Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2017 om 18:35
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 18:33:
[...]
Ik heb in de kroeg een keer over de bretellen van mijn tuinbroek gepist. Die waren per ongeluk in de pot terecht gekomen.
[...]
Ik heb in de kroeg een keer over de bretellen van mijn tuinbroek gepist. Die waren per ongeluk in de pot terecht gekomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 4 februari 2017 om 18:37
zaterdag 4 februari 2017 om 18:40
zaterdag 4 februari 2017 om 18:41
zaterdag 4 februari 2017 om 18:57
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2017 @ 18:34:
[...]
Dat ja! Hoe dichter de plee in de buurt hoe minder controle.
Ik plas regelmatig bij het opendoen van de voordeur in mijn broek
ik heb sinds ergens halverwege de puberteit blaasproblemen, ik ben benieuwd wat me te wachten staat nadat er een kind uit is gekomen. ik denk dat ik dan maar gewoon ook luiers ga dragen
[...]
Dat ja! Hoe dichter de plee in de buurt hoe minder controle.
ik heb sinds ergens halverwege de puberteit blaasproblemen, ik ben benieuwd wat me te wachten staat nadat er een kind uit is gekomen. ik denk dat ik dan maar gewoon ook luiers ga dragen
zaterdag 4 februari 2017 om 19:00
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2017 @ 18:42:
[img]http://oddstuffmagazine.com/wp-content/ ... n-0012.jpg[/img]Luguber, nice
[img]http://oddstuffmagazine.com/wp-content/ ... n-0012.jpg[/img]Luguber, nice
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 4 februari 2017 om 19:05
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 februari 2017 @ 18:57:
[...]
ik heb sinds ergens halverwege de puberteit blaasproblemen, ik ben benieuwd wat me te wachten staat nadat er een kind uit is gekomen. ik denk dat ik dan maar gewoon ook luiers ga dragenNou. Sinds de eerste moest ik anders zitten, anders pieste ik over de rand. Nu met nummer twee erin, denk ik dat ik wel even nog kan blijven liggen in bed, maar als ik opsta, dan valt het tegen.
[...]
ik heb sinds ergens halverwege de puberteit blaasproblemen, ik ben benieuwd wat me te wachten staat nadat er een kind uit is gekomen. ik denk dat ik dan maar gewoon ook luiers ga dragenNou. Sinds de eerste moest ik anders zitten, anders pieste ik over de rand. Nu met nummer twee erin, denk ik dat ik wel even nog kan blijven liggen in bed, maar als ik opsta, dan valt het tegen.
zaterdag 4 februari 2017 om 20:24
Oohh ik heb dat vroeger eens gehad.
Ik fietste van de middelbare school naar huis, 12 km in de stromende regen.
Ik moest echt zó nodig plassen toen ik thuis kwam! Alles wordt dan ook ontzettend moeilijk op één of andere manier want ik kreeg al amper de sleutel in het slot enzo. Sta ik eindelijk voor de wc, krijg ik gewoon die natte spijkerbroek niet naar beneden! Stond ik dus gewoon voor de wc in mijn broek te zeiken
Ik fietste van de middelbare school naar huis, 12 km in de stromende regen.
Ik moest echt zó nodig plassen toen ik thuis kwam! Alles wordt dan ook ontzettend moeilijk op één of andere manier want ik kreeg al amper de sleutel in het slot enzo. Sta ik eindelijk voor de wc, krijg ik gewoon die natte spijkerbroek niet naar beneden! Stond ik dus gewoon voor de wc in mijn broek te zeiken
zondag 5 februari 2017 om 09:18