Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2017 @ 22:38:

Ja hè! Dat van ons vond ik ook echt leuk.Ik moet er eens voor gaan zitten om ze allemaal te bekijken.
Goedemorgen!
Goodmorning Starrie en allemaal, hebben we er weer zin in vandaag?

Wat zijn de plannen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Cateau
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 09:14:

Hallo Cateau Shit shit, Le, je dubbelnickt
O fak, ik val door de mand....

Nou ja, helaas.

Deze nick bevalt me toch beter.

Ik wil mijn hoofd eraf halen en de inhoud eruit schudden. Misschien dat de hoofdpijn dan eens ophoudt.
Logisch.

Hoofdpijn sucks.

Ik heb dat met mijn hele onderstel.

Vanaf het middel.

Weg er mee.

Nieuw, pijnloos en glimmend wil ik!
Hoi
Ik denk dat ik zo eens met de Mexicanen naar een bos ga.

Tenslotte woon ik in een bosrijke omgeving.

Eens zien of ik Kees meekrijg die iets al snel te veel natuur vindt, stadskind wat 'ie d'r is.

Gisteren de originele Rosemary's Baby gekeken.

Staat gewoon op Netflix.

Wat een spannende film is dat toch.

En het volgt zo goed het doodenge boek. Ook een zeldzaamheid.
Ha Yet!
Ik heb nergens last van. Geen griep, geen kater, geen pesthumeur, best goed geslapen, niks.
quote:yette schreef op 05 februari 2017 @ 09:41:

Ik heb nergens last van. Geen griep, geen kater, geen pesthumeur, best goed geslapen, niks.Kijk, zo willen we het horen

Ik heb nergens last van. Geen griep, geen kater, geen pesthumeur, best goed geslapen, niks.Jaloers!!!

Ik heb nergens last van. Geen griep, geen kater, geen pesthumeur, best goed geslapen, niks.

Wat een feest!

En ga je iets doen vandaag of gewoon fijn met jezelf spelen? (als in doen waar je zin in hebt he, nothing dirty)
Ja, goed hè?

En dan schijnt de zon ook nog-es en kwetteren de vogeltjes alsof het lente is
quote:dolfje schreef op 05 februari 2017 @ 09:28:

Ik wil mijn hoofd eraf halen en de inhoud eruit schudden. Misschien dat de hoofdpijn dan eens ophoudt.

Zo roep ik al maanden dat ik mijn rug wil laten amputeren (lijkt mij een beetje lastig verder, maar dat terzijde). Sinds een week vraag ik mijn man of hij mijn arm er af wil hakken (geen reactie) en sinds gisteren of hij mijn oog er uit wil lepelen (hij wilde me niet eens een lepel aangeven zodat ik het zelf kon doen).

Ik heb eergisteren mijn hoornvlies beschadigd met het uitdoen van mijn lenzen. Gisteravond was wel het dieptepunt qua pijn. Terwijl het bezoek vrolijk naar filmpjes zat te kijken (het was allemaal hilarisch hoorde ik), zat ik op de bank met een zonnebril op en de meeste tijd met mijn ogen dicht (ik kon ze niet open houden ook al deed dicht doen nog meer zeer). Ik ben op een gegeven moment maar naar bed gegaan (en heb ruk geslapen natuurlijk).

Nu gaat het weer wat beter. Mijn oog kan beter tegen daglicht dan zonlicht)
Maar ik ben verder niet ziek

Mogge iedereen!
Goedemorgen zonnestraaltjes
Geen idee wat ik ga doen. Nagenieten van de gezellige drukte gisteravond en genieten van de rust deze ochtend. Voorlopig niks. Misschien wat timmeren aan de chuckbox die ik maak. Of ergens bier proeven. Stukje fietsen. Sauna. Spelen klinkt ook leuk. Alles kan, niks hoeft.
Als tegenhanger van mijn gezeur, een lekker Deens ontbijt.

Hmmmm nice!
quote:-Kittens- schreef op 05 februari 2017 @ 09:56:

Als tegenhanger van mijn gezeur, een lekker Deens ontbijt.

[afbeelding]Lekker! Alleen mis ik wat vlees.
Ik ga dadelijk eens een tosti met een gebakken ei maken. Een croque madame dus.
quote:-Kittens- schreef op 05 februari 2017 @ 09:52:

[...]

Zo roep ik al maanden dat ik mijn rug wil laten amputeren (lijkt mij een beetje lastig verder, maar dat terzijde). Sinds een week vraag ik mijn man of hij mijn arm er af wil hakken (geen reactie) en sinds gisteren of hij mijn oog er uit wil lepelen (hij wilde me niet eens een lepel aangeven zodat ik het zelf kon doen).

Ik heb eergisteren mijn hoornvlies beschadigd met het uitdoen van mijn lenzen. Gisteravond was wel het dieptepunt qua pijn. Terwijl het bezoek vrolijk naar filmpjes zat te kijken (het was allemaal hilarisch hoorde ik), zat ik op de bank met een zonnebril op en de meeste tijd met mijn ogen dicht (ik kon ze niet open houden ook al deed dicht doen nog meer zeer). Ik ben op een gegeven moment maar naar bed gegaan (en heb ruk geslapen natuurlijk).

Nu gaat het weer wat beter. Mijn oog kan beter tegen daglicht dan zonlicht)Gevalletje BIID?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven