Gezondheid alle pijlers

Haptotherapie

04-02-2017 17:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met Haptotherapie? En wat zijn de bevindingen hiervan
Ja.

Heeft mij erg geholpen.
Ik vond het maar vreemd, ietwat zweverig type was mijn behandelaar, maar ik geef toe: het hielp wonderbaarlijk genoeg wél
Ik vond het heel raar, werd er ongemakkelijk van. Het hielp niet echt, maar ik heb er wel van geleerd dat een aantal nare ervaringen nog in mijn lijf zitten, dat ik heftig kan reageren op aanraken of alleen al moeten liggen waar iemand bij is. En dat ik al heel snel vind dat iemand te dichtbij komt. Maar daar niets aan doe om de ander niet af te wijzen. Leuke thema's voor bij de psycholoog... Dus toch wel wat van opgestoken.
Mij heeft het niet geholpen, nog iets te veel last van hormonen ma de zwangerschap en de slechte nachten hielpen ook niet mee. Therapeute wilde andere dingen dan ik wilde en met wat zij wilde kon ik niet zo veel. Ik heb toen ook niet het gevoel gekregen dat het bij me past als ik niet onder invloed van hormonen en slaapgebrek sta.
Ik ga naar een haptotherapeute en het helpt me zeker...het lijkt wat zweverig in het begin maar dat valt wel mee. Je moet er wel voor open staan en je open willen stellen anders heb je er denk ik weinig aan, maar dat is denk ik met alle therapieën die onder alternatieve geneeswijze vallen.
Na 1 x gestopt, vond het verschrikkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven