Douchegordijn bij bad

01-02-2017 15:23 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag wellicht..maar binnenkort zal ik in bad moeten gaan douchen

Opzich ruim en goed te doen maar hoe hang ik daar een douchegordijn op?

Het is een hoekbad dus een rare bocht, waar haal ik een passende rail van 1.90 ?

En het gordijn , in bad, over het bad of op maat knippen tot aan het bad?

Wie doucht in een bad en hoe hangt zijn gordijn?
Je kunt bovenin het plafond mooie haken schroeven die de lijn van de badrand volgen en daar dan je gordijn aan hangen. Dan maak je in de hoek een haak waarachter je het gordijn klemt als je het niet gebruikt?
quote:lionlily schreef op 01 februari 2017 @ 15:49:

Je kunt bovenin het plafond mooie haken schroeven die de lijn van de badrand volgen en daar dan je gordijn aan hangen. Dan maak je in de hoek een haak waarachter je het gordijn klemt als je het niet gebruikt?Bedoel je een beetje zoals de paskamers bij Vero Moda? (maar dan aan het plafond)

quote:Meauve01 schreef op 01 februari 2017 @ 15:50:

[...]

Bedoel je een beetje zoals de paskamers bij Vero Moda? (maar dan aan het plafond)

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... 9251dd.jpg[/img]Ja precies, maar dan halfrond dus!
Wij hadden een bad onder een schuin dak met een rare hoek.

Om daar toch een douchegordijn op te hangen hebben we bij de ikea zo'n goedkoop gordijnophangsysteem gekocht met een metalen draad. De bevestigingsdingen hebben we op elke rare hoek gehangen en zo kon er toch een gordijn om/in ons bad.
Zou twee douchegordijnen kopen. Een goedkope doorzichtige die je aan de binnenkant hangt zodat het water niet over de rand spettert. En een mooie die aan de buitenkant hangt. Beiden kunnen aan dezelfde ringen gehangen worden.

Staat mooier en zorgt ervoor dat je niet elke keer een duur nieuw douchegordijn hoeft te kopen. Hoeveel je ook poetst en afspoelt, het binnenste douchegordijn zal op een gegeven moment een bruine rand krijgen onderaan vanwege de zeepresten etc. Ik wissel mijn binnenste douchegordijn elk half jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven