Is dit een test?

02-02-2017 21:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik heb sinds 2 maanden leuk contact met een dame ikzelf ben 26 en zij is 24.

We hebben altijd wel leuke gesprekken en soms gaat het best wel diep in de zin van gevoelige onderwerpen. Dus altijd wel interessante/boeiende onderwerpen.

Het klikte gelijk al tussen ons en we spreken regelmatig af dan koken we samen of rijden we een rondje en praten veel.

Het grappige is dat we vaak bellen voor het slapen gaan en elkaar eigenlijk al Appen als we wakker zijn.

In het begin was ik haar type niet maar nu opeens zegt ze dat ik wel degelijk iemand ben waar ze op zou kunnen vallen.

Ik heb haar verteld dat ik best wel gevoelens begin te krijgen en ze zegt dat zij dat totaal niet heeft.

We hebben dan ook samen wel een rot relatie achter de rug en dat is ondertussen 7 maanden geleden.

Als ze bij me is dan geeft ze niet de indruk dat ze niets voor me voelt, we zoenen zelfs sinds een tijdje en ik weet dat de dame waar ik het over heb dat niet zomaar doet, Dus aan de ene kant weet ze dat ik gevoelens begin te krijgen en in plaats van het contact minder close te maken. Maakt ze het juist intiemer, ik weet ook dat ze onzeker is over haarzelf en het is geen player.

De ene keer is het ook ja ik wil me niet binden ik geniet van me leven zo! Maar dan zegt ze ook weer dat het wel fijn is om iets optebouwen met iemand. Ook zegt ze dat ze het leuk vind om uit te gaan maar dan zegt ze ook weer ja elke week stappen ik ben er ook wel beetje klaar mee. Dus mijn vraag is dan is dit een test? Wilt ze me misschien wel voelt ze iets voor me maar twijfelt ze of is ze onzeker weer gekwetst te worden? Zodra ik begin dat ik bijwijzen van spreken een afspraak heb is het wel dat ze echt wil weten met wie en waar.
Vraag het haar
Dit topic had je toch gisteren ook?
quote:Koettie schreef op 02 februari 2017 @ 21:29:

Dit topic had je toch gisteren ook?We geven hier vast andere antwoorden.
quote:miedo schreef op 02 februari 2017 @ 21:26:

Vraag het haarze zegt dat het niets is maar ze laat dat niet blijken met namen dat zoenen de laatste tijd
We hebben dan ook samen wel een rot relatie achter de rug en dat is ondertussen 7 maanden geleden.

Dus jullie hebben al een relatie gehad?
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 februari 2017 @ 21:40:

Dus jullie hebben al een relatie gehad?nee niet samen zij had een vervelende relatie met haar ex die vreemd is gegaan
quote:nachtvlinder1977 schreef op 02 februari 2017 @ 21:40:

Dus jullie hebben al een relatie gehad?Dat snap ik ook niet. Een relatie met anderen of met elkaar?
quote:meneeruil schreef op 02 februari 2017 @ 21:40:

[...]

ze zegt dat het niets is maar ze laat dat niet blijken met namen dat zoenen de laatste tijdZoals gezegd in 't andere topic. Ze vindt je aardig, vindt de aandacht fijn en vindt 't fijn om met je te tongen zo nu en dan.
Gewoon een FWB dus
quote:Koettie schreef op 02 februari 2017 @ 21:54:

[...]

Zoals gezegd in 't andere topic. Ze vindt je aardig, vindt de aandacht fijn en vindt 't fijn om met je te tongen zo nu en dan.Ook even dat andere topic gelezen. Meneeruil, waarom geloof je de reacties daar niet? Je wil van ons horen dat ze een relatie met je wil, maar ze geeft zelf aan dat ze dat niet wil. Geloof haar nou gewoon.
Hetzelfde topic als gisteren? Tsja, dan wacht je dus op andere antwoorden. Ok, komt ie: als het diep is zit het gewoon goed. Ook al beseft ze het zelf nog niet en zegt ze van niet. Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja, TO. Knoop dat in je oren. Veel vrouwen beseffen gewoon niet meteen dat ze eigenlijk de ware al aan de haak hebben. Lees de bouquetreeks er maar op na, daar zie je dat ook altijd.
Ik heb je topic van gisteren niet gelezen, maar ik denk niet dat ze je test. Ik denk dat ze je niet leuk genoeg vindt, maar oke om tijdelijk mee rond te hangen.
quote:sandra1905 schreef op 02 februari 2017 @ 22:06:

Hetzelfde topic als gisteren? Tsja, dan wacht je dus op andere antwoorden. Ok, komt ie: als het diep is zit het gewoon goed. Ook al beseft ze het zelf nog niet en zegt ze van niet. Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja, TO. Knoop dat in je oren. Veel vrouwen beseffen gewoon niet meteen dat ze eigenlijk de ware al aan de haak hebben. Lees de bouquetreeks er maar op na, daar zie je dat ook altijd.Hier ben ik het mee eens. Zeker als er na 2 maanden nog steeds niet geneukt wordt, dan weet je zeker dat ze je juist heel serieus heeft getypecast als relatiemateriaal.
Wat haal jij hieruit, TO? Heb je niets beters te doen?
heb je d'r nog niet gepakt?
quote:Koettie schreef op 02 februari 2017 @ 21:29:

Dit topic had je toch gisteren ook?Misschien is dit een test? Om te kijken of we een beetje opletten? Of om te kijken of we wel zeggen wat we bedoelen?
Het zou haar wel sieren als ze niet ging zitten zoenen met een jongen waarvan ze weet dat die haar leuk vindt maar in wie ze zelf geen interesse heeft. Daarmee maakt ze het voor jou alleen maar ingewikkelder.

Maar ze wil je niet.
We zoenen zelfs sinds een tijdje en ik weet dat de dame waar ik het over heb dat niet zomaar doet

Dit klinkt een beetje prostitutioneel. Dan is het helemáál een slechte deal.
quote:S-Groot schreef op 02 februari 2017 @ 22:58:

[...]

Misschien is dit een test? Om te kijken of we een beetje opletten? Of om te kijken of we wel zeggen wat we bedoelen?Mooi! Is de titel helemaal meta en al.
quote:S-Groot schreef op 02 februari 2017 @ 22:58:

[...]

Misschien is dit een test? Om te kijken of we een beetje opletten? Of om te kijken of we wel zeggen wat we bedoelen?

En? Zijn we geslaagd?
Inderdaad, wees een kerol en heb seks met haar, als ze dan weigert weet je het zeker: dan wil ze jeniet en heeft ze je gebruikt als soort rebound/afleiding om over haar vorige relatie heen te komen.
Ja. Een test hoe lang ze je aan het lijntje kan houden zonder dat jij tegensputtert. Je hebt een beetje getonghengeld met haar, dat betekent niks. Als je nou sex met haar zou hebben, maar dat is niet eens zo. Sommige meiden hebben graag een mannelijke harem, ik vind dat persoonlijk zeer onprettig maar je hebt ze. Echt.

Ga maar een leuker meisje vinden want deze lacht je uit. Zegt meer over haar dan over jou hoor. Slettebak gewoon die het leuk vindt, jongens het hoofd op hol te brengen, zonder dat ze iets met ze wil. Je hebt ze op facebook ook, knappe meiden die 'volgers' hebben. Of heeeeel veel facebookvrienden, gewoon omdat ze graag geadoreerd worden door vreemde mannen. Yuch. Nee hoor, ik zou haar uit je leven gooien. Zijn veel leukere meiden dan dat.
Je bent niet haar type, zij is niet verliefd en zij wil geen relatie met jou. Zij is echt heel duidelijk. Zij heeft jou voor de aandacht en misschien vriendschap. Dit is geen test. Jij accepteert haar antwoorden niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ongelooflijk juist deze meid geeft aan dat ze niet snel met iemand het bed induikt en niet zomaar met de eerste de beste zoent wordt uitgemaakt voor een slettebak.

Schaam je Ameliaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven