Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 00:13:

[...]

Nee hoor. Dan zweef ik elegant over het zand wat rustig op de grond blijft liggen.Muts
Nou ik ga dus nu met Gerhard Wendland Tanze mit mir in den Morgen naar bed................................
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 00:08:

Juist bij storm gaat dat zand overal zitten. Het liefst onder je linker contactlens, in je oren en in je nekplooi. Daarna graaft het zich een weg naar je navel, je sokken, je oksel en je bilnaad.Nee joh.
Hoe lang ik hier ook schrijf, hoe vaak ik er ook topics over lees, ik geloof dat ik nooit zal begrijpen. Al die vrouwen die zichzelf als minderwaardig laten behandelen, zelfs in lange relaties. Triest.
Ik begrijp het ergens wel. Het vertrouwde is soms minder eng dan het onbekende. Van dichtbij meegemaakt hoe moeilijk het kan zijn om eruit te stappen.

Ik denk wel dat ik sterk genoeg ben om dat nooit te laten gebeuren, maar ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, dus ik weet het niet zeker.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:31:

Hoe lang ik hier ook schrijf, hoe vaak ik er ook topics over lees, ik geloof dat ik nooit zal begrijpen. Al die vrouwen die zichzelf als minderwaardig laten behandelen, zelfs in lange relaties. Triest.Wees maar blij dat je dat nooit echt zal begrijpen.
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2017 @ 13:34:

Ik begrijp het ergens wel. Het vertrouwde is soms minder eng dan het onbekende. Van dichtbij meegemaakt hoe moeilijk het kan zijn om eruit te stappen.

Ik denk wel dat ik sterk genoeg ben om dat nooit te laten gebeuren, maar ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, dus ik weet het niet zeker.

Ik denk dat je inderdaad pas echt weet hoe je ermee zou omgaan, als je zelf in zo'n situatie zit. Er zijn genoeg vrouwen (en een enkele man) die in een dergelijke relatie zitten, terwijl ze vooraf van zichzelf hadden gedacht dat dat nooit zou gebeuren.

Andersom denk ik dat mijn vrouw wél in zo'n situatie zou kunnen komen. Het is maar goed dat ze met mij getrouwd is.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik ben heel blij dat ik niet in zo'n situatie zit. Kan me ook niet voorstellen dat dat zou gebeuren, ben sowieso heel onafhankelijk.

Hayek, wat je schrijft zou ik haar vanavond even vertellen, en dan hier terugmelden hoe ze reageerde.
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:45:

Ik ben heel blij dat ik niet in zo'n situatie zit. Kan me ook niet voorstellen dat dat zou gebeuren, ben sowieso heel onafhankelijk.

Hayek, wat je schrijft zou ik haar vanavond even vertellen, en dan hier terugmelden hoe ze reageerde.

Daar gaat m'n praaivesie!

Ik denk dat ze me, als ze heel eerlijk zou zijn, wel gelijk zou geven. Ik denk ook dat ze het niet zo leuk vindt dat ik dit over haar zeg.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:45:

Hayek, wat je schrijft zou ik haar vanavond even vertellen, en dan hier terugmelden hoe ze reageerde. Dat dacht ik ook altijd en toch gebeurde het.
Ik ben heel onafhankelijk maar in mijn vorige relatie balanceerde ik toch ook op het randje. Geen idee hoe ik daar kwam. Mijn grenzen werden telkens een beetje opgeschoven, net zo lang dat ik alleen nog werkte, geld binnenbracht, alles regelde en wist dat ik alleen maar verwijten zou oogsten waarna ik nog meer mijn best ging doen. Gelukkig ging bij mij net op tijd het licht aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haha, ik blijf gewoon lekker altijd vrijgezel. Dan bespaar je jezelf toch een hoop ellende.
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:55:

Haha, ik blijf gewoon lekker altijd vrijgezel. Dan bespaar je jezelf toch een hoop ellende.Eensch..
quote:Renaissance schreef op 06 februari 2017 @ 13:55:

Haha, ik blijf gewoon lekker altijd vrijgezel. Dan bespaar je jezelf toch een hoop ellende.Sorry dat ik het enige perfecte exemplaar ingepikt heb!
quote:Oudblond schreef op 06 februari 2017 @ 14:01:

[...]

Sorry dat ik het enige perfecte exemplaar ingepikt heb! Jij gemeen schepsel jij!
't Lijkt wel alsof sommige forummers elke dag een topic MOETEN openen. Wat een felroze non issue weer.
quote:Oudblond schreef op 06 februari 2017 @ 14:50:

't Lijkt wel alsof sommige forummers elke dag een topic MOETEN openen. Wat een felroze non issue weer.

Jij zegt wat ik denk.

Zo zijn er wel meer.
Vaak heeft het te maken met grote angst voor je partner. Wat als je wegloopt, ben je dan wel veiliger? Hij zal je altijd vinden.

Ze praten zo op je in dat je je eigen schuldig gaat voelen, dat jij denkt de foute te zijn. En diep van binnen weet je dat het niet zo is, maar dat stukje van jou is kapot gemaakt.

Meestal bouwt zich zoiets langzaam op, op een gegeven moment geef je de touwtjes uit handen en ben jij de marionette.

En dan heb je nog dat gedeelte dat het ooit wel leuk was, dus het moet toch ook gewoon wel goed kunnen gaan.

Foute gedachten die er bij je ingeprent worden. Door hem (of haar) en ook door jezelf. Maar je bent dan allang jezelf niet meer.
Maar beter kan je je druk maken over mensen die veel topics aanmaken.
quote:Oudblond schreef op 06 februari 2017 @ 14:50:

't Lijkt wel alsof sommige forummers elke dag een topic MOETEN openen. Wat een felroze non issue weer.Was die felroze eerst niet een roze ding waar je je mee moet afdrogen?
quote:Bruise schreef op 06 februari 2017 @ 14:53:

Vaak heeft het te maken met grote angst voor je partner. Wat als je wegloopt, ben je dan wel veiliger? Hij zal je altijd vinden.

Ze praten zo op je in dat je je eigen schuldig gaat voelen, dat jij denkt de foute te zijn. En diep van binnen weet je dat het niet zo is, maar dat stukje van jou is kapot gemaakt.

Meestal bouwt zich zoiets langzaam op, op een gegeven moment geef je de touwtjes uit handen en ben jij de marionette.

En dan heb je nog dat gedeelte dat het ooit wel leuk was, dus het moet toch ook gewoon wel goed kunnen gaan.

Foute gedachten die er bij je ingeprent worden. Door hem (of haar) en ook door jezelf. Maar je bent dan allang jezelf niet meer.Klopt op een gegeven moment ga je echt aan jezelf twijfelen.
quote:YellowDiamond schreef op 06 februari 2017 @ 14:58:

[...]

Was die felroze eerst niet een roze ding waar je je mee moet afdrogen?Geen idee. Ik ben daar heel slecht in. Ze viel me gewoon op omdat in een ander topic iemand vroeg of haar relatie wel of niet over was. (Blijkbaar een heel topic over die crisis.) En ze reageerde dat dit een ander topic was (waarin ze ook iets vroeg over gedrag van vriend). Maar nu blijkt het toch een wereldprobleem te zijn dat er een vriendin is die het waagt om haar voor 12 uur te bellen.
Die nieuwe Amerikaanse president heeft het ook al heel druk met topics openen hier...
Ik las het bantopic even, toch mooi dat 8/10 bans voor Matth zijn, gezien de nicks en de toevoeging 'permabanneling'. Die man moet een dagtaak hebben aan het maken van mailadressen en nicks.
Hij heeft vast weinig anders te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven