Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
@ Rainbow, idd zo'n relaxdagje is zeker fijn. Heb ook niet veel meer gedaan vandaag kan ik je zeggen. En ik bedoelde idd wanneer je voor het eerst weer zelf ongesteld bent. Je bent natuurlijk met de pil eigenlijk altijd hetzelfde. Moet je dat gewoon ervaren of moet ik vasthouden aan het gemiddelde?

Maar het is inderdaad moeilijk om je lichaam te snappen nu. Wat je zegt allemaal vage klachten.

Verder is het weekend zo om.

Heb niets gedaan en hij is toch al voorbij. Ik ben dan morgen nog wel vrij maar dan moet ik ook nog voor mijn werk op pad.

@ Maris. Ik wou dat ik ongedwongen chocolade kon eten, maar ik ben er sinds een jaartje ongeveer achter dat het niet zo heel goed voor me is. Al spijbel ik soms wel.

@ GW Spannend hoor! Ik ben benieuwd net als de andere. En daarna lekker weg. al met al een leuk vooruit zicht.

@ Speculaas ik hoop dat je je snel weer een beetje vrolijker voelt.

Liefs en nog een gezellige avond
Sorry Momo, was niet de bedoeling om je te kwetsen natuurlijk!
Yaya, je moet het maar gewoon ervaren zo'n eerste maand zonder pil denk ik. Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen dus als het bij jou nu al veel langer duurt en als het je gerust stelt om te testen dan moet je dat natuurlijk gewoon doen!!!

Op hoeveel dagen zit je nu dan?
yaya, bij mij duurde het de eerste keer na het stoppen met de pil 36 dagen. Erg frustrerend, want ik begon me als hypochonder al zorgen te maken dat alles niet meer functioneerde en ik al in de overgang zou zijn.....
en momo, omdat jij nu al voor ronde 5 gaat vind ik idd dat jij nu wel aan de beurt bent! (was toch wel handig als we konden beslissen wie de volgende zou zijn)
quote:Rainbow30 schreef op 18 januari 2009 @ 20:13:

Sorry Momo, was niet de bedoeling om je te kwetsen natuurlijk! tuurlijk niet meis, snapte ik ook wel met je verbasterde spreekwoord! maar moest er wel even bij slikken. ondanks de glimlach op mijn gezicht.
ohja, en heel diep van binnen vind ik deze ronde niet erg. had ook al niet echt mijn best gedaan, omdat ik september even wil overslaan (heel veel verjaardagen al, waaronder die van mezelf).
hahaha, gaan we nog plannen ook....

Ik stel voor dat we gewoon allemaal de komende ronde zwanger zijn. Kunnen we met z'n allen verder kletsen over al die kwaaltjes, namen, maxi cosi's enz. enz. Goed plan toch!

Inderdaad is het de komende week erg rustig qua testen geloof ik. Maar daarna gaat het weer helemaal los! Ik wou dat het al zo ver was
mocht het hier trouwens meteen raak zijn dan ben ik uitgerekend (volgens mijn eigen berekeningen) op de dag waarop mijn zus dan precies 2 jaar geleden van mijn nichtje beviel! (hoezo ik ben er veel mee bezig?)
Germanwings.....sorry moest even heel hard lachen!

Erg is dat he dat we er zo mee bezig zijn. Ik vraag me af waar dat met ons heen moet als het niet heel snel raak is. Snap je wat ik bedoel?
quote:Rainbow30 schreef op 18 januari 2009 @ 20:37:

Inderdaad is het de komende week erg rustig qua testen geloof ik. Maar daarna gaat het weer helemaal los! Ik wou dat het al zo ver was me too...
ja, dat vraag ik me ook weleens af. Ik wil er ook eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn, maar merk aan alles dat ik er wel de hele tijd mee bezig ben.

Ik hoop alleen maar dat het met de tijd een beetje minder wordt ( of dat ik meteen zwanger ben in ronde 1).

Ik vraag me ook heel vaak af hoe me zus dat gedaan heeft, het heeft bij haar drie jaar geduurd voordat ze zwanger was. Alleen wil ik dat nu niet vragen, want dat weet ze meteen dat wij nu ook proberen.
quote:DJ Momo schreef op 18 januari 2009 @ 20:27:

ohja, en heel diep van binnen vind ik deze ronde niet erg. had ook al niet echt mijn best gedaan, omdat ik september even wil overslaan (heel veel verjaardagen al, waaronder die van mezelf).

Hihi, herkenbaar! Speculaasman, z'n beide zussen en z'n moeder zijn in september jarig, dus dat is ook mijn excuus om het niet heel erg te vinden dat het deze ronde niet gelukt is... (slecht excuus hoor, want ik merk dat ik er stiekem toch wel van baal).

Oktober is veel beter! Onze trouwdag was in oktober. Zou toch heel mooi zijn....

Momo, zullen we gewoon allebei voor oktober gaan? Nog meer mensen die meedoen??
als het bij mij deze ronde raak is word het begin oktober, dus ik doe mee!!!
speec, i'm game!
Nieuw topic openen?
( ( is (als enige vooralsnog) in oktober jarig. en dat mag best)
@ Rainbow. Ik zit er nog niet zo lang over heen hoor. Maar ik weet absoluut niet wat ik kan verwachten. Omdat ik ook van die vage klachten heb zeg maar.

Maar dat zal wel met ontpillen te maken hebben denk ik dan maar. Misschien let ik er nu wel extra op, op al die verschijnsels.

En wij hebben vandaag namen zitten kijken. Wat je al niet doet. Ik ben nog niet eens zwanger. Ook betrapte ik mijn man erop dat hij ook stiekem naar kinderkamers, kinderwagens en dergelijke aan het kijken was.

En snel marktplaats opende toen ik binnen kwam. ( last van zijn vrouwelijke kant zeker) hahah.

Verder hebben we 3 jongensnamen en 1 meisjesnaam.

En jullie hebben jullie al gekeken of verzonnen?
quote:speculaas78 schreef op 18 januari 2009 @ 20:53:

Nieuw topic openen? ja leuk. "oktober 2009" hahahaha. krijg je vast van die gezellige reacties van de forum politie.
Jeetje, 3 jaar is wel erg lang ja. Ik vraag me dat inderdaad ook af hoe anderen dat ervaren.

Maar nog maar niet vragen dan, is niet leuk als ze het nu al weten.

Euhm...zit nu in ronde 3 en ben er nog steeds net zo veel mee bezig als in ronde 1. Misschien nog wel meer hahaha.

Wil je dus niet ontmoedigen maar ik denk dat als je iemand bent die er nu al mee bezig is dat niet minder gaat worden. Net als ik zelf (en volgens mij meerdere hier op het forum...) trouwens.

Nou ja, we schrijven hier natuurlijk ook niet voor niks zullen we maar zeggen...........
quote:speculaas78 schreef op 18 januari 2009 @ 20:50:

[...]

Momo, zullen we gewoon allebei voor oktober gaan? Nog meer mensen die meedoen?? Ikke, ikke, ikke!!!!
rainbow. tegen ronde 5 wordt het echt wel minder hoor. (althans bij mij). heb nu nog niet eens mijn nieuwe p-day berekend. laat staan nieuwe uitgerekende datum!
goed, dan blijft er niets anders over dan heel geod mijn best doen zodat ik heeel snel zwanger ben!
ja momo, spot er maar mee......
opa en oma hebben dan wel mooi een probleem, met een kleinkind dat 150km zuidoostelijk van ze woont en een die 150km noordwestelijk van ze woont. En dan opdezelfde dag....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven