Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2017 om 15:47
quote:AeonOfWinter schreef op 04 februari 2017 @ 15:27:
"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch
ik vind een citroenetende zeikstraal wel echt iets heeeul anders dan een dramaqueen
dus dat kan ze best zeggen toch?
"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch
ik vind een citroenetende zeikstraal wel echt iets heeeul anders dan een dramaqueen
dus dat kan ze best zeggen toch?
zaterdag 4 februari 2017 om 17:14
quote:Pinda-Kaas schreef op 04 februari 2017 @ 15:47:
[...]
dus dat kan ze best zeggen toch?Tuurlijk, van mij mag iedereen van alles zeggen. Ik vond het gewoon grappig
[...]
dus dat kan ze best zeggen toch?Tuurlijk, van mij mag iedereen van alles zeggen. Ik vond het gewoon grappig
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 4 februari 2017 om 17:20
quote:AeonOfWinter schreef op 04 februari 2017 @ 15:27:
"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch Ik ken haar eigenlijk niet, maar het is weer eens wat anders idd, altijd goed Graftak wordt ook afgezaagd.
"citroenetende zeikstraal" uit de mond van een van de grootste dramaqueens die we op het forum hebben rondlopen is echt hilarisch Ik ken haar eigenlijk niet, maar het is weer eens wat anders idd, altijd goed Graftak wordt ook afgezaagd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 februari 2017 om 17:55
zaterdag 4 februari 2017 om 17:59
quote:Phaedra__ schreef op 04 februari 2017 @ 17:55:
[...]
Ik heb echt zitten gieren om het flexibele lid. Ook wel omdat ik ' middags van die potloden in mijn handen had die je in de knoop kan leggen en dat zo'n 1-2 werd.
Je zit erop.
Sinds ik weet dat pjk een 50-jarige vent is, vind ik m veel beter te pruimen. Alsof hij nu een soort ingebouwd excuus heeft.
[...]
Ik heb echt zitten gieren om het flexibele lid. Ook wel omdat ik ' middags van die potloden in mijn handen had die je in de knoop kan leggen en dat zo'n 1-2 werd.
Je zit erop.
Sinds ik weet dat pjk een 50-jarige vent is, vind ik m veel beter te pruimen. Alsof hij nu een soort ingebouwd excuus heeft.
zaterdag 4 februari 2017 om 18:01
zaterdag 4 februari 2017 om 18:09
zaterdag 4 februari 2017 om 18:15
zaterdag 4 februari 2017 om 18:15