Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

nog even voor de controlfreaks onder ons, op babybrabbel kun je ook uitrekenen hoeveel kans op een zwangerschap je heb, bij mij kwam er 50% uit, is toch mooi weer meer dan de gemiddelde 15-20% per ronde!
Alle reacties Link kopieren
go GW, go GW, go GW!

nog 43 minuten, dan is mijn 'boek' uit, en ga ik ook slapen.
wel kanp dat jij weet dat het nog 43 minuten duurt voordat jij je 'boek' uit hebt? Wat is dat voor een boek?

(en ja, we gaan er ook voor!!!!!!!!!!!!!!!)
Ahum.

Oktober:

Ikzelf

Schoonvader

Zwager

Neefje

November:

Vader

Schoonmoeder

Neefje

December:

Sinterklaas

Jezus

Januari:

Nichtje

Moeder

Broer

Oftewel, álle maanden zijn goed, behalve bovenstaande (september was dus ook geweldig geweest ) Ik ga dus voor februari 2010
Bij mij kwam er 83% uit GW, en toch sinds 3 dagen een bloedbad in mn onderbroek
quote:Marriss schreef op 18 januari 2009 @ 21:49:

Bij mij kwam er 83% uit GW, en toch sinds 3 dagen een bloedbad in mn onderbroek Belachelijk! van die site klopt dus ook weer niks?
quote:Marriss schreef op 18 januari 2009 @ 21:47:

Ahum.

December:

Sinterklaas

Jezus

gw, audiobook. hahahaha.

en wie had dat gedacht van babybrabbel.
quote:Marriss schreef op 18 januari 2009 @ 21:47:

Ahum.

December:

Sinterklaas

Jezus

hahahahaha. die zie ik nu pas! gesoes was trouwens officieel in juli geboren he, wisjeda?
Nou ja, er bleef bij mij altijd nog 17% over hé. Bij jou dus 50%.... (tja ik ben zo één waarbij het glas halfleeg is )
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:54:

[...]

hahahahaha. die zie ik nu pas! gesoes was trouwens officieel in juli geboren he, wisjeda?Als die vent zn verjaardag 5 maanden later kan vieren, kan ik dat ook wel doen met mn kind. Dus dan ga ik tóch voor de oktober-ronde, en dan vieren we de verjaardagen gewoon in maart
Ik ga nog even bankhangen met de vader van mn toekomstige kind mét een chocoladekoekje. Tot morgen!
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 21:53:

en wie had dat gedacht van babybrabbel.ja, die site kwam op mij toch echt uiterst betrouwbaar en profesioneel over
zo, ik denk dat ik het ook maar even voor gezien hou, anders hebben onze mede-piezzers morgen zoveel bij te lezen!
slaap lekker allemaal!
marriss, ik zie nu verder op babybrabbel dat ik op 28 oktober een meisje krijg. wil je die info ook nog even aan het schema toevoegen? ik wil graag zo compleet mogelijk voor mijn digidinnetjes zijn. tnx
bedankt he ladies! ik heb morgen weer genoeg bij te lezen in de trein, ik hoef me niet te vervelen iig.

ik zag twee nieuwe hysterische smilies!! gefeliciteerd Maya en Duveltje!

tot morgen
goedemeurgeh! de dag afsluiten en weer opstarten is een onverwachte wending ha ha

ik lees straks weer bij maar wil denk eerst even een dutje doen in de trein, heb echt barslecht geslapen.
zoo goeiemorgen, ik zit hier met een grote smile op m'n werk even jullie geklets van gisterenavond bij te lezen, mijn collegaatje die tegenover mij zit is ziek thuis dus niemand die zich afvraagt of ik zulke grappige mail heb.

maarreh ik doe mee voor oktober

waar is erine? hoe gaat het bij jou?

volgens die babybrabbel van jullie is vandaag mijn laatste play-dag, maar ik begrijp dat die ook al onbetrouwbaar is als wat. ik had natuurlijk ook niet voor niets maar wat ruimer geteld. en toch heb ik nu het idee dat het niet wat wordt deze ronde, geen idee waarom, misschien omdat mijn vriend ziek was of zo... maar ja de vorige keer had ik wel een goed gevoel en was het niet was dus het zegt allemaal niks natuurlijk...

ik ga aan het werk...
oja yaya, de reis gaat naar lapland a.s. zondag !

en het weekend zijn we op de vakantiebeurs geweest en we hebben in mei een vakantie naar schotland geboekt! wilde ik al lang graag een keer heen, en terwijl ik normaal gesproken eerder een actieve vakantie zou boeken, is het nu voor de zekerheid maar voornamelijk per auto daar rond. mocht het in deze ronde raak zijn, dan lijkt dat me met 4,5 maand zwangerschap nog wel te doen dacht ik zo...
Goedemorgen!!

Fijn he dat we gisteravond zo bezig zijn geweest. Hebben jullie iets te doen vandaag.

Ik zit helaas weer op het werk, en heb de hele morgen een of andere vergadering. Tjonge, jonge, alsof ik niets beters te doen heb zeg. Forummen ofzo.....

Zo Husky, toe maar...ook nog naar Schotland, Kredietcrisis doen jullie in huskyhuize niet aan zeker.....! Nee hoor, geintje. En met 4,5 maand zwanger kan dat best nog!

Becky, ben je al wakker????

Fijne dag allemaal....en tot vanmiddag!
Wow Husky, Schotland, leuk!! Hoe lang gaan jullie?

Becky, al wakker? Ik durf nooit te gaan slapen in de trein/bus, als de dood dat ik mn station/halte mis

Iedereen: WERKSE!! Jullie ook zo'n schijthekel aan de maandag(ochtend)?? Ik hoorde dat dit de meest depressieve dag van het jaar is, dat belooft veel goeds... haha.
is er wel eens iemand in cuba geweest? is dat leuk? wat valt daar te zien?

hier echt ongesteld. jemig, wat een buikpijn zeg. heb ik normaal nooit zo erg. en mijn rug/nek zit ook behoorlijk vast. gelukkig is dit weer even een minder drukke week op het werk, dus kan bij tijd naar huis!

iedereen werkze vandaag! rainbow, sterkte met de vergadering, ik heb er straks ook weer zo een.
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 22:09:

marriss, ik zie nu verder op babybrabbel dat ik op 28 oktober een meisje krijg. wil je die info ook nog even aan het schema toevoegen? ik wil graag zo compleet mogelijk voor mijn digidinnetjes zijn. tnx
@ yaya, je hebt zelfs een cyclusonderschrift, poehee dat gaat helemaal ver ha ha. Wij willen van de zomer heel graag naar Mexico op vakantie, volgens mij gaat dat best als je ook al zwanger bent toch? Eigenlijk zouden we over een kleine maand gaan wintersporten maar dat zit er helaas niet in. Huis van vriend staat nog te koop en dat heeft toch nog wel invloed op onze financien. Nou gaan we dus maar sparen voor een leuke zomervakantie. Enne, hoe is het met de vrouwelijke kant van je vriend? Al op zoek naar kinderkleertjes? We denken trouwens wel na over namen maar echt iets concreets hebben we nog niet.

@ mexxgirl, dat is het voordeel van zwanger zijn, dat je ineens 4 maanden extra vrij hebt. En ik weet al niet hoe ik mijn vrije dagen op moet krijgen, het zijn er veel te veel, met kinderen is het wel anders ivm andere tijden werken dus dit jaar maar echt genieten denk ik dan. Enne, mijn ouders en schoonouders zouden het denk ik ook wel hebben, die kunnen hun mond echt niet houden! Schoonmoeder is al zo aan het pushen dat we maar snel moeten beginnen (echt waar het is een schat van een mens maar zooooooo opdringerig dat ik er echt kriegel van wordt, mijn vriend zou het het liefst vertellen dat wij bezig zijn maar ik wil het pertinent niet). En als het dan zover is dan kunnen ze helemaal hun mond niet houden denk ik. Maar vervelend hoor, dat je het niet langer jullie familiegeheimpje hebt kunnen houden.

@ duveltje, hoe voel je je nu? Kun je het al helemaal bevatten, lache dat je vriendin helemaal happy was. Kan me voorstellen dat je graag je ei kwijt wil op zo een moment. En leuk dat jullie het toch al gaan vertellen volgend weekend. Het is wel een mooi moment natuurlijk!

@ erine, duur is dat he, verbouwen en dan nog een nieuwe auto en kast en tv, tja daar kun van trouwen en op huwelijksreis.

@ justdeb, niet eens naar gekeken dat ik tussen die hysterische poppetjes sta, moet maar snel een nieuwe bijkomen (en het liefst een tabel vol). En leuk dat je ex ook een kleine verwachten, ik denk dat ik het heel raar zou vinden als mijn ex (diegene waarmee ik wat langer ben gegaan) vader zou worden, ik vond het al gek dat ie van de zomer is getrouwd.

@ husky, vriendlief nog in de playmood gekregen? Cle heb ik ook al een tijdje niet gezien, het is ook een beetje onoverzichtelijk met al die ‘beginnen in 2009’ topics. Maar volgens mij schrijft ze daar wel bij ja. En hopelijk hebben de playdagen gegeven wat je wilde

@ speculaas, ik wil deze maand ook echt niet letten op eisprongslijm, zere tieten, rare krampjes etc. volgens mij zijn vrouwen heel goed in het zichzelf aanpraten van juist die kwaaltjes die goed van pas komen (bijvoorbeeld ook hoofdpijn om geen zin in sex.

@ maya, ben heel benieuwd of je het zolang stil kan houden! Lijkt mij heel erg moeilijk en zeker als je dadelijk weer bij je ouders inwoont. En ik zit niet in het van der valkhotel maar in 1tje in het centrum.

@ kath, en bedankt voor je klaagpost, ha ha. Hoe is het met je tijdelijke ‘zwangerschap’? Al een beetje bekomen.

@ dj momo, “virtuele knuffel”, echt jammer voor je dat het deze ronde niet raak is. Hopelijk kun je jezelf herpakken en er snel weer tegenaan. En ik hoop voor je dat je grommodus weer een beetje voorbij is. En ronde 5 valt natuurlijk wel mee, maar ja, als je er zelf mee bezig bent is het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend offcourse.

@ rainbow, zouden zere tepels niet te maken hebben met je eisprong?

@ belgiegirl, waar bende gij?

@ marriss, nog genoten van de luie middag met veeeeeeeeeel chocolade (ik lust dat niet, erg he). Ook weer op naar de volgende ronde dus. Jammer hoor.

@ annika, ik vind het ook zo leuk hier, iedereen leeft met elkaar mee en ik zeg tegen vriend, yessss weer een hysterische smiley! In het begin keek ie me raar aan, nu vind ie het wel grappig.

@ gw, fijn een geboekt ticket, dan kun je er niet meer onderuit he. En nesteldrang door te schilderen, hmmmm dan heb ik dat al een jaar of twee ha ha. Wij hebben ook geklust gister, de bar in elkaar gezet, gegrond en gelakt. Lekker productief dus! Zaterdag helemaal niets gedaan op een etentje na dus we moesten echt aan de slag gister. Heb je de cursus “hoe leer ik mijn kind met een rietje drinken” al gevolgd of kunnen we ons allemaal tegelijk inschrijven?

@ mulan, genoten van boer zoekt vrouw? Vind het echt een superprogramma maar ik heb nog niet het idee dat er weer een nieuwe serie komt. Nu wordt het een beetje uitgemolken door een specialserie.

Enne over het plannen, ik hoop dat het bij ons dan een beetje snel raak is, schoonouders zijn net als sinterklaas en kinderke jezus in december jarig, mijn ouders, vriend en ik in januari dus het liefst zou ik die maanden overslaan maar zul je net zien dat ik beval op mijn eigen verjaardag of zo. Ik ben dus eigenlijk ook wel voor oktober!

heb ik nu iedereen gehad?? vast niet maar eerst even plakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven