Wat zoeken mannen in een vrouw..?

17-01-2009 16:52 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit vraag ik mij regelmatig af. Ik zou het wel eens van objectieve mannen willen horen, die mij niet kennen. Vandaar mijn vraag.

En nou niet aankomen met; grote tieten en een strak kontje, en dat ze goed moet kunnen koken, dit is een serieus topic.

Ik als man vind het belangrijk, dat...

Totaal aantal stemmen: 44

ze lief is (57%)
ze slim is (11%)
ze rijk is (2%)
ze mijn vuile sokken wast (7%)
ze mijn eenzaamheid oplost (2%)
ze nooit hoofdpijn heeft (11%)
ze lekker ruikt (9%)
GELD KNAP GELD, GELD, GELD ZEKER MEER DAN 100,000 PER JAAR
[quote]amber1980 schreef op 17 januari 2009 @ 22:26:

GELD KNAP GELD, GELD, GELD ZEKER MEER DAN 100,000 PER JAAR[/quote] NETTO PLUS BONUS EN BMW EN MINI

Mooie avatar heb je uitgekozen. Zijn eigenlijk maar 2 dingen op foto's die mij kunnen ontroeren. Jij hebt ze allebei in één afbeelding. Mooi.

(Sommige foto's kunnen heel knap zijn, maar het doet me eigenlijk niks, viel me laatst op).
Waarmee Quattro het meest verwachte antwoord op Zamirahs vraag geeft: Poezen & tieten.

Alleen die ontroering valt me dan weer bar mee
[quote]Moosey schreef op 17 januari 2009 @ 23:24:

Waarmee Quattro het meest verwachte antwoord op Zamirahs vraag geeft: Poezen & tieten.

Alleen die ontroering valt me dan weer bar mee ;-)[/quote]

Mmm, die dubbele betekenis had ik nog niet aan gedacht, maar hij is idd wel leuk en passend bij het topic

Ik dacht wel aan tieten (of dat als symbolisch voor veel dingen samen) en katten, niet aan tits & pussy. Nu wel dus
Graag gedaan hoor Quattro
*Zoekt nog een 18- foto van borsten, kitten én billen*
Hou je van katjes Quattro? Ahhhh liev!

Maarre, is seks dan echt het belangrijkste, of toch het karakter? Gezapig he, maar voor mij draait het dan toch om het karakter. Seks kun je als vrouw overal halen, maar leuke kerels zijn al wat schaarser.
Keesman even gevraagd; eerste antwoord Jou! (goed afgericht issie hé ) Verdere uitleg; dat ik slim ben grappig en heel anders dan hijzelf.
Pfoei, van de hoeveelheid tiet op die eerste schrik ik toch lichtelijk, moet ik zeggen. Maar t witte kittie is wel erg schattig..
[quote]Moosey schreef op 18 januari 2009 @ 00:00:

Pfoei, van de hoeveelheid tiet op die eerste schrik ik toch lichtelijk, moet ik zeggen. Maar t witte kittie is wel erg schattig..[/quote]

Tis een heel klein katje, daarom lijken ze zo groot

Alleen moet 'ie niet teveel zijn nagels gebruiken, dan gaan ze lek
[quote]Digitalis schreef op 17 januari 2009 @ 23:53:

Hou je van katjes Quattro? Ahhhh liev!

Maarre, is seks dan echt het belangrijkste, of toch het karakter? Gezapig he, maar voor mij draait het dan toch om het karakter. Seks kun je als vrouw overal halen, maar leuke kerels zijn al wat schaarser.[/quote]

Yup, zwak punt van mij, babies en kinderen doen me niks, maar sommige dieren........

Aparte topic titel eigenlijk: neem hem vrij letterlijk en je komt uit bij "een orgasme". Nog letterlijker en het wordt polshorloge/trouwring, die kant op.

Is toch een beetje de categorie "wat zoek in je bed" of "wat zoek je in de supermarkt".

Wat je stelt over karakter: seks is echt een fysieke behoefte, karakter niet. Klinkt weinig romantisch, maar voor mijn gevoel zit het sterk op één lijn met eten en slapen. Met als verschil dat je daar echt niet zonder kunt.

