Lijf & Lijn alle pijlers

leuke workout voor thuis

23-12-2016 21:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 4 jaar naar de sportschool gegaan maar ben dat nu wel zat, kost best veel, vooral als je niet elke week kan. Heb nu gewichten gekocht en ben begonnen om thuis te sporten. Ik gebruik de app van Lumowell voor mijn core en buik en benen. Heb er een 7 min workout tussen zitten en 30 dagen plank challenge, daar kan ik best een uur druk mee zijn.

Maar wat ik eigenlijk zoek is een workout zoals in de sportschool, ik deed altijd mee met de power, muziek er bij en iemand die verteld wat je moet doen. Bij de goedkopen sportschool kan je met virtuele groepslessen mee doen, dat wil ik thuis doen.

Weet iemand of dat er is, kan moeilijk naar de sportschool gaan om een uur power te gaan filmen voor thuis
Wel voorzichtig zijn zodat je geen blessure oploopt. Dat is niet voor beginners en vrij blessuregevoelig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:bibianne schreef op 03 februari 2017 @ 22:32:

Eindelijk gevonden wat ik zocht, Pump extreme, staat op YouTube zins 3 januari, geen dure sportschool maar thuis sporten als het mij uitkomt,Heb je zelf de pumpstang enzo thuis?
Het zijn de oefeningen die ik ook in de sportschool deed, ben ze wel gewend en ik denk dat ik ze goed uitvoer, met de lunge kan ik moeilijk meekomen die doe ik op mijn eigen tempo. Liever een paar minder op de juiste manier dan een te kleine pas en half.

Ik heb zelf gewichten gekocht, was bijna net zo duur als 1 maand sportschool

Ik woon in een chalet en die is niet zo hoog, moet er wel op letten dat ik de gewichten niet door mijn gips plafond heen knal haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven