Dillema
dinsdag 7 februari 2017 om 20:54
Dus mijn huidige crush wilt geen relatie en voelt niets voor me althans dat zegt ze. Nou hebben we elkaar gesproken en het volgende afgesproken. We zullen leuke dingen blijven doen samen en ook seks hebben met elkaar. Nou was het van mijn kant wel zo dat mocht een van ons seks hebben met iemand anders. Dat we dit eerlijk tegen elkaar zeggen dus eigenlijk een extra stukje vertrouwen naar elkaar toe. Nou gaf ze gelijk aan dat ze geen seks zou hebben met iemand anders en mocht dat wel het geval zijn. Het eerlijk zou zeggen tegen me, ook zullen we elkaar niet gaan claimen ik denk dat het claimend gevoel niet goed is voor haar. Aangezien haar ex dat ook deed en haar het liefst elke dag wou zien. Ook voor 10 minuten en dat lijkt me ook een beetje teveel van het goeie.
Denken jullie dat dit verstandig is? En dat er een mogelijkheid bestaat dat we vanzelf de relatie ingroeien. Dit vraag ik omdat eerder onze gesprekken ze wel heeft verteld nog nooit echt seks te hebben gehad terwijl ze geen (Relatie) had. Dus eigenlijk alleen maar seks had terwijl ze in een relatie was.
Dus in een situatie waar ik in zit wat zouden jullie doen? Het is niet zo dat ik nog heel veel voor haar voel ik weet waar ik aan toen ben. Maar toen ik haar eerder vanavond zei dat ik een afspraakje had wou ze wel gelijk weten met wie en waar. Dus hoe moet ik dit opvatten? Het was geen afspraakje met een andere dame BTW
Groetjes,
Denken jullie dat dit verstandig is? En dat er een mogelijkheid bestaat dat we vanzelf de relatie ingroeien. Dit vraag ik omdat eerder onze gesprekken ze wel heeft verteld nog nooit echt seks te hebben gehad terwijl ze geen (Relatie) had. Dus eigenlijk alleen maar seks had terwijl ze in een relatie was.
Dus in een situatie waar ik in zit wat zouden jullie doen? Het is niet zo dat ik nog heel veel voor haar voel ik weet waar ik aan toen ben. Maar toen ik haar eerder vanavond zei dat ik een afspraakje had wou ze wel gelijk weten met wie en waar. Dus hoe moet ik dit opvatten? Het was geen afspraakje met een andere dame BTW
Groetjes,
woensdag 8 februari 2017 om 00:53
Niet aan beginnen. Dat je hier al zoveel topics over hetzelfde opent, zegt al voldoende. Je voelt duidelijk wel iets voor haar. Je gaat zowel jezelf als haar veel pijn doen omdat zij jouw gevoel niet zal beantwoorden, maar ook omdat ik vrees dat je haar niet meer met rust zal laten, gezien je wildgroei aan topics over haar hier. Kun je leuk zeggen dat je haar niet wilt claimen, maar ik geloof niet dat dat ook zo werkt, zeker niet wanneer je eenmaal seks met haar hebt gehad en je gevoel voor haar waarschijnlijk alleen maar versterkt zal worden. Tegen haar zou ik willen zeggen dat ze heel hard weg moet rennen nu het nog kan.
woensdag 8 februari 2017 om 08:41
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 08 februari 2017 @ 00:53:
Niet aan beginnen. Dat je hier al zoveel topics over hetzelfde opent, zegt al voldoende. Je voelt duidelijk wel iets voor haar. Je gaat zowel jezelf als haar veel pijn doen omdat zij jouw gevoel niet zal beantwoorden, maar ook omdat ik vrees dat je haar niet meer met rust zal laten, gezien je wildgroei aan topics over haar hier. Kun je leuk zeggen dat je haar niet wilt claimen, maar ik geloof niet dat dat ook zo werkt, zeker niet wanneer je eenmaal seks met haar hebt gehad en je gevoel voor haar waarschijnlijk alleen maar versterkt zal worden. Tegen haar zou ik willen zeggen dat ze heel hard weg moet rennen nu het nog kan.Potentiële stalker?
Niet aan beginnen. Dat je hier al zoveel topics over hetzelfde opent, zegt al voldoende. Je voelt duidelijk wel iets voor haar. Je gaat zowel jezelf als haar veel pijn doen omdat zij jouw gevoel niet zal beantwoorden, maar ook omdat ik vrees dat je haar niet meer met rust zal laten, gezien je wildgroei aan topics over haar hier. Kun je leuk zeggen dat je haar niet wilt claimen, maar ik geloof niet dat dat ook zo werkt, zeker niet wanneer je eenmaal seks met haar hebt gehad en je gevoel voor haar waarschijnlijk alleen maar versterkt zal worden. Tegen haar zou ik willen zeggen dat ze heel hard weg moet rennen nu het nog kan.Potentiële stalker?