Dat karakter.......Digi, als jij jezelf nou zou vergelijken met een vrouw die seksueel juist onaantrekkelijk is......jij kunt praktisch elke man krijgen dus selecteer je scherp en misschien heel anders dan een vrouw die totaal niet goed in de markt ligt.

Zou een weinig begeerde vrouw niet juist ook op karakter selecteren ipv uiterlijk?
quatro, als je [/i] voor [/quote] zet dan worden de quotes goed weergegeven, leest wat fijner
Oh Quattro, maar ik ben waarschijnlijk onverzadigbaar. Ik wil alles. Natuurlijk wil ik een godsonmogelijk lekkere vent. Maar zonder dat toffe karakter wordt het mijn vriendje niet, ga ik er niet mee trouwen (ok, als 'ie miljonair is en gul wel), maar blijft het mijn neukertje. Voor een relatie is extreem knap niet nodig, toch? Ook geen lelijkerd, hij moet nog wel seksueel aantrekkelijk zijn.

Uiteraard is seks een fysieke behoefte. Dat heb ik ook heel erg nodig. Maar ik vind het zo downright klote dat ik enkel voor de seks word uitgekozen. Alsof hetgeen tussen mijn oren zit genegeerd wordt en hetgeen tussen mijn benen zaligmakend is.
Ik hoorde gisteren een hele goeie grap;

" Waarom bestaan er vaginale schimmels?

Zodat vrouwen ook eens kunnen voelen hoe het is om te moeten leven emt een irritante kut".

Waarmee ik wil zeggen; ik denk nu dus te weten wat mannen niet willen. Een irritante kut
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 18 januari 2009 @ 03:53:

Ik hoorde gisteren een hele goeie grap;

" Waarom bestaan er vaginale schimmels?

Zodat vrouwen ook eens kunnen voelen hoe het is om te moeten leven emt een irritante kut".

Waarmee ik wil zeggen; ik denk nu dus te weten wat mannen niet willen. Een irritante kut
Volledig eens met Digi.

Sex is makkelijk te krijgen. Wij vrouwen hoeven immers maar met onze elegante vingertjes te knippen in de kroeg.

Mannen die ook nog wat te vertellen hebben, zijn schaars.
die aangegeven opties geven natuurlijk helemaal geen goed beeld van mijn wensen...
quote:badmeester schreef op 18 januari 2009 @ 09:32:

die aangegeven opties geven natuurlijk helemaal geen goed beeld van mijn wensen...Laat me raden: jij zoekt een moeder voor je kinderen die heerlijk kan koken, met kort rood haar en een kont waar twee koters op mee kunnen rijden. Zoiets?
Jij moet niet meedoen aan Uri Geller want dan raad je meteen alles denk ik:-)
Oei, ik word opgewonden van sportende vrouwen. Sowieso hebben vrouwen die aan sport doen een streepje voor bij mij en bovendien over het algemeen een beter figuur.

Verder mag ze ook aan kunst doen - schilderen, fotograferen, acteren, koken, maar eigenlijk hoeft dat ook niet perse. Tja, wat zoek ik in een vrouw? Ik moet bij het zien van haar over het algemeen sexueel opgewonden raken en tja, qua karakter neig ik erg naar een persoon die sociaal betrokken is bij mensen.
Mijn vriend zei in eerste instantie; " Ik weet niet wat ik zoek in een vrouw". Logisch; hij hoeft niet te zoeken, heeft zijn ideaalplaatje al gevonden in mij hahaha

Vijf seconden later antwoorde hij; Humor. Je moet met een vrouw kunnen lachen. Als je niet met een vrouw kunt lachen, wordt het niks.

Voor de duidelijkheid las ik even de poll voor, maar hij vindt het niet belangrijk als ik blut ben geloof ik. Hij zegt namelijk dat ik sokken kan wassen wat ik wil, lachen is belangrijker. "Als ik niet met je kan lachen, wat moet ik dan met je?". Ik kan zelf nog wel een aantal dingen bedenken, maar snap wat hij bedoelt (dat ik slim ben is dus ook niet zo belangrijk voor hem).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven