Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2017 om 00:36
zaterdag 4 februari 2017 om 00:37
quote:feow schreef op 04 februari 2017 @ 00:33:
[...]
Oud betweterig mens met aandachtstekort.
Je linkjes zijn bejaard en steeds meer van hetzelfde.
Ik ga naar afsluiten.
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet) Dat dus.
[...]
Oud betweterig mens met aandachtstekort.
Je linkjes zijn bejaard en steeds meer van hetzelfde.
Ik ga naar afsluiten.
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet) Dat dus.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 4 februari 2017 om 00:39
quote:Dana schreef op 04 februari 2017 @ 00:34:
Schattig Irish, dat jij je opwerpt als zelfbenoemde spreekbuis voor de jongere generatie. Met je linkjes uit godbetert begin jaren taggetig. Man man man, Prince. Die begint al aardig te ontbinden, hoor.
Ik heb 1 issue op dit forum. En die issue weet iedereen geloof ik. Ik kan erg slecht tegen hypocrisie.
En ik vind dat veel mensen op de napraat (disclaimer, niet iedereen) hypocriet zijn. In het ene topic dit in het andere het totaal tegenovergestelde.
Met nostalgie is verder niks mis, maar je moet het niet misbruiken op de manier van " goh kijk ons hier eens als langste aanwezig zijn".
En dat is wat vaak gebeurt.
Mijn nostalgie heeft te maken met muziek, niet met forummers of met voorkeuren voor forummers.
Schattig Irish, dat jij je opwerpt als zelfbenoemde spreekbuis voor de jongere generatie. Met je linkjes uit godbetert begin jaren taggetig. Man man man, Prince. Die begint al aardig te ontbinden, hoor.
Ik heb 1 issue op dit forum. En die issue weet iedereen geloof ik. Ik kan erg slecht tegen hypocrisie.
En ik vind dat veel mensen op de napraat (disclaimer, niet iedereen) hypocriet zijn. In het ene topic dit in het andere het totaal tegenovergestelde.
Met nostalgie is verder niks mis, maar je moet het niet misbruiken op de manier van " goh kijk ons hier eens als langste aanwezig zijn".
Mijn nostalgie heeft te maken met muziek, niet met forummers of met voorkeuren voor forummers.
zaterdag 4 februari 2017 om 00:40
zaterdag 4 februari 2017 om 00:40
zaterdag 4 februari 2017 om 00:41
zaterdag 4 februari 2017 om 00:41
zaterdag 4 februari 2017 om 00:45
zaterdag 4 februari 2017 om 00:46
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:39:
[...]
Echt mens, ik heb zelden in mijn leven zo'n grote hypocriet meegemaakt als jij.
Het Groepje heeft het nog eens mooi samengevat, na zo'n zelfde zeurbui van jou. 'Ik doe tegen iedereen aardig. Behalve tegen jou want jij bent stom.' Irish in een notendop.
En van mij mag je hypocriet zijn tot je erbij neervalt. Maar moet je daar nou echt zo bij zeuren? Echt.... dat je nou zelf onderhand niet doodmoe wordt van dat gezeur.... Kennelijk heb je met jezelf heel wat meer geduld dan met de mensen die je zo nodig denkt te moeten opvoeden.
[...]
Echt mens, ik heb zelden in mijn leven zo'n grote hypocriet meegemaakt als jij.
Het Groepje heeft het nog eens mooi samengevat, na zo'n zelfde zeurbui van jou. 'Ik doe tegen iedereen aardig. Behalve tegen jou want jij bent stom.' Irish in een notendop.
En van mij mag je hypocriet zijn tot je erbij neervalt. Maar moet je daar nou echt zo bij zeuren? Echt.... dat je nou zelf onderhand niet doodmoe wordt van dat gezeur.... Kennelijk heb je met jezelf heel wat meer geduld dan met de mensen die je zo nodig denkt te moeten opvoeden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 4 februari 2017 om 00:46
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:39:
[...]
Mijn nostalgie heeft te maken met muziek, niet met forummers of met voorkeuren voor forummers.Dit is gewoon helemaal niet aan de hand. Het gaat over dingen die in het echte leven zijn gebeurd. Niet over dingen die op het forum zijn gebeurd.
[...]
Mijn nostalgie heeft te maken met muziek, niet met forummers of met voorkeuren voor forummers.Dit is gewoon helemaal niet aan de hand. Het gaat over dingen die in het echte leven zijn gebeurd. Niet over dingen die op het forum zijn gebeurd.
zaterdag 4 februari 2017 om 00:48
quote:Alixane schreef op 04 februari 2017 @ 00:40:
[...]
Irish probeert al heel lang haar/zijn eigen beleid op Napraat door te voeren, tot nu gelukkig zonder succes.
Niet helemaal. Er zijn er meer die erover denk zoals ik.
Maar goed, ik laat jullie lekker je we-zijn-er-al-zo-lang-dus-we-hebben-alle-recht-van-bestaan-dingetje doen.
Klinkt best een beetje PVV-achtig toch als je er even over nadenkt, dat wat jullie doen.
Laatste linkje dan, ik hou me niet zo aan jullie regels:
Society Gates- Hoe small the society ook is
[...]
Irish probeert al heel lang haar/zijn eigen beleid op Napraat door te voeren, tot nu gelukkig zonder succes.
Niet helemaal. Er zijn er meer die erover denk zoals ik.
Maar goed, ik laat jullie lekker je we-zijn-er-al-zo-lang-dus-we-hebben-alle-recht-van-bestaan-dingetje doen.
Klinkt best een beetje PVV-achtig toch als je er even over nadenkt, dat wat jullie doen.
Laatste linkje dan, ik hou me niet zo aan jullie regels:
Society Gates- Hoe small the society ook is