Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Administratief/secretarieel/ondersteund werk bij een grote onderwijsinstelling Ren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:feow schreef op 07 februari 2017 @ 19:05:

[...]

Als je ooit verdwijnt open ik gewoon lekker een bedeltopic voor jou.

Levensbehoefte Laptop voor Lady o.i.d.

Het mooiste is dat jij niet kan protesteren omdat je toch offline bent.

quote:rosaatje12 schreef op 07 februari 2017 @ 17:38:

Goed nieuws gekregen

Ze hebben het kunnen repareren, oef!

Fijn nieuws, nu lijkt de dikke week vast ietsje minder lang..
quote:charlottew88 schreef op 07 februari 2017 @ 19:24:

Administratief/secretarieel/ondersteund werk bij een grote onderwijsinstelling Ren.Thank charlie. Ik ben daar altijd nieuwsgierig naar, weet eigenlijk niet waarom.
quote:Renaissance schreef op 07 februari 2017 @ 19:04:

[...]

Gelijk heb je, een mens moet ook een beetje leven en niet alleen werken. (Tenzij dat je hobby is natuurlijk)Nou ja, vouwen en strijken vind ik oprecht leuk
Angie, gefeliciteerd met angieman
quote:charlottew88 schreef op 07 februari 2017 @ 19:24:

Administratief/secretarieel/ondersteund werk bij een grote onderwijsinstelling Ren.

Zoiets.

Zorg heb ik geen talent voor. Afgezien daarvan doe ik het harde werken etc. ze niet na
quote:feow schreef op 07 februari 2017 @ 19:05:

[...]

Als je ooit verdwijnt open ik gewoon lekker een bedeltopic voor jou.

Levensbehoefte Laptop voor Lady o.i.d.

Het mooiste is dat jij niet kan protesteren omdat je toch offline bent.

Nee, niet weer

Ik koop wel vast een reservelappie.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2017 @ 19:28:

[...]

Nou ja, vouwen en strijken vind ik oprecht leuk Alles beter dan de hele dag professioneel stofzuigen!
Gefeliciteerd met de meneer Angie!

Ik zag zo'n leuke jobad! 'De vloer zoekt iemand om dagelijks 'Ik doe hier ook godverdomme alles' te mompelen. Office manager, Management Assistent of Head van Godverdomme Alles' gezocht. Je mag de titel op je visitekaartje helemaal zelf kiezen. Je moet ze sowieso zelf bestellen. Want dat is weer typisch. Jij. Jij moet echt godverdomme alls doen voor die Vloer.'

Is een functie bij een reclamebureau. Jammer genoeg in BE anders wist ik hier wel een paar kandidaten (Takkie bijvoorbeeld).

(sorry van de GVD's)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Nee, niet weer

Een lappie voor ons toppertje

Aaaah toe? Verdwijn voor mijn plezier!?

Viva volledig voor Voldemort
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Geef Vollie haar leven terug
quote:Oudblond schreef op 07 februari 2017 @ 19:31:

Gefeliciteerd met de meneer Angie!

Ik zag zo'n leuke jobad! 'De vloer zoekt iemand om dagelijks 'Ik doe hier ook godverdomme alles' te mompelen. Office manager, Management Assistent of Head van Godverdomme Alles' gezocht. Je mag de titel op je visitekaartje helemaal zelf kiezen. Je moet ze sowieso zelf bestellen. Want dat is weer typisch. Jij. Jij moet echt godverdomme alls doen voor die Vloer.'

Is een functie bij een reclamebureau. Jammer genoeg in BE anders wist ik hier wel een paar kandidaten (Takkie bijvoorbeeld).

(sorry van de GVD's)Ik las jo-bad en moest gelijk aan jouw billenbad denken en oh jeetje, wat voor bijzonder bad heeft blond nu weer gevonden
quote:Watervrouw333 schreef op 07 februari 2017 @ 19:23:

[...]

