Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:50
quote:Katalina schreef op 03 februari 2017 @ 23:49:
[...]
Van mijn mama mag ik dat best.
Zucht....
*Pakt de rollator weer*
En nu heel snel naar je nest.
[...]
Van mijn mama mag ik dat best.
Zucht....
*Pakt de rollator weer*
En nu heel snel naar je nest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:51
vrijdag 3 februari 2017 om 23:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Oh god, Martin Brozius. Die is nog eens bij ons op de lagere school komen opdraven, om Ren je Rot te doen op het schoolplein. Wat een tenenkrommende toestand was dat zeg. Later is ie ook zwaar depressief geworden.ik schreef elke week een brief of hij een keer bij ons wilde komen maar nee hoor, alleen maar de rijke kindertjes uit het gooi mochten zich rotrennen. Ook ria kwam niet bij ons. je mocht van geluk spreken als circus renz voorbij reed
[...]
Oh god, Martin Brozius. Die is nog eens bij ons op de lagere school komen opdraven, om Ren je Rot te doen op het schoolplein. Wat een tenenkrommende toestand was dat zeg. Later is ie ook zwaar depressief geworden.ik schreef elke week een brief of hij een keer bij ons wilde komen maar nee hoor, alleen maar de rijke kindertjes uit het gooi mochten zich rotrennen. Ook ria kwam niet bij ons. je mocht van geluk spreken als circus renz voorbij reed
vrijdag 3 februari 2017 om 23:52
quote:IrishCassidy schreef op 03 februari 2017 @ 23:51:
[...]
Waarom? Die man had ook een black past.
Klopt maar heeft ook bewustzijn gecreëerd.
Bewustzijn die hard nodig is en was.
[...]
Waarom? Die man had ook een black past.
Klopt maar heeft ook bewustzijn gecreëerd.
Bewustzijn die hard nodig is en was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:52
vrijdag 3 februari 2017 om 23:53
quote:S-Meds schreef op 03 februari 2017 @ 23:49:
[...]
toen hij vrijkwam?
Dat vergeet ik nooit meer.
Vooral de schok dat hij grijs was, ik vond hem verdacht weinig lijken op de Mandela die ik kende van dat ene plaatje van tig jaar eerder dat ik kende.
[...]
toen hij vrijkwam?
Dat vergeet ik nooit meer.
Vooral de schok dat hij grijs was, ik vond hem verdacht weinig lijken op de Mandela die ik kende van dat ene plaatje van tig jaar eerder dat ik kende.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:54
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Doe maar was ik net te jong voor. Dus pas on gelredome gezien. Dachtdat Joost helemaal bij Doe Maar hoorde.Hij was part time lid. Ooit een tijdje ingevallen voor de vertrokken bassist (toen moest ie ook even bas leren spelen ) en nadat Henny was gekomen deed ie mee als ie zin had of als het nodig was, bij een Groot Optreden als Pinkpop of zo. Maar gevoelsmatig hoort ie erbij ja.
[...]
Doe maar was ik net te jong voor. Dus pas on gelredome gezien. Dachtdat Joost helemaal bij Doe Maar hoorde.Hij was part time lid. Ooit een tijdje ingevallen voor de vertrokken bassist (toen moest ie ook even bas leren spelen ) en nadat Henny was gekomen deed ie mee als ie zin had of als het nodig was, bij een Groot Optreden als Pinkpop of zo. Maar gevoelsmatig hoort ie erbij ja.
quote:Katalina schreef op 03 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Ik ben aan mijn tweede jeugd begonnen.Zie je wel. Bejaard . Het zou fijn zijn dat iedereen netjes in de daarvoor bestemde hokjes blijft. Ook al vind je jezelf er niet inpassen. Ik vind wel een manier om je erin te drukken, horizontaal of verticaal, diagonaal is ook prima .
[...]
Ik ben aan mijn tweede jeugd begonnen.Zie je wel. Bejaard . Het zou fijn zijn dat iedereen netjes in de daarvoor bestemde hokjes blijft. Ook al vind je jezelf er niet inpassen. Ik vind wel een manier om je erin te drukken, horizontaal of verticaal, diagonaal is ook prima .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:55
quote:S-Meds schreef op 03 februari 2017 @ 23:52:
[...]
ik heb je al vaker gezegd dat ik niet communiceer met briefjes via de koelkast
Al 39 X 3 keer.
Maar dan moet je de vele extra nietjes met dezelfde boodschap weghalen. Dan hoef je niet meer met briefjes te communiceren, slechts met één.
[...]
ik heb je al vaker gezegd dat ik niet communiceer met briefjes via de koelkast
Al 39 X 3 keer.
Maar dan moet je de vele extra nietjes met dezelfde boodschap weghalen. Dan hoef je niet meer met briefjes te communiceren, slechts met één.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:56
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Oh god, Martin Brozius. Die is nog eens bij ons op de lagere school komen opdraven, om Ren je Rot te doen op het schoolplein. Wat een tenenkrommende toestand was dat zeg. Later is ie ook zwaar depressief geworden.En inmiddels overleden .
[...]
Oh god, Martin Brozius. Die is nog eens bij ons op de lagere school komen opdraven, om Ren je Rot te doen op het schoolplein. Wat een tenenkrommende toestand was dat zeg. Later is ie ook zwaar depressief geworden.En inmiddels overleden .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 3 februari 2017 om 23:56
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 februari 2017 @ 23:54:
[...]
Zie je wel. Bejaard . Het zou fijn zijn dat iedereen netjes in de daarvoor bestemde hokjes blijft. Ook al vind je jezelf er niet inpassen. Ik vind wel een manier om je erin te drukken, horizontaal of verticaal, diagonaal is ook prima .
Wat een ruimtelijk inzicht!
[...]
Zie je wel. Bejaard . Het zou fijn zijn dat iedereen netjes in de daarvoor bestemde hokjes blijft. Ook al vind je jezelf er niet inpassen. Ik vind wel een manier om je erin te drukken, horizontaal of verticaal, diagonaal is ook prima .
Wat een ruimtelijk inzicht!