Het stamcafé XVII
vrijdag 3 februari 2017 om 14:43
quote:SaveAngie schreef op 03 februari 2017 @ 14:31:
[...]
Je kan zalm gewoon bij de visboer kopen hoor.
Ik had heerlijke roomkaas met bieslook Dat ik daar nooit aan gedacht heb als ik weer eens uren met mijn lijntje aan de waterkant zat!
[...]
Je kan zalm gewoon bij de visboer kopen hoor.
Ik had heerlijke roomkaas met bieslook Dat ik daar nooit aan gedacht heb als ik weer eens uren met mijn lijntje aan de waterkant zat!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 3 februari 2017 om 14:56
vrijdag 3 februari 2017 om 15:02
vrijdag 3 februari 2017 om 17:28
vrijdag 3 februari 2017 om 17:30
vrijdag 3 februari 2017 om 17:36
Boots, dat klinkt erg lekker!
Mooi Blond! Dan kun je verkopen en naar een dorpje in Friesland verhuizen
Yas, fijn! Al zou ik zelf niet gelijk aan het scrubben, ontharen etc. gaan als ik ziek was geweest.
Ik ben vanmiddag terug gegaan naar de plek waar ik gisteren heb gefotografeerd, was niet helemaal tevreden. Nu zijn de foto's beter geworden. Heb me maar gelijk vanmiddag ingeschreven voor een cursus landschapsfotografie. Heb ik nu al zin in!
Mooi Blond! Dan kun je verkopen en naar een dorpje in Friesland verhuizen
Yas, fijn! Al zou ik zelf niet gelijk aan het scrubben, ontharen etc. gaan als ik ziek was geweest.
Ik ben vanmiddag terug gegaan naar de plek waar ik gisteren heb gefotografeerd, was niet helemaal tevreden. Nu zijn de foto's beter geworden. Heb me maar gelijk vanmiddag ingeschreven voor een cursus landschapsfotografie. Heb ik nu al zin in!
vrijdag 3 februari 2017 om 17:42
Mooi niet Ren! Alleen al bij de gedachte 'dorpje' ga ik gillen. Als we zouden willen verkopen was het goed nieuws, maar dat willen we niet. Enige gevolg is dat we nu volgens de BD rijker zijn.
Zo leuk om lezen dat je zoveel plezier beleeft aan je opnieuw opgepakte hobby!
De koningin is (bijna) terug
vrijdag 3 februari 2017 om 17:45
quote:Oudblond schreef op 03 februari 2017 @ 17:42:
Mooi niet Ren! Alleen al bij de gedachte 'dorpje' ga ik gillen. Als we zouden willen verkopen was het goed nieuws, maar dat willen we niet. Enige gevolg is dat we nu volgens de BD rijker zijn.
Haha, dat wist ik toch.
Wanneer gaan jullie weg?
En ja, ik beleef er ontzettend veel plezier aan! Wie had dat ooit gedacht.
Haha, dat wist ik toch.
Wanneer gaan jullie weg?
En ja, ik beleef er ontzettend veel plezier aan! Wie had dat ooit gedacht.
vrijdag 3 februari 2017 om 17:48
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 17:30:
Ik begin weer op te knappen want ik heb weer een gezonde trek. Koorts is weg geloof ik. Grote wok nasi gemaakt, zou de man doen maar heb het zelf maar aangepakt.
Daarna gedoucht, haar gewassen en masker en gescrubt en onthaard.
Dat hakte er wel in. Lig weer uitgeblust op de bank
Ah, mag ik hieruit opmaken dat je weer begint op te krabbelen? Dat doet mij deugd.
Hier ook nasi.
Ik begin weer op te knappen want ik heb weer een gezonde trek. Koorts is weg geloof ik. Grote wok nasi gemaakt, zou de man doen maar heb het zelf maar aangepakt.
Daarna gedoucht, haar gewassen en masker en gescrubt en onthaard.
Dat hakte er wel in. Lig weer uitgeblust op de bank
Ah, mag ik hieruit opmaken dat je weer begint op te krabbelen? Dat doet mij deugd.
Hier ook nasi.
vrijdag 3 februari 2017 om 17:58
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 17:48:
[...]
Hier ook nasi.Geloof het wel! Nog wel heel moe maar kan mooi het hele weekend bijtrekken. Niks gepland behalve boodschappen morgen. En dat mag wel in de krant.
[...]
Hier ook nasi.Geloof het wel! Nog wel heel moe maar kan mooi het hele weekend bijtrekken. Niks gepland behalve boodschappen morgen. En dat mag wel in de krant.
vrijdag 3 februari 2017 om 17:59
We gaan toch maar niet Ren. Ik had gehoopt dat ik nu wel weer goed kon slapen maar dat is niet het geval. Dan lijkt in een hotel zitten me niet fijn, daar kan ik niet even rondwandelen, een kopje thee zetten of zo. Maar we gaan morgen wel de stad in om extra borden en kommen bij het nieuwe servies te kopen. En uit eten (als ik me na het stadten nog goed genoeg voel).
vrijdag 3 februari 2017 om 18:33
Ik kreeg van de arts de opdracht om me wekelijks te wegen en mijn gewicht op te schrijven samen met een notitie hoe ik me die week gevoeld heb. Dat wilde ik vandaag dus doen maar ik realiseer me dat ik al heel lang geleden (uit frustratie) de weegschaal weggemikt heb. Zegt man heel droog 'maar jij past best op de keukenweegschaal'.
vrijdag 3 februari 2017 om 18:47
quote:Oudblond schreef op 03 februari 2017 @ 18:33:
Ik kreeg van de arts de opdracht om me wekelijks te wegen en mijn gewicht op te schrijven samen met een notitie hoe ik me die week gevoeld heb. Dat wilde ik vandaag dus doen maar ik realiseer me dat ik al heel lang geleden (uit frustratie) de weegschaal weggemikt heb. Zegt man heel droog 'maar jij past best op de keukenweegschaal'. en? Paste je?
Ik kreeg van de arts de opdracht om me wekelijks te wegen en mijn gewicht op te schrijven samen met een notitie hoe ik me die week gevoeld heb. Dat wilde ik vandaag dus doen maar ik realiseer me dat ik al heel lang geleden (uit frustratie) de weegschaal weggemikt heb. Zegt man heel droog 'maar jij past best op de keukenweegschaal'. en? Paste je?
The owls are not what they seem