Ik ken(de) mannelijke varianten van "ik/jij moet ALTIJD de ballen in de lucht blijven houden".

Sommige mensen gun ik wel dat geldboompje om werkweken te verkorten of af te schaffen maar ja..... Geldboompjes schijn je te moeten voeden met geld dus dan blijft er niks te oogsten over en werk je nog steeds voor je centen Ja een geldboom in de tuin maar dan een waar maar geld uit blijft komen. Soms denk ik was ik maar schatrijk zoals Paris Hilton zodat ik niet hoefde te werken. Aan de andere kant denk ik dat als je met een gouden lepel in je mond geboren bent en nooit een vinger hoeft uit te steken je best een oppervlakkig persoon bent zoals Paris. En ik weer niet of kinderen van schatrijke ouders veel liefde krijgen van hun ouders meestal worden ze door nannie's opgevoed. Ik ben blij dat ik door mijn moeder ben opgevoed en van haar veel liefde heb gekregen/krijg. Dat voor mij meer waard dan een paar miljoen op de bank. Maar als ik ooit de loterij win zeg ik toch geen nee
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb al een paar keer een '1' bij mijn inbox staan. En er staat een bericht 'bold'. Als ik het open is het een oud bericht met geen nieuwe replay????
Billenbad?

Ik denk dat ik inderdaad maar verdwijn
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2017 @ 19:33:

Geef Vollie haar leven terug Arvadek adava.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Renaissance schreef op 07 februari 2017 @ 19:34:

[...]

Ik las jo-bad en moest gelijk aan jouw billenbad denken en oh jeetje, wat voor bijzonder bad heeft blond nu weer gevonden De twee rugpijnpatienten hier hebben het inderdaad weer uitgebreid over HET bad gehad. Telepathie Ren, niets minder!
Volgende bladzij Blond. Sjoerd was hyperactief zonder dat we het door hadden
quote:Oudblond schreef op 07 februari 2017 @ 19:35:

Ik heb al een paar keer een '1' bij mijn inbox staan. En er staat een bericht 'bold'. Als ik het open is het een oud bericht met geen nieuwe replay????

Is er niet een nieuwe pagina?

Dat zie ik nog wel eens over het hoofd.
Blond he
quote:charlottew88 schreef op 07 februari 2017 @ 19:35:

[...]

Ja een geldboom in de tuin maar dan een waar maar geld uit blijft komen. Soms denk ik was ik maar schatrijk zoals Paris Hilton zodat ik niet hoefde te werken. Aan de andere kant denk ik dat als je met een gouden lepel in je mond geboren bent en nooit een vinger hoeft uit te steken je best een oppervlakkig persoon bent zoals Paris. En ik weer niet of kinderen van schatrijke ouders veel liefde krijgen van hun ouders meestal worden ze door nannie's opgevoed. Ik ben blij dat ik door mijn moeder ben opgevoed en van haar veel liefde heb gekregen/krijg. Dat voor mij meer waard dan een paar miljoen op de bank. Maar als ik ooit de loterij win zeg ik toch geen nee

Er is vast wel een middenweg tussen kostwinner die zich overwerkt en kinderen die de waarde van geld niet kennen.

Bronzen of zilveren lepel had ik best kunnen waarderen.
Goedenavond! Nou ik kan weer terug de ziekenboeg in

ben vanmorgen wakker geworden met de spit in de nek

lig nu bij vriendlief thuis, want die heeft zo een bed dat omhoog kan

zo kan ik toch nog een beetje tv kijken en forummen
quote:Renaissance schreef op 07 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Thank charlie. Ik ben daar altijd nieuwsgierig naar, weet eigenlijk niet waarom. Niks interessants aan hoor. Heel veel telefoontjes verwerken, veel administratie invoeren(ziek,betermeldingen etc) correspondentie naar ouders/voogden, verwerken van betalingen en alles wat met leerlingenadministratie te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven