk, stress en veel werk. het gaat ook niet erg lekker, 's avonds snoepen maar wel sporten.

desondanks was ik vandaag 76,5kg.

vandaag thuis een muur verven in de kamer van mijn oudste, van rood naar wit. Veel bewegen dus goed voor de lijn.

succes allemaal!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Gisteren: müesli, crüesli, kefir, brood, sinaasappel-gember jam, boter, ei, aardappelgratin, witte bonen in tomatensaus, beschuiten.

Net de AH boodschappen besteld en me gepermitteerd een speculoos ijsje te bestellen. Eéntje, dames!

Succes met het schilderwerk, gruffalo.

Juffert, hoe is het met jou?
Vorige week een paar dagen weggeweest, lekker eten en borrelen.

En ja dat resulteert dus in aankomen ipv afvallen

Vanmorgen was ik 98,6

Maar gisteren weer naar de sportschool geweest, een uur bodypump en vanmorgen

les 1 gelopen van Running Coach 5 km.

Morgen weer naar de sportschool en woensdag les 2

Vol goede moed verder!
mmm...ik denk dat mijn weegschaal stuk is ofzo...zou zijn afgevallen naar 65,7 maar dat kan dus echt niet kloppen met hoe ik de afgelopen twee weken heb gegeten. Daarnaast merk ik zelf ook dat ik ben aangekomen. Zie dat altijd aan dat botje bij mijn heupen.

Ik zal morgen nog een keer wegen, kijken of hij dan iets anders aangeeft.

Ik heb trouwens gister een lesje van de nike app gedaan. Was intensief maar heb hem niet afgemaakt omdat het toch wel veel geluid veroorzaakte en dat is in een gebouw met buren niet zo handig...dus ga niet hun vaste programma volgen maar zelf even zoeken naar workouts waarbij springen etc niet nodig zijn.
Ik ben weer iets afgevallen. Joepie. Ik weeg nu 80,9. Nog even en ik zit onder de 80
Gisteren: omelet met radijsmix, aardappelsalade, gebakken spitskool, gehakt en rijst.

Ostertje, misschien hield je op het moment van wegen vocht vast?

Ook zonder wegen merk ik altijd wel of ik aangekomen ben of afgevallen, idd.
Volgens mij ben ik afgevallen als ik zo naar mijn bleke ingevallen gezichtje kijk in de spiegel. Helaas niet vanwege goed mijn best doen maar vanwege een hele heftige griep. Heb al sinds afgelopen vrijdag 39,5 koorts en voel me zo beroerd! Vandaag merkte ik voor het eerst een beetje verbetering. Ik weeg volgende week weer, moet eerst een nieuwe weegschaal bestellen want de mijne is kapot. Iemand nog een goeie tip welke ik het beste kan halen?
Ooh bah Vlammetje, wat vervelend! De griep heerst enorm merk ik, veel mensen om me heen zijn ook ziek. Beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

Ik zie bij de Blokker altijd mooie en goedkope weegschalen!

De laatste kilo's zijn idd lastig, maar goed... heb m'n sportpak weer aan. Zo maar weer naar de sportschool. En probeer iedere dag een flink eind te wandelen. We gaan er weer voor!
Ik ben ook ziek...

En heb deze week veel vergaderingen gehad met samen eten..was helaas niet gezond wat er werd aangeboden.

Heb jammer genoeg niet genoeg geld om nu een weegschaal te kopen. Budget van deze maand is eigenlijk al op door andere onverwachte kosten.

Maar ik ga lekker thuis de mile walk doen en wat krachtoefeningen en dan proberen volgende week weer naar de sportschool en dan opbouwen.

We can do it!
Precies, Oestertje. Thuis kun je ook sporten en het kost niks!

Hier gaat het afvallen heel langzaam, ben nog lang niet op het goede gewicht. Soit.

Gisteren wel een tompouce.

Lijstje vandaag:

Muesli enz.

Gekookt ei

Kiwi

Noten

Gebakken aardappelen, gehakt, Italiaanse mix.

Misschien nog stukje brie, straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven