Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 februari 2017 om 23:33
zondag 5 februari 2017 om 23:36
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 23:31:
[...]
O god. Nou ja. Je kunt de foto's tegemoet zien op Facebook
Ik vind de waddenstranden in Nederland ook zo mooi. Wilde maar dat ik dichterbij het strand woonde.Zomers kom ik sowieso niet op het strand. Ik kom het dichtsbij als ik bij mijn wederhelft ben of een duinwandeling maak.
[...]
O god. Nou ja. Je kunt de foto's tegemoet zien op Facebook
Ik vind de waddenstranden in Nederland ook zo mooi. Wilde maar dat ik dichterbij het strand woonde.Zomers kom ik sowieso niet op het strand. Ik kom het dichtsbij als ik bij mijn wederhelft ben of een duinwandeling maak.
zondag 5 februari 2017 om 23:37
zondag 5 februari 2017 om 23:39
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 23:36:
[...]
Zomers kom ik sowieso niet op het strand. Ik kom het dichtsbij als ik bij mijn wederhelft ben of een duinwandeling maak.Zomers snap ik. Maar is het niet heerlijk om in andere jaargetijden uit te waaien! BV op Vlieland, zo uitgestrekt en je komt geen mens tegen.
[...]
Zomers kom ik sowieso niet op het strand. Ik kom het dichtsbij als ik bij mijn wederhelft ben of een duinwandeling maak.Zomers snap ik. Maar is het niet heerlijk om in andere jaargetijden uit te waaien! BV op Vlieland, zo uitgestrekt en je komt geen mens tegen.
zondag 5 februari 2017 om 23:41
quote:_Inkie_ schreef op 05 februari 2017 @ 23:37:
[...]
Ik zou zo graag dicht bij het strand wonen, maar ja ik zou de bossen heel erg missen en de rivieren hier.Bos hebben wie hier ook wel Ink, maar rivieren niet. Ik hou zoveel van het strand (niet in de zomerdrukte hoor) dat ik niet naar een plek wil verhuizen vanwaar je langer dan een half uur naar het strand moet rijden.
[...]
Ik zou zo graag dicht bij het strand wonen, maar ja ik zou de bossen heel erg missen en de rivieren hier.Bos hebben wie hier ook wel Ink, maar rivieren niet. Ik hou zoveel van het strand (niet in de zomerdrukte hoor) dat ik niet naar een plek wil verhuizen vanwaar je langer dan een half uur naar het strand moet rijden.