We hebben net besloten dat we voor een kindje gaan!!!!

17-01-2009 18:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zover. We gaan voor een eerste kindje!!!!

Owwwww wat spannend!

We wilden al wat langer een kindje, maar omdat we 2,5 jaar geleden met een eigen zaak begonnen, leek het ons verstandiger om ons eerst daarop te richten. Bij mij begon het half vorig jaar toch echt steeds vaker te kriebelen. Goed over gedacht en gesproken en toen besloten om voor de laatste keer een half jaar de pil te halen. Eigenlijk zou ik half april pas mijn laatste pil nemen. Maar ik zei net tegen mijn vriend. Ik moet morgen ongesteld worden en ik kan volgende week niet meer met de pil beginnen. En toen zei mijn vriend: Laten we er maar gewoon voor gaan! JIPPIE!!!!

Dit wilde ik graag even kwijt! Omdat ik het in mijn omgeving nog niet ga vertellen.
Veel succes, en hup, aan de foliumzuur!
:-) Geniet ervan, meid.
Spannend hoor

Wij besloten halverwegen de afsluitdijk dat ik zou stoppen met de pil.

Waren onderweg naar broer en schoonzus.

Zo iets vergeet je niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Beetje rustig aan met je vriend he?!

Veel plezier met het "maken"van jullie eerste kindje! Idd lekker aan de foliumzuur en hopelijk gaat het net zo vlot als bij ons,,,meteen de eerste keer raak!

Enjoy!
quote:Zwieber schreef op 17 januari 2009 @ 18:43:

Veel succes, en hup, aan de foliumzuur!

Zwieber is de foliumzuurkoninging van het forum, Mariska.

Heel veel succes en plezier. Leuk!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
''laten we ervoor gaan''

-''oh echt!!! gaaf, dit ga ik snel even op viva zetten, zo terug!''

Maar ja, zo zie ik het dan voor me he!
leuk dat je ook bezig gaat.

houd je enthousiasme wel in bedwang, ik was zo ook in het begin, maar na 1 jr en 1 maand zijn we nog steeds niet zwanger.

succes en veel plezier
quote:Moordwijf schreef op 17 januari 2009 @ 19:08:

''laten we ervoor gaan''

Nee joh, eerst geknuffeld en toen op het net gezet .

Net besloten is paar uurtjes geleden.
Hoi leuk!!

Waarom kom je niet gezellig mee praten op ons topic allemaal meiden die zwanger willen worden in 2009!!!

Groetjes Lilith
quote:Mariska79 schreef op 17 januari 2009 @ 18:41:

Het is zover. We gaan voor een eerste kindje!!!!

Owwwww wat spannend!

We wilden al wat langer een kindje, maar omdat we 2,5 jaar geleden met een eigen zaak begonnen, leek het ons verstandiger om ons eerst daarop te richten. Bij mij begon het half vorig jaar toch echt steeds vaker te kriebelen. Goed over gedacht en gesproken en toen besloten om voor de laatste keer een half jaar de pil te halen. Eigenlijk zou ik half april pas mijn laatste pil nemen. Maar ik zei net tegen mijn vriend. Ik moet morgen ongesteld worden en ik kan volgende week niet meer met de pil beginnen. En toen zei mijn vriend: Laten we er maar gewoon voor gaan! JIPPIE!!!!

Dit wilde ik graag even kwijt! Omdat ik het in mijn omgeving nog niet ga vertellen.Kun je gezellig naar het klustopic!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moordwijf schreef op 17 januari 2009 @ 19:08:

''laten we ervoor gaan''

quote:knappekloon schreef op 17 januari 2009 @ 19:08:

houd je enthousiasme wel in bedwang, ik was zo ook in het begin, maar na 1 jr en 1 maand zijn we nog steeds niet zwanger.

succes en veel plezier

Ben het met je eens. Ken een paar verhalen van dichtbij wat heel lang heeft geduurt en zelfs in 1 geval nooit is gelukt. Ik ga proberen zo nuchter mogelijk te blijven. Maar ik vind het wel een leuk moment om even bij stil te staan!

Ben je trouwens al bij de huisarts geweest?
quote:Lilith75 schreef op 17 januari 2009 @ 19:11:

Hoi leuk!!

Waarom kom je niet gezellig mee praten op ons topic allemaal meiden die zwanger willen worden in 2009!!!

Groetjes LilithBedankt voor de uitnodiging. Ga ik nog even over denken, omdat ik bang ben dat ik er dan teveel mee bezig ben! Ervaar jij dat zo als je er in een topic overschrijft?
Nu ik er zelf 3 heb, is ook mijn eerste reactie: zo, een heel topic erover openen?

Maar...eerlijk is eerlijk, ik weet ook nog wel dat wij het hadden besloten, ik kon het toen ook wel van de daken schreeuwen!

Dus, hartstikke leuk voor jullie, maak er om te beginnen een goed weekend van!

(O nee, dat wordt dan volgend weekend voor jullie ;) )
Ik vind dat je nu zeker wel even lekker enthousiast mag zijn, hoor. Geniet er maar lekker van, van hoe je je nu voelt. Ik herinner me ook nog als de dag van gisteren dat wij de knoop doorhakten, fijn moment hoor! Ik kon het ook wel van de daken schreeuwen. Vond het dan ook bijzonder moeilijk om mijn mond te houden toen mijn moeder een heel betoog ging houden over al haar vriendinnen die al oma zijn en die aan haar vroegen of zij geen oma wilde worden bladiebladiebla. Hier was het in 1 keer raak, dus zij was nogal verbaasd toen ik haar vrij kort op dat betoog meldde dat ze oma ging worden.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:knappekloon schreef op 17 januari 2009 @ 19:08:

succes en veel plezier

Sorry hoor, maar ik vind dit altijd een beetje onzin.

het is heel erg naar voor jou dat het niet zo gaat zoals je zou willen, maar om daar enthousiaste mede forumsters mee om de oren te slaan vind ik echt not done eigenlijk.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ongelooflijk eens met Borodini!!

Spannend Mariska, héél spannend!!

Veel plezier met 'de voorbereidingen', zullen we maar zeggen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Daar ben ik het mee eens, geniet ervan! Is toch voor TO een enorme domper om dit er zo neer te zetten, laat dr even genieten. Ik vind het alleen maar mooi als iemand zo onbezorgd hiervan kan genieten. Wat maakt het op dit moment voor haar nou uit of het in een keer lukt, of in vijf keer of helemaal niet. Het gaat erom dat zij en haar vriend besloten hebben om een gezin te stichten en dat mag gevierd worden!!
En in mijn irritatie vergeet ik Mariska heel veel plezier en succes te wensen !

Bij deze dus ! (f)
Wat leuk die reacties allemaal hihihihihi.

Het gaat me idd om het idee dat iwj besloten hebben om voor een gezinnetje te gaan. En nadenken over wat er allemaal mis kan gaan, of hoelang het nog wel niet kan gaan duren, kan ik altijd nog doen.

Stress bevordert niet echt het zwanger worden zullen we maar zeggen.

Dus lekker sexen op die roze wolk
quote:Mariska79 schreef op 17 januari 2009 @ 22:32:

Dus lekker sexen op die roze wolk Wat een verademing om Seksen op een roze wolk te lezen ivp klussen, voor het eggie, en gaan voor de beeb